Archief - De Rode Duivels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darkness

Legacy Member
troost u mannekes, ze gaan vandereycken niet afzetten.

1) te zware ontslagpremie in een te zwaar contract
2) bobo's willen geen gezichtsverlies lijden, ze hebben hem pas een nieuw contract gegeven

en àls ze het dan doen, alstublieft een buitenlander met gezag he zeg:|
ene die die rotzooi daar eens opruimt binnen die ploeg...

Cuth

Legacy Member
Piejie zei:
Kompany speelde gisteren toch voor België. De naam van deze thread al opgemerkt? ;)

Ik vond Kompany echt ook wel boertig spelen. Dat deed hij tijdens het seizoen trouwens ook al vaak bij HSV.

hoe jij echt een 40tal spelers volgt, knap.

Nattefrost

Legacy Member
Hey mannen, we hoeven helemaal niet te panikeren. In het Nieuwsblad zegt VDE: "Mijn taktiek heeft gewerkt". "Het is allemaal tamelijk goed gelukt". Tamelijk! Dus hij heeft al punten gezien die kunnen verbeterd worden, zodat we volgende keer nog beter zullen spelen. Da's inzicht als je het mij vraagt. We gaan het nog ver schoppen met hem aan het hoofd.

Wesdude

Legacy Member
Ik zit nog altijd te wachten tot Rene komt en zegt: het was allemaal om te lachen mensen, nu gaan we echt beginnen.

Romelus

Legacy Member
Wesdude zei:
Ik zit nog altijd te wachten tot Rene komt en zegt: het was allemaal om te lachen mensen, nu gaan we echt beginnen.

Dan kun je lang wachten denk ek :lol:
Ik hoop uit de grond van mn hart dat Dick Advocaat bondscoach wordt, das zo'n trainer die een groep kan vooruitstuwen en niet in slaap wiegt zoals reneetje.

*/LoNsDaLe

Legacy Member
Lord Roel zei:
Kompany niet in't middenveld zetten, laat die maar schonekes achteraan staan. heeft tegen Marokko in't middenveld gespeeld en kon geen pass van 5m naar voor geven..

Tja, hij stond dan ook als aanvallende middenvelder, wat totaal zijn positie niet is. Als verdedigende middenvelder speelt hij stukken beter ;)

Wizzard

Legacy Member
Kompany is een van de best uitverdedigende voetballers die België ooit gehad heeft - in dat opzicht zie ik hem liever achteraan staan, om niet altijd plompverloren met die lange bal te spelen.

Het enige nadeel is dat hij af en toe eens 'weg' is, doordat hij die actie wil maken. Een beetje doseren, en een stevige verdediger naast hem om dat te compenseren, en dan zie ik't goed komen.

En wat die eeuwige rechterflank van de Duivels betreft: ik hoop héél hard dat Legear blijft spelen zoals ie nu doet, en dat De Mul bij Sevilla speelkansen krijgt. Dan moeten we daar tenminste Mbo Mpenza daar niet neerpoten.. :sop:

The Black Mamba

Legacy Member
Johan Boskamp moet trainer worden , dan kunnen we nog es lachen , bij fc nerds heeft die ook goed werk geleverd

Analyze.

Legacy Member
Chance da we naar ginder gingne om te winnen, Kwil ni weten wa het geweest zou zijn moesten we voor een puntje na daar zen gegaan :P

Crusher

Legacy Member
René durft niet aanvallend te spelen, tegen Marokko niet, tegen Italië en ik denk zelf tegen San Marino niet... 3 verdedigende mids is echt te veel vant goeie hoor! En we verzopen duidelijk op de flanken vrijdag, hoe zou dat komen! Gooi eens een 4-4-2 op tafel en hou u daar aan, ook al verlies je de eerste matchen(het zal nu niet meer uitmaken)

Een 442 heeft al altijd gewerkt en lijkt de meeste toekomst te hebben. Mijn ploegje:
_____________________Stijnen____________________
_Gillet________VBuyten_________Simons___Pocognoli/Deschacht
_Witsel_______Defour________Fellaini_____Martens/Daerden
___________Mirallas__________Dembele____________

Ik snap ook niet waarom Deschacht nooit word opgeroepen, ook al ben ik een Club supporter. Ik haat die kerel in de competitie, maar hij is echt de beste linksback die we hebben hoor...

jethroeetvelde

Legacy Member
Kompany, van damme en van den borre kunnen der misschien nog tussen. Vooral Kompany, Simons is op zijn best op vm niet als cv.

SIO

Legacy Member
Crusher zei:
René durft niet aanvallend te spelen, tegen Marokko niet, tegen Italië en ik denk zelf tegen San Marino niet... 3 verdedigende mids is echt te veel vant goeie hoor! En we verzopen duidelijk op de flanken vrijdag, hoe zou dat komen! Gooi eens een 4-4-2 op tafel en hou u daar aan, ook al verlies je de eerste matchen(het zal nu niet meer uitmaken)

Een 442 heeft al altijd gewerkt en lijkt de meeste toekomst te hebben. Mijn ploegje:
_____________________Stijnen____________________
_Gillet________VBuyten_________Simons___Pocognoli/Deschacht
_Witsel_______Defour________Fellaini_____Martens/Daerden
___________Mirallas__________Dembele____________

Ik snap ook niet waarom Deschacht nooit word opgeroepen, ook al ben ik een Club supporter. Ik haat die kerel in de competitie, maar hij is echt de beste linksback die we hebben hoor...
gij roept spelers op die een jaar geen enkele match gespeeld hebben? (Martens ook nog niet fit denk ik zelf). Het moet een beetje realistisch blijven he ;)

marre_man

Legacy Member
De enigste reden waarom we met 3 mid mids spelen is om niet compleet te verzuipen op het middenveld. Ik zou 4-4-2 spelen met kompany en defour middenveld en uitgaan van eigen kracht.

verdediging: swerts - van buyten - vertongen - van damme

flankspelers: de mul, witsel, vanden borre, vertongen,.. kies de mannen in vorm

spitsen: mirallas, dembele, tchité

vaste bank/aanvulling: fellaini, deschacht, vermaelen, simons

KIA_Killer

Legacy Member
Gij stelt een halve beloftenploeg op..

Alez Simons is onmisbaar IMO en ook Fellaini is té nuttig om op de bank te zetten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan