SIO
Legacy Member
deuh zijt maar zeker dat het aan Réné ligt, het is geen ploeg om kampioen mee te spelen maar hoort toch echt wel op een groot tornooi thuis, als ge het aantal spelers bekijkt die bij grote ploegen speelt ivm 10jaar geleden alleen al zout ge kunnen besluiten dat de kwaliteit er op vooruitgegaan is ipv achteruit zoals velen nu denken.
volderke: uw ervaringen aan Zuid hebben niet echt een verband met de Rode Duivels vrees ik
hoe triestig het ook mag zijn, ge kunt niet elke buitenlander over dezelfde kam scheren he want dat lijkt ge nu te doen.
volderke: uw ervaringen aan Zuid hebben niet echt een verband met de Rode Duivels vrees ik
hoe triestig het ook mag zijn, ge kunt niet elke buitenlander over dezelfde kam scheren he want dat lijkt ge nu te doen.

)




en hij kan niks anders dan cliché-uitspraken uit zijn nek slaan