-Draco-
Legacy Member
Als hij zijn andere nationaliteiten opgeeft zou ik het meer aanvaarden ja.
Zo toont hij ook aan dat hij zich echt wil profileren als Belg, wat hij nu niet doet.
Vraag maar in Brussel, daar lopen ook duizenden "Belgen" rond met 3-4 nationaliteiten.
Als je ze dan vraagt rond 11 september gingen ze allemaal mee vechten met Osama...
Nja, Belg...
ad:
Zo toont hij ook aan dat hij zich echt wil profileren als Belg, wat hij nu niet doet.
Vraag maar in Brussel, daar lopen ook duizenden "Belgen" rond met 3-4 nationaliteiten.
Als je ze dan vraagt rond 11 september gingen ze allemaal mee vechten met Osama...
Nja, Belg...
ad:
alsof hij dat Frans hier geleerd heeft. In Congo spreken ze allemaal frans dus dat argument houdt geen steek.

das gwn mn mening totaal geen principe of x dergelijk.
samenleeft : ja.(tis beetje idealistisch voorgesteld ma swat.)


