Archief - De Rode Duivels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wesdude

Legacy Member
Als die Italianen niet aan het rusten waren op het veld was het weer forfait nederlaag of erger. Hoe die in het begin gewoon overal vrij stonden, niet normaal.

3-5-2 :ironic: en dan ziet ge duidelijk dat het niet werkt, maar aanpassen tijdens de rust? Hoooooow maar; daar verdient de Rene waarschijnlijk niet genoeg voor jong, om ook nog is tijdens de rust wat te doen. :ironic:

Toch wraakroepend als ge ziet wat dieje verdient elke match ten opzichte van hoe hard andere mensen moeten werken voor een veel lager loon.

Chance dat Boskamp daar nog zat tijdens de rust. "Nou en dan legt ie de bal mooi int netje." :lol:

Sonck leek me trouwens redeijk pissed ook met het systeem.

Muismat

Legacy Member
Sonck is den enige die blijkbaar zijnen bek durft opentrekken.

Defour heeft zone grote mond alst op de belgische competitie aankomt, mr als hij dan is iets moet zeggen zwijgt hij. Die fout van Kompany is nu niet bepaald "een ramp", maar dat er elke wedstrijd zo een fout gebeurt vind ik een ramp.

VDE buiten, haal nen buitenlander met gezag en gooi vooral de keersmaecker, phlips en die andere bonobos buiten en pakt een bestuur dat wel iets van voetbal/een voetbalbond runnen kent.

Shyheim

Legacy Member
Piejie zei:
Bwa, boerenpassen als die van Kompanyke heb ik hem toch niet zien afleveren.

om boerenpassen te moeten geven moet ge natuurlijk zien dat ge den bal kunt hebben zonder uwen tegenstander onderuit te trappen

ik snap feitelijk niet wat ge hier Kompany bij betrekt? :confused:

twoen

Legacy Member
omdat de reden dat jij op simoms kapt is dat hij een blauwzwart verleden heeft en hij kapt op kompany omdat hij een paars verleden heeft

wat zijn we volwassen


na elke match van de rode duivels is het kappen op de spelers van brugge

stijnen
simons
sonck..

Shyheim

Legacy Member
wtf, ik zeg gewoon wat iedereen in "mijn italiaans gezelschap" gisteren zei? dat nen absoluten opperboer is :confused:

heeft absoluut niks met club brugge te maken, hell, hij speelt bij PSV... wie denkt daar dan nog aan Brugge voor? :confused:


soit, knappe goal van Sonck en goed gekeept van Stijnen... zo goed? mag ik nù zeggen dat Simons een boer is? :confused:

marre_man

Legacy Member
Wesdude zei:
Als die Italianen niet aan het rusten waren op het veld was het weer forfait nederlaag of erger. Hoe die in het begin gewoon overal vrij stonden, niet normaal.


idd na de 3-0 was het over en out. Het probleem is dat de Italianen niets meer deden en echt op hun gemakske speelden. Dan wordt het 3-1 en kan vandereyken er nog een twist aan geven. Als het 5 of 6-0 wordt dan mag em van mij eens een interview komen geven en het komen uitleggen..

Ik begrijp niet hoe zo'n man kan zeggen VOOR aanvang van een OEFENwestrijd tegen ITALIE dat verliezen SOWIESO een slecht resultaat is. In een fuckin oefenwedstrijd tegen een topland moet je gwn goed proberen spelen.

Maar we missen echt wel een hele generatie aan spelers die de kar kan trekken. Waar is de generatie 28-30jarigen die nu op hun top moeten zijn? ..

jos den os

Legacy Member
een paar oververmoeide jongelingen, inspiratieloos, tactisch geblunder, experimenten die de spuigaten uitlopen, een eerreddend doelpunt als enige lichtpunt, ettelijke miniemenfouten, weer een onuitgegeven elftal, gelatenheid, weinig sfeer, vlamingen vs walen, slechte keeper, weinig vertrouwen, onbegrijpelijke selectie,slecht belgisch voetbalsysteem, ouderwetse infrastructuur, geldtekort, minderwaardige competitie...

we hebben het nu al zowat allemaal gehad, nu mag toch stilaan duidelijk zijn dat er niet langer excuses kunnen gezocht worden : er moet NU iets gebeuren!!! Lager kunnen we niet meer vallen, de Duivels zijn een lachertje geworden. Wij horen stilaan thuis bij de allerkleinsten, Luxemburg en andere San Marino's mogen oppassen, wij zijn een nieuw kneusje in wording..

Het is nu wel reeds duidelijk dat alle bovenstaande factoren, een combinatie zijn van het wanbeleid van zowat de hele KBVB en hun entourage, het wordt tijd om grote kuis te houden. En als de Duivels zelf niet meer inzet tonen, dan blijven ze maar thuis.

pina

Legacy Member
wat voor zin heeft het om als 1e match vd 'nieuwe campagne' onmiddellijk tegen een topploeg te spelen. Speel beter tegen kleinere landen van hetzelfde niveau om wat op elkaar in te spelen en op dreef te komen... tegen ervaren ploegen zoals italie doen ze eigenlijk niks meer dan achter de bal lopen. Zo kunnen ze elk verlies in een oefenmatch goedpraten

Shyheim

Legacy Member
pina zei:
wat voor zin heeft het om als 1e match vd 'nieuwe campagne' onmiddellijk tegen een topploeg te spelen. Speel beter tegen kleinere landen van hetzelfde niveau om wat op elkaar in te spelen en op dreef te komen... tegen ervaren ploegen zoals italie doen ze eigenlijk niks meer dan achter de bal lopen. Zo kunnen ze elk verlies in een oefenmatch goedpraten

't was donadoni die tegen een zwakke tegenstander wilde spelen :rofl:

realta

Legacy Member
Zoals de bondscoach zei tegen Malki, hij zou beter terug met zijn voeten op de grond komen. Zou de bondscoach beter zijn voetjes richting uitgang bondsgebouw begeven.

enj0i^

Legacy Member
twee lichtpuntjes aan de ganse match,

ik vond sonck en mirallas goed spelen, maar dat was het dan ook

Bontus

Legacy Member
Dembele alleen in de spits = hahaha

Kompany moet naast een breker spelen, niet erachter.

Drie brekers is te veel.

JackTheGroove

Legacy Member
Suggesties voor opstellingen?

--------------Stijnen
Kompany----Simons------Vanbuyten------Vertonghen
------------Fellaini
Defour------------------------Witsel
-----------Dembele
----Sonck-----------Mirallas

Flankverdedigers mss wel ongewoon mja :) wegens gebrek aan

edit: Mss sonck/mirallas eruit en Dembele als zwervende spits, defour dan doorschuiven achter de spitsen en andere RM

ofwel zo
stijnen
vanbuyten - simons - vertonghen
defour - kompany + fellaini - witsel
dembele
mirralas - sonck
en niet als underdog beginnen maar beginnen spelen met intentie om bal bij te houden en zelf het spel te maken

Piejie

Legacy Member
LessThanJake zei:
om boerenpassen te moeten geven moet ge natuurlijk zien dat ge den bal kunt hebben zonder uwen tegenstander onderuit te trappen

ik snap feitelijk niet wat ge hier Kompany bij betrekt? :confused:
Kompany speelde gisteren toch voor België. De naam van deze thread al opgemerkt? ;)

Ik vond Kompany echt ook wel boertig spelen. Dat deed hij tijdens het seizoen trouwens ook al vaak bij HSV.

enj0i^

Legacy Member
neen niet dembele als zwervende spits, met echte spitsen spelen!

En fellaini vond ik gisteren heel ongeïnspireerd spelen :s

Wesdude

Legacy Member
Spijtig da dembele totaal niet kan afwerken, anders kon dieje wel alleen in de spits.

Dembele staat ook meestal tussen de middenvelders ipv vanvoor, waardoor we in feite zonder spits spelen.

Over zijn kwaliteiten om de bal bij te houden kan ik alleen maar lovend zijn.

Piejie

Legacy Member
*/LoNsDaLe zei:
En wat versta je juist onder boertig?
Dom, boertig ballen wegtrappen. Dat is echt niet de eerste keer. Kompany kan geen 10 matchen na elkaar spelen zonder iets extreem dom te doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan