Cuth
Legacy Member
-Draco- zei:En heeft voor mij niks te maken dat het een Anderlech speler was, en omdat ik zijn kop niet kan zien...
Een van Heerden of een Leko hoort ook niet bij de "Duivels" om het onnozel voor te stellen.
neen, je bent niet bevooroordeeld hoor.
hoeveel duizenden mensen komen er wel niet naar hier zonder dat ze ook maar weten wat de hoofdstad van België is...
dan gaan jullie een probleem maken van 1enkele persoon die hier werk heeft en die hier al om en bij de 4jaar verblijft.En Frans praat.
alsof hij dat Frans hier geleerd heeft. In Congo spreken ze allemaal frans dus dat argument houdt geen steek.
das gwn mn mening totaal geen principe of x dergelijk.
) toch de situatie die gij zou willen zien? Nog liever tenonder gaan dan buitenlanders naturaliseren.