Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Maar ik herhaal: we hopen dat de evaluatie iets positiefs oplevert voor de toekomst."
Saiko-G zei:Als Bailly op niveau is hoeft er niet over Schollen gepraat te worden.
Enja hier slaat Piejie wel de nagel op de kop. Niet Verbauwhede maar wel Schollen? Raar ^^.
BlackAngel86 zei:dat zeggen ze al 2 jaar fzo, waar zijn we toch mee bezig
http://www.sporza.be/polopoly_fs/1.298235!image/1382227161.jpg :') dom dommer domst

SIO zei:.... Maar Gillet beschouw ik zeker als concurrent voor hun, samen met Polak beste speler van RSCA in de heenronde...


Belachelijke opmerkingen, zou je beter voor jezelf houden-Draco- zei:Ik zou zowieso hem erop zetten, en dat Tchité nog maar wat blijft sudderen.
Voor mij is hij geen echte Belg, dus ik als bondscoach zou hem nooit opstellen.

JackTheGroove zei:Belachelijke opmerkingen, zou je beter voor jezelf houden![]()
volderke89 zei:Ik vind dat geen belachelijke opmerking.
Tchité is een schitterende speler , maar het is geen Belg en heeft imo geen recht om voor de nationale ploeg te spelen.
Tzou een enorme versterking zijn ntrlk, maar kzal hem NOOIT beschouwen als een landgenoot.
marlboroken zei:Ik ben het zowaar eens eens met u se.
Tuurlijk datte gvdm;tchite zal ik evenzeer nooit als landgenoot zien.
Een deels landgenoot al is op z'n minst iemand die hier geboren is.(maar zelfs daarvan hebk over sommige mensen bedenkingen).
blehhhhh zei:inde beloften ploeg heeft de helft van de spelers buitenlandse roots.
waarvan een 4tal geboren is in het buitenland.