Archief - De Rode Duivels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SIO

Legacy Member
Saiko-G zei:
Als Bailly op niveau is hoeft er niet over Schollen gepraat te worden ;).

Enja hier slaat Piejie wel de nagel op de kop. Niet Verbauwhede maar wel Schollen? Raar ^^.

gaan we hun prestaties dit seizoen eens naast elkaar zetten?

Saiko-G

Legacy Member
Over wie hebben we het? Bailly vs Schollen of VBH vs Schollen?

Het aantal matchen dat Schollen heeft gekeept, kan een Bailly bv ook wel met goede matchen bijeenschrapen.

Allebei hebben ze bakken meer potentieel dan Schollen.

Laten we er ook niet over discussieren dat een Bailly/VBH in vorm >>> Schollen in vorm. Beiden zijn nog jong, en er moeten nog wat schoonheidsfoutjes uit, toegegeven...

Maar de Rode Duivels mogen qua doelmannen toch iets meer ambieren dan de 3de doelman van Anderlecht vind ik. Een Schollen komt voor mij niet in aanmerking, zeker omdat we met Stijnen al een deftige eerste doelman hebben. Dan kunt ge beter wat jongeren gasten met potentieel als backup hebben, en niet een doelman die het nooit is kunnen doorbreken.
Let wel, Schollen IS een goede doelman, ik herinner me zijn vroegere jaren ook wel. Op dit moment hebben we gewoon beter voor de RD.

SIO

Legacy Member
Ik had het op VBH dan toch, vooral omdat Bailly al pak meer ervaring heeft. Het is niet omdat iemand meer potentieel heeft dat hij op dat moment al selectie verdient, anders kunnen we elk jaar verjongingspolitiek toepassen.
En mijn voorkeur ging zowieso al naar Proto he, omwille van zijn jeugdigheid ook. Maar bankzitters kunnen(horen) imo niet geselecteerd te worden, vandaar mijn voorbehoud.

Marginale

Legacy Member
SIO zei:
.... Maar Gillet beschouw ik zeker als concurrent voor hun, samen met Polak beste speler van RSCA in de heenronde...

:confused:
Is Gillet niet pas in de winterstop van AA Gent naar RSCA gekomen? :unsure:

Analyze.

Legacy Member
Schollen?? Proto?? Bailly?? Goe seizoen van die mannen, echte steunpilaren waar ploegen konden op rekenen dit jaar.

Schollen: ok, heeft anderlecht deels in den beker gehouden, vooral dan den 1ste time tegen GBA. Ma tis nu ni da dien een heel seizoen heeft gespeeld voor RSCA
Proto: ni gezien, of ik heb naar een ander competitie gezien..
Bailly: Buiten zijn goei match op Brugge daare ok gene vette imo

Dan vind ik een selectie van vandebusche (ondanks ik hem ni echt heb zien spelen) toch meer gerechtvaardigd aangezien hij toch het meerendeel vn de matchen voor heereveen heeft mogen keepen. (tot voor zijn proces(?))
En waarom ni Renard? Wrs omdat die maar bij een promovendus keept, ma ik heb die zijn matchkes toch wete spelen ze. Heeft KV meermaals recht gehouden.
makalamdingens kan ik niks overzeggen want die heb ik ni echt gevolgt maar aangeizen iedereen daar zo lovend over is, waarom ni e..

JackTheGroove

Legacy Member
-Draco- zei:
Ik zou zowieso hem erop zetten, en dat Tchité nog maar wat blijft sudderen.
Voor mij is hij geen echte Belg, dus ik als bondscoach zou hem nooit opstellen.
Belachelijke opmerkingen, zou je beter voor jezelf houden :)

Romelus

Legacy Member
JackTheGroove zei:
Belachelijke opmerkingen, zou je beter voor jezelf houden :)

Ik vind dat geen belachelijke opmerking.
Tchité is een schitterende speler , maar het is geen Belg en heeft imo geen recht om voor de nationale ploeg te spelen.
Tzou een enorme versterking zijn ntrlk, maar kzal hem NOOIT beschouwen als een landgenoot.

marlboroken

Legacy Member
volderke89 zei:
Ik vind dat geen belachelijke opmerking.
Tchité is een schitterende speler , maar het is geen Belg en heeft imo geen recht om voor de nationale ploeg te spelen.
Tzou een enorme versterking zijn ntrlk, maar kzal hem NOOIT beschouwen als een landgenoot.

Ik ben het zowaar eens eens met u se.
Tuurlijk datte gvdm;tchite zal ik evenzeer nooit als landgenoot zien.
Een deels landgenoot al is op z'n minst iemand die hier geboren is.(maar zelfs daarvan hebk over sommige mensen bedenkingen).

pina

Legacy Member
is toch duidelijk dat VDE in het verleden leeft. Ik wist het btw ook niet, maar dat komt meer uit desinteresse. Maar dat een bodscoach bijna iedereen op een positie uitspeelt die anders is dan hun huidige positie, maar wel dezelfde positie is van vroeger, zegt eigenlijk wel veel over zijn kennis

Cuth

Legacy Member
marlboroken zei:
Ik ben het zowaar eens eens met u se.
Tuurlijk datte gvdm;tchite zal ik evenzeer nooit als landgenoot zien.
Een deels landgenoot al is op z'n minst iemand die hier geboren is.(maar zelfs daarvan hebk over sommige mensen bedenkingen).

inde beloften ploeg heeft de helft van de spelers buitenlandse roots.

waarvan een 4tal geboren is in het buitenland.

Romelus

Legacy Member
blehhhhh zei:
inde beloften ploeg heeft de helft van de spelers buitenlandse roots.

waarvan een 4tal geboren is in het buitenland.

Kan goed zijn , maar zij die meer dan de helft van hun leven in België gewoond hebben kunnen we toch als Belg aanschouwen , niet zo met Tchité die maar in 2003 aankwam in België.
.

pina

Legacy Member
duh, advocatenkantoor is serieuze business. Het belgisch voetbal, met de voetbalbond voorop, is een grote klucht, je zou voor minder uw werk niet meer au serieux nemen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan