Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren speelde Kompany, ook volgens Joos, foutloos op die ene flater na. Soit, dacht dat gij op de tijd dat ik hier niet kwam toch zou opgegroeid zijn, maar ge blijft blijkbaar het toonbeeld van achterlijkheid. Sucks to be you.Piejie zei:Kompany speelde gisteren toch voor België. De naam van deze thread al opgemerkt?
Ik vond Kompany echt ook wel boertig spelen. Dat deed hij tijdens het seizoen trouwens ook al vaak bij HSV.
LessThanJake zei:Gisteren speelde Kompany, ook volgens Joos, foutloos op die ene flater na. Soit, dacht dat gij op de tijd dat ik hier niet kwam toch zou opgegroeid zijn, maar ge blijft blijkbaar het toonbeeld van achterlijkheid. Sucks to be you.
JackTheGroove zei:Suggesties voor opstellingen?
--------------Stijnen
Kompany----Simons------Vanbuyten------Vertonghen
------------Fellaini
Defour------------------------Witsel
-----------Dembele
----Sonck-----------Mirallas
Flankverdedigers mss wel ongewoon mjawegens gebrek aan
edit: Mss sonck/mirallas eruit en Dembele als zwervende spits, defour dan doorschuiven achter de spitsen en andere RM
ofwel zo
stijnen
vanbuyten - simons - vertonghen
defour - kompany + fellaini - witsel
dembele
mirralas - sonck
en niet als underdog beginnen maar beginnen spelen met intentie om bal bij te houden en zelf het spel te maken
Wesdude zei:Spijtig da dembele totaal niet kan afwerken, anders kon dieje wel alleen in de spits.
Dembele staat ook meestal tussen de middenvelders ipv vanvoor, waardoor we in feite zonder spits spelen.
Over zijn kwaliteiten om de bal bij te houden kan ik alleen maar lovend zijn.
En misschien Tchité eindelijk eens oproepen!mad skilz zei:ik kan mij hier in vinden...alleen zou ik het eerder zo doen dan:
--------------Stijnen
Vertongen----Simons------Vanbuyten------Lombaerts
------------Kompany
Defour------------------------Witsel
-----------Dembele
----Sonck-----------Mirallas
DBK zei:En misschien Tchité eindelijk eens oproepen!
Net welMuismat zei:Deco is toch ook gene braziliaan

Omdat het wederom ne trainer is die eerder persoonlijk gericht werkt dan prestatie gericht.Mr. Jack! zei:Kan je bijna over alle spelers zeggen WolCom.
Ik had Malki toch opgeroepen en 5 minuten opgesteld hoor als ik van VDE was, al is het maar om hem gewoon de cap te geven zodat hij RD is. T'is nu niet dat we een overschot aan spitsen hebben. Hopelijk Tchité onderand. En als VDE dan eens niet zo bekrompen is om Deschacht op te roepen. Want weet er iemand eigenlijk de toedracht dat hij hem niet oproept?
WolCoM zei:Kheb nu de match niet gezien maar Vertongen brengt die iets bij?


zweebee zei:2nd
zijn zuivere passing zorgde in de helft voor het enige gevaar
Aan de andere kant vond ik de inzet van Simons ook lovenswaardig. Ok, het is een oefenmatch maar het kan toch niet dat er spelers zijn die 2 meter van hun tegenstander verdedigen en amper in duel gaan ... Het zou lame zijn om de Italianen te blesseren net voor het EK natuurlijk, maar een beetje inzet mag er toch zijn zeker.
WolCoM zei:Kheb nu de match niet gezien maar Vertongen brengt die iets bij?