Archief - De Rode Duivels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

grey-turtle

Legacy Member
Hij heeft de match niet gezien, maar er is wel een nabespreking. DOrt hij mee met die nabespreking?

-Draco-

Legacy Member
Ik heb zijn geschiedenis even opgezocht...

Tchité is gewoon van land tot land gegaan om zijn voetbalcarrière uit te bouwen.
Wat volstrekt normaal is voor een voetballer, vele voetballers doen dat.

Maar waarom hij de Belgische nationaliteit aannam vraag ik mij toch echt af.

Tchité is een Islamiet, niet echt Belgisch te noemen...
Tchité heeft eventjes 3 nationaliteiten: Congolees, Burundees, Belg.

3 Nationaliteiten? Kom zeg.

Volgens mij kan hij geen 10 Belgische steden opnoemen nog één woord Nederlands/Duits klappen.

Waarom zou VDE hem dan oproepen?

Ik vind dat je voor je land pas moogt spelen als je echt aantoont dat je je wil integreren in het land, je een duidelijke verbintenis aan wil gaan met dat land etc.

De enige band die Tchité met België heeft imho is gewoon omdat hij bij 2 Belgische ploegen heeft gesjot.
Niks meer, niks minder.

Voor mij dus totaal geen rode duivel.

En heeft voor mij niks te maken dat het een Anderlech speler was, en omdat ik zijn kop niet kan zien...
Een van Heerden of een Leko hoort ook niet bij de "Duivels" om het onnozel voor te stellen.

JackTheGroove

Legacy Member
-Draco- zei:
Ik heb zijn geschiedenis even opgezocht...

Tchité is gewoon van land tot land gegaan om zijn voetbalcarrière uit te bouwen.
Wat volstrekt normaal is voor een voetballer, vele voetballers doen dat.

Maar waarom hij de Belgische nationaliteit aannam vraag ik mij toch echt af.

Tchité is een Islamiet, niet echt Belgisch te noemen...
Tchité heeft eventjes 3 nationaliteiten: Congolees, Burundees, Belg.

3 Nationaliteiten? Kom zeg.

Volgens mij kan hij geen 10 Belgische steden opnoemen nog één woord Nederlands/Duits klappen.

Waarom zou VDE hem dan oproepen?

Ik vind dat je voor je land pas moogt spelen als je echt aantoont dat je je wil integreren in het land, je een duidelijke verbintenis aan wil gaan met dat land etc.

De enige band die Tchité met België heeft imho is gewoon omdat hij bij 2 Belgische ploegen heeft gesjot.
Niks meer, niks minder.

Voor mij dus totaal geen rode duivel.

En heeft voor mij niks te maken dat het een Anderlech speler was, en omdat ik zijn kop niet kan zien...
Een van Heerden of een Leko hoort ook niet bij de "Duivels" om het onnozel voor te stellen.

'k Denk dat er in België meer mensen wonen die geen woord nederlands/duits kunnen praten :) (en daarbij doel ik niet enkel op allochtonen).
En 'k denk dat er in België ook genoeg mensen wonen die geen woord frans/duits praten.

En Tchité heeft altijd gezegd dat hij België als z'n 2e vaderland beschouwt, hij was hier graag.

Oja, z'n moeder is christelijk.

Wat maakt het trouwens welk geloof hij heeft, fuck zeg, alsof België zo katholiek is.

NemesisBE

Legacy Member
kvind het eerlijk gezegd ook maar belachelijk.
en daarbij, Tchité gaat falen, net zoals de Duivels :crazy:

pina

Legacy Member
ach ja, wat weet jij er nu van draco in welke mate hij zich verbonden voelt met dit land. Wat is me dat nu. Je weet nooit hoe hij zich in zijn privé-leven heeft gedragen of hoe zijn gevoelens zijn tov ons land. Jij maakt al de rekening voor hem, terwijl hij alleen kan oordelen of hij zich een belg voelt

SIO

Legacy Member
Tis niet dat hij bij de Rode Duivels zal willen gaan voor de glorie he :/

Saiko-G

Legacy Member
Is Belg Tchite's 4de nationaliteit ondertussen niet? :p

Ik dacht congolees, burundi en zimbabwaan ofzo?

Romelus

Legacy Member
pina zei:
ach ja, wat weet jij er nu van draco in welke mate hij zich verbonden voelt met dit land. Wat is me dat nu. Je weet nooit hoe hij zich in zijn privé-leven heeft gedragen of hoe zijn gevoelens zijn tov ons land. Jij maakt al de rekening voor hem, terwijl hij alleen kan oordelen of hij zich een belg voelt

Ma die gast is ier pas van 2003 tot 2007 geweest !! Hij voelt zich ne belg, laat me nie lachen:lol: Ja wat moet hij zeggen 'neen , ik voel me totaal niet verbonden met dit land , ik wil gewoon Belg zijn om fiscale redenen + omdat België een beter voetballand is dan Congo en Rwanda( hij vergist zich schromelijk:p)' Hij moet het een beetje inkleden hé.. Jullie zijn veel te tolerant imo, als iedereen zo begint met 'ik voel me verbonden met dit land' kunnen we heel 'tZuid' naturaliseren.



(En neen , ik ben geen Vlaams Belanger)

BleKKie

Legacy Member
:o 't Zuid van, "oe dikke ma zit aan de zoad" ? :p

OT: ik ben toch ook wel meer voor mensen die hier al jaren (in 10-tallen) wonen en dergelijke, geen gasten die hier enkele jaren voetballen om dan in een andere land te gaan sjotten en nooit meer terug komen.

JackTheGroove

Legacy Member
volderke89 zei:
Ma die gast is ier pas van 2003 tot 2007 geweest !! Hij voelt zich ne belg, laat me nie lachen:lol: Ja wat moet hij zeggen 'neen , ik voel me totaal niet verbonden met dit land , ik wil gewoon Belg zijn om fiscale redenen + omdat België een beter voetballand is dan Congo en Rwanda( hij vergist zich schromelijk:p)' Hij moet het een beetje inkleden hé.. Jullie zijn veel te tolerant imo, als iedereen zo begint met 'ik voel me verbonden met dit land' kunnen we heel 'tZuid' neutraliseren.



(En neen , ik ben geen Vlaams Belanger)

't is naturaliseren

SIO

Legacy Member
BlackAngel86 zei:
:o 't Zuid van, "oe dikke ma zit aan de zoad" ? :p

OT: ik ben toch ook wel meer voor mensen die hier al jaren (in 10-tallen) wonen en dergelijke, geen gasten die hier enkele jaren voetballen om dan in een andere land te gaan sjotten en nooit meer terug komen.
In zijn eerste interview bij Santander zei Tchité nochtans dat hij na zijn voetbalcarrière terug in België komt wonen. Mss moeten we u paar jaar in Afrika steken, denk dat ge ook rap van België zult gaan houden ;)

Piejie

Legacy Member
-Draco- zei:
Tchité is een Islamiet, niet echt Belgisch te noemen...
Wat is dat nu voor dikke bullshit?
volderke89 zei:
Jullie zijn veel te tolerant imo, als iedereen zo begint met 'ik voel me verbonden met dit land' kunnen we heel 'tZuid' neutraliseren.
Ga je ze allemaal afknallen ofzo? :unsure:

Romelus

Legacy Member
Piejie zei:
Ga je ze allemaal afknallen ofzo? :unsure:

Neen id verste verte niet , waar haal je dat nu weer? Ik zeg gewoon dat het je verbonden voelen met een land in het geval van Tchité een drogreden is. Als iedereen zo begint , heeft de overheid veel werk...

JackTheGroove

Legacy Member
volderke89 zei:
Neen id verste verte niet , waar haal je dat nu weer? Ik zeg gewoon dat het je verbonden voelen met een land in het geval van Tchité een drogreden is. Als iedereen zo begint , heeft de overheid veel werk...
En hoe weet je dat?

BleKKie

Legacy Member
SIO zei:
In zijn eerste interview bij Santander zei Tchité nochtans dat hij na zijn voetbalcarrière terug in België komt wonen. Mss moeten we u paar jaar in Afrika steken, denk dat ge ook rap van België zult gaan houden ;)

kan ek best geloven, maar wat zegt em binnen een paar jaar, dat em in spanje wil blijven? :ironic:

ik hou reeds van belgië :love:

:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan