Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

lobotomix

Legacy Member
1ste goal offside, ging heel andere wedstrijd zijn als de goal nie telde nuja fuck de scheidsrechter its a newb !

jos den os

Legacy Member
Italie mag nog van geluk spreken dat Frankrijk en Roemenie gelijk spelen en minstens even slecht voetbal brachten, zelfs NOG minder kansen creerden

twoen

Legacy Member
wat een leuk voetbal, als er nog een beter match komt in het tornooi dan zal het al supersuper moeten zijn... :p

Mr. Jack!

Legacy Member
Lol lobotomix zwanst na nie he, italie komt er gewoon niet aan te pas.
Ne wereldkampioen moet in staat zijn om een viteske bij te zetten dan he.

Fireflame

Legacy Member
Holland blijft er steeds wel nog voor gaan wat mooi is. Ze sluiten zich niet in. Mooiste voetbal op dit toernooi.

waffel

Legacy Member
lobotomix zei:
1ste goal offside, ging heel andere wedstrijd zijn als de goal nie telde nuja fuck de scheidsrechter its a newb !

idd, maar toch, als nederland deze winst niet verdient .. prachtig voetbal gewoon :)

butcherken

Legacy Member
vijgen na pasen, tis niet dat italie boven lag voor die goal, misschien lichtjes beter in de opbouw dan holland op die moment maar qua uitgespeelde kansen was het nul

paar kaarsen branden voor sar btw, wat is die kerel toch n zalige keeper

Bart Religion

Legacy Member
Zo dicht bij de 4-0 daarnet. De vernedering had compleet geweest dan. Het is nu al keihard voor de Italianen

lobotomix

Legacy Member
niets zwak als die 1ste goal nie ging vallen geloof mij heel andere wedstrijd... mor soit tis toch altijd ne newb van scheidsrechter/lijnrechter die het moe verkloten éh en ja italie speelt nie goe ze zouden mss wel verloren hebben, maar ik blijf er bij als die 1ste goal nie was gevallen door offside was het heel iets anders :p

_DM_

Legacy Member
Morgen de Hollandse pers in 't oog houden, ze gaan Europees Kampioen worden dan :p

Romelus

Legacy Member
Verdiende winnaar. Excuus van buitenspel mag eigenlijk niet gebruikt worden , maar het bepaalde de match toch voor een groot stuk.

marlboroken

Legacy Member
lobotomix zei:
niets zwak als die 1ste goal nie ging vallen geloof mij heel andere wedstrijd... mor soit tis toch altijd ne newb van scheidsrechter/lijnrechter die het moe verkloten éh en ja italie speelt nie goe ze zouden mss wel verloren hebben, maar ik blijf er bij als die 1ste goal nie was gevallen door offside was het heel iets anders :p

.De italianen kwamen er totaal niet aan te pas.Nederland zou dat klusje wel geklaard hebben en als je als een ploeg als italie geen vitesse hoger kan zetten zegt dat ook genoeg.
Maar hebt idd wel een punt zoals iere gezegd ;).

Lucian

Legacy Member
goed, tijd voor een quizvraagje, hoeveel mensen gaan de italiaanse hooligantjes neersteken ??

lobotomix

Legacy Member
LuCian zei:
goed, tijd voor een quizvraagje, hoeveel mensen gaan de italiaanse hooligantjes neersteken ??

nul want ze gaan onder de sloef liggen van de italiaanske vrouwen :p

Razzia

Legacy Member
Lol commentator :p Een van die hollanders krijgt de bal: "4-0"

Maar kalm, 3 is al genoeg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan