Archief - De Rode Duivels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

*/LoNsDaLe

Legacy Member
Het is inderdaad een feit dat hij (iets te) regelmatig flatert, maar gisteren vond ik hem op die flater na anders wel vrij goede passen geven. De meesten laten het uitverdedigen ook over aan hem, dus ja :x

Shyheim

Legacy Member
Piejie zei:
Kompany speelde gisteren toch voor België. De naam van deze thread al opgemerkt? ;)

Ik vond Kompany echt ook wel boertig spelen. Dat deed hij tijdens het seizoen trouwens ook al vaak bij HSV.
Gisteren speelde Kompany, ook volgens Joos, foutloos op die ene flater na. Soit, dacht dat gij op de tijd dat ik hier niet kwam toch zou opgegroeid zijn, maar ge blijft blijkbaar het toonbeeld van achterlijkheid. Sucks to be you.

Glor

Legacy Member
Ik vond toch ook wel dat Kompany de enige was die ne serieuze pass kon geven tot aan die flater.

zweebee

Legacy Member
LessThanJake zei:
Gisteren speelde Kompany, ook volgens Joos, foutloos op die ene flater na. Soit, dacht dat gij op de tijd dat ik hier niet kwam toch zou opgegroeid zijn, maar ge blijft blijkbaar het toonbeeld van achterlijkheid. Sucks to be you.

2nd

zijn zuivere passing zorgde in de helft voor het enige gevaar

Aan de andere kant vond ik de inzet van Simons ook lovenswaardig. Ok, het is een oefenmatch maar het kan toch niet dat er spelers zijn die 2 meter van hun tegenstander verdedigen en amper in duel gaan ... Het zou lame zijn om de Italianen te blesseren net voor het EK natuurlijk, maar een beetje inzet mag er toch zijn zeker.

mad skilz

Legacy Member
JackTheGroove zei:
Suggesties voor opstellingen?

--------------Stijnen
Kompany----Simons------Vanbuyten------Vertonghen
------------Fellaini
Defour------------------------Witsel
-----------Dembele
----Sonck-----------Mirallas

Flankverdedigers mss wel ongewoon mja :) wegens gebrek aan

edit: Mss sonck/mirallas eruit en Dembele als zwervende spits, defour dan doorschuiven achter de spitsen en andere RM

ofwel zo
stijnen
vanbuyten - simons - vertonghen
defour - kompany + fellaini - witsel
dembele
mirralas - sonck
en niet als underdog beginnen maar beginnen spelen met intentie om bal bij te houden en zelf het spel te maken

ik kan mij hier in vinden...alleen zou ik het eerder zo doen dan:

--------------Stijnen
Vertongen----Simons------Vanbuyten------Lombaerts
------------Kompany
Defour------------------------Witsel
-----------Dembele
----Sonck-----------Mirallas

Nattefrost

Legacy Member
Wesdude zei:
Spijtig da dembele totaal niet kan afwerken, anders kon dieje wel alleen in de spits.

Dembele staat ook meestal tussen de middenvelders ipv vanvoor, waardoor we in feite zonder spits spelen.

Over zijn kwaliteiten om de bal bij te houden kan ik alleen maar lovend zijn.

Zelfs als hij kon afwerken zou hij te vaak achteruit hangen om alleen in de spits te staan. Een diepe spits voor Dembélé, dat heeft hij nodig en niks anders. Zijn passing, balaanname en controle om de bal bij de houden zijn dik in orde, dat zou hem een ideale assistgever moeten maken. Maarja, als er nooit iemand voor hem staat... Een beetje zoals Rooney vind ik. Zo'n spelers moet een killer voor zich hebben.

DBK

Legacy Member
mad skilz zei:
ik kan mij hier in vinden...alleen zou ik het eerder zo doen dan:

--------------Stijnen
Vertongen----Simons------Vanbuyten------Lombaerts
------------Kompany
Defour------------------------Witsel
-----------Dembele
----Sonck-----------Mirallas
En misschien Tchité eindelijk eens oproepen!

Muismat

Legacy Member
DBK zei:
En misschien Tchité eindelijk eens oproepen!

idd. ksnap niet wat daarop tegen is? Deco is toch ook gene braziliaan, in holland hebde toch ook bakken spelers van hun (ex-) kolonie etc.


Laat Tchité starten met Dembele, en breng dan Mirallas in de 2de helft in.

Witsel zou ik er ook uit laten, die is voor mij nog iets te licht. Overigens ook is het mij een raadsel wrm deschacht niet wordt opgeroepen (nog een reden pro-VDE buiten) want die zou het toch beter doen dan een paar klungels op dit moment in de defense.

Nuja, 3-1 tegen de wereldkampioen is op zich niet dramatisch, maar het ontbrak zo aan inzet en geloof dat ik de kansen op kwalificatie voor het WK enorm laag inschat.

JackTheGroove

Legacy Member
Tchité z'n pas is nog niet in orde, VDE vond het jammer dat ie hem niet kon oproepen
Deschacht zou idd wel mogen opgeroepen worden, die is toch wel sterk bezig

Mr. Jack!

Legacy Member
Kan je bijna over alle spelers zeggen WolCom.

Ik had Malki toch opgeroepen en 5 minuten opgesteld hoor als ik van VDE was, al is het maar om hem gewoon de cap te geven zodat hij RD is. T'is nu niet dat we een overschot aan spitsen hebben. Hopelijk Tchité onderand. En als VDE dan eens niet zo bekrompen is om Deschacht op te roepen. Want weet er iemand eigenlijk de toedracht dat hij hem niet oproept?

RSgod'

Legacy Member
Mr. Jack! zei:
Kan je bijna over alle spelers zeggen WolCom.

Ik had Malki toch opgeroepen en 5 minuten opgesteld hoor als ik van VDE was, al is het maar om hem gewoon de cap te geven zodat hij RD is. T'is nu niet dat we een overschot aan spitsen hebben. Hopelijk Tchité onderand. En als VDE dan eens niet zo bekrompen is om Deschacht op te roepen. Want weet er iemand eigenlijk de toedracht dat hij hem niet oproept?
Omdat het wederom ne trainer is die eerder persoonlijk gericht werkt dan prestatie gericht.
En kompany HAHA sucker.

Brick Top

Legacy Member
Waarom den Ollie oproepen? Van Damme doet het toch een stuk beter op de linksachter? En die heeft ne goeie voorzet in huis + kan koppen.

SIO

Legacy Member
grappig hoe pietje die commentaren op zijn commentaar weer negeert als het hem uitkomt :lol:

hoe kunt ge hem in godsnaam nu boertig noemen, heeft prolly meeste techniek van de verdedigers en was tenminste iemand die een bal naar voor durfde te geven ipv altijd die laterale passen :sleep:

Papam

Legacy Member
En waarom niet eens Sonck wat meer laten spelen, kbedoel ik zou starten tegen Italie met Sonck en Dembele als spitsen en daarna vleugelspel via Defour eventueel Fellaini?
Moja ik zou zeker nie beginnen met 5 middenvelders tegen Italie, die breken daar gewoon door via snelle omschakelingen en dan is de verdediging besketen

Shyheim

Legacy Member
zweebee zei:
2nd

zijn zuivere passing zorgde in de helft voor het enige gevaar

Aan de andere kant vond ik de inzet van Simons ook lovenswaardig. Ok, het is een oefenmatch maar het kan toch niet dat er spelers zijn die 2 meter van hun tegenstander verdedigen en amper in duel gaan ... Het zou lame zijn om de Italianen te blesseren net voor het EK natuurlijk, maar een beetje inzet mag er toch zijn zeker.

'k had het meer op het feit dat hij Cassano drie keer op rij neerhaalde op nog geen vijf minuten zonder zelfs de bal te raken. dat ge stevig in duel gaat is iets anders.

vind cassano trouwens ne zalige pej, ondanks zijn kutkarakter vantijd.

Shyheim

Legacy Member
WolCoM zei:
Kheb nu de match niet gezien maar Vertongen brengt die iets bij?

jep, vond hem toch geen slechte indruk maken. heeft ook eens mooi de bal onderschept van (ik dacht) Del Piero.

diene Swerts kan het ook nog ver schoppen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan