Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-Draco- zei:Ik heb zijn geschiedenis even opgezocht...
Tchité is gewoon van land tot land gegaan om zijn voetbalcarrière uit te bouwen.
Wat volstrekt normaal is voor een voetballer, vele voetballers doen dat.
Maar waarom hij de Belgische nationaliteit aannam vraag ik mij toch echt af.
Tchité is een Islamiet, niet echt Belgisch te noemen...
Tchité heeft eventjes 3 nationaliteiten: Congolees, Burundees, Belg.
3 Nationaliteiten? Kom zeg.
Volgens mij kan hij geen 10 Belgische steden opnoemen nog één woord Nederlands/Duits klappen.
Waarom zou VDE hem dan oproepen?
Ik vind dat je voor je land pas moogt spelen als je echt aantoont dat je je wil integreren in het land, je een duidelijke verbintenis aan wil gaan met dat land etc.
De enige band die Tchité met België heeft imho is gewoon omdat hij bij 2 Belgische ploegen heeft gesjot.
Niks meer, niks minder.
Voor mij dus totaal geen rode duivel.
En heeft voor mij niks te maken dat het een Anderlech speler was, en omdat ik zijn kop niet kan zien...
Een van Heerden of een Leko hoort ook niet bij de "Duivels" om het onnozel voor te stellen.
(en daarbij doel ik niet enkel op allochtonen).Volgens mij heeft die nen slag tegen zijn hoofd gehad en heeft dien sindsdien zo'n kopDarkness zei:Over De Keersmaecker:
Vergelijk eens de foto's van de VRT (oa. http://www.sporza.be/polopoly_fs/1.298235!image/1382227161.jpg) met http://www.mahla.be/fdk.html
Toen straalde hij tenminste nog gezag uit, nu is hij zo retarded als een schup... Ik vraag mij af hoe dat komt.
pina zei:ach ja, wat weet jij er nu van draco in welke mate hij zich verbonden voelt met dit land. Wat is me dat nu. Je weet nooit hoe hij zich in zijn privé-leven heeft gedragen of hoe zijn gevoelens zijn tov ons land. Jij maakt al de rekening voor hem, terwijl hij alleen kan oordelen of hij zich een belg voelt
Ja wat moet hij zeggen 'neen , ik voel me totaal niet verbonden met dit land , ik wil gewoon Belg zijn om fiscale redenen + omdat België een beter voetballand is dan Congo en Rwanda( hij vergist zich schromelijk
)' Hij moet het een beetje inkleden hé.. Jullie zijn veel te tolerant imo, als iedereen zo begint met 'ik voel me verbonden met dit land' kunnen we heel 'tZuid' naturaliseren.BlackAngel86 zei:'t Zuid van, "oe dikke ma zit aan de zoad" ?
![]()
Nog nooit zo veel vreemdelingen gezien in een beperkte ruimte :Ovolderke89 zei:Ma die gast is ier pas van 2003 tot 2007 geweest !! Hij voelt zich ne belg, laat me nie lachenJa wat moet hij zeggen 'neen , ik voel me totaal niet verbonden met dit land , ik wil gewoon Belg zijn om fiscale redenen + omdat België een beter voetballand is dan Congo en Rwanda( hij vergist zich schromelijk
)' Hij moet het een beetje inkleden hé.. Jullie zijn veel te tolerant imo, als iedereen zo begint met 'ik voel me verbonden met dit land' kunnen we heel 'tZuid' neutraliseren.
(En neen , ik ben geen Vlaams Belanger)
In zijn eerste interview bij Santander zei Tchité nochtans dat hij na zijn voetbalcarrière terug in België komt wonen. Mss moeten we u paar jaar in Afrika steken, denk dat ge ook rap van België zult gaan houdenBlackAngel86 zei:'t Zuid van, "oe dikke ma zit aan de zoad" ?
OT: ik ben toch ook wel meer voor mensen die hier al jaren (in 10-tallen) wonen en dergelijke, geen gasten die hier enkele jaren voetballen om dan in een andere land te gaan sjotten en nooit meer terug komen.

Wat is dat nu voor dikke bullshit?-Draco- zei:Tchité is een Islamiet, niet echt Belgisch te noemen...
Ga je ze allemaal afknallen ofzo?volderke89 zei:Jullie zijn veel te tolerant imo, als iedereen zo begint met 'ik voel me verbonden met dit land' kunnen we heel 'tZuid' neutraliseren.

Piejie zei:Ga je ze allemaal afknallen ofzo?![]()
En hoe weet je dat?volderke89 zei:Neen id verste verte niet , waar haal je dat nu weer? Ik zeg gewoon dat het je verbonden voelen met een land in het geval van Tchité een drogreden is. Als iedereen zo begint , heeft de overheid veel werk...
Het was gewoon een (flauw) mopje met betrekking tot jouw "neutraliseren"volderke89 zei:Neen id verste verte niet , waar haal je dat nu weer?

Piejie zei:Het was gewoon een (flauw) mopje met betrekking tot jouw "neutraliseren"![]()
Twas ng een goeike voor deze tijd vant jaar
SIO zei:In zijn eerste interview bij Santander zei Tchité nochtans dat hij na zijn voetbalcarrière terug in België komt wonen. Mss moeten we u paar jaar in Afrika steken, denk dat ge ook rap van België zult gaan houden![]()

