Wesdude
Legacy Member
Als die Italianen niet aan het rusten waren op het veld was het weer forfait nederlaag of erger. Hoe die in het begin gewoon overal vrij stonden, niet normaal.
3-5-2 :ironic: en dan ziet ge duidelijk dat het niet werkt, maar aanpassen tijdens de rust? Hoooooow maar; daar verdient de Rene waarschijnlijk niet genoeg voor jong, om ook nog is tijdens de rust wat te doen. :ironic:
Toch wraakroepend als ge ziet wat dieje verdient elke match ten opzichte van hoe hard andere mensen moeten werken voor een veel lager loon.
Chance dat Boskamp daar nog zat tijdens de rust. "Nou en dan legt ie de bal mooi int netje."
Sonck leek me trouwens redeijk pissed ook met het systeem.
3-5-2 :ironic: en dan ziet ge duidelijk dat het niet werkt, maar aanpassen tijdens de rust? Hoooooow maar; daar verdient de Rene waarschijnlijk niet genoeg voor jong, om ook nog is tijdens de rust wat te doen. :ironic:
Toch wraakroepend als ge ziet wat dieje verdient elke match ten opzichte van hoe hard andere mensen moeten werken voor een veel lager loon.
Chance dat Boskamp daar nog zat tijdens de rust. "Nou en dan legt ie de bal mooi int netje."

Sonck leek me trouwens redeijk pissed ook met het systeem.



wegens gebrek aan
