Archief - De Rode Duivels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Muismat

Legacy Member
TheReds zei:
Wie had hier 4-1 gezegd ? Nice muismat :p Net niet

men opdrachtgever (de gokchinees) zal ni content zijn :unsure:


als VDE nu zegt "ik heb heel wat positieve punten gezien" dan moet iemand diene mens toch is uitleggen dat ge met positieve punten alleen geen punten pakt

seurinck

Legacy Member
hah best dat ze sonck nog hadde tis de enigste die nog voor wa spanning heeft gezorgd voor de belgen en die scoort !

[TFT]Poky

Legacy Member
de sonck zijnen uitleg, ik speel al zo lang op het allerhoogste niveau... ik weet wa ik moet en ni moet doen. :D


in ieder geval twas weer triestig en ik krijg nu al het schijt aan de commentaar die VDE gaat geven

-Draco-

Legacy Member
Sonck heeft het wel vree goed gedaan vond ik.
Topschutter van onze RD generatie.

Ik wordt zot van VDE, zwier die gewoon buiten.
Die zijn contract kan toch niet zo zwaar zijn dat zijn ontslagpremie zo zwaar is?

BuffaloKampioen

Legacy Member
Het is dan ook ene Brugge geweest.

Soit, Sonck vond ik enigste pluspuntje. Hij vecht er tenminste voor. Hebben meer mannen gelijk hem nodig imo.
Fellaini... Simons... Christ sake. Trainer buiten! Gerets hebben we nodig, maja te duur zeker.

Time

Legacy Member
En wéér slaagt de Standaard er niet in een foutloos artikel te schrijven.

De Rode Duivels waren gisteren een in sfeerloos Fiorentina-stadion geen partij voor Italië.

Timmie

Legacy Member
Sonck had gelijk: er moet iets gebeuren.

Dat ze VDE nu eens eindelijk buitengooien. Alweer een lamentabele tactische keuze die ons in de problemen bracht.

guRuh

Legacy Member
"Het is tijd dat we eens aan een ploeg bouwen"... maar dat zeggen we al zo lang :cry:

En dat is idd tactisch (Timmie) als op het vlak van selectie spelers.

BuffaloKampioen

Legacy Member
Hij heeft zo hard gelijk de Wesley. Er gaat alleen maar gepraat worden. We hebben gewoon een paar ervaren rotten nodig ala Wilmots & Verheyen vroeger. Maja, iemand enig idee? :s

We kunnen toch geen 10 jaar wachten tot onze youngsters wat ervaring krijgen? :s

Lege Doos

Legacy Member
Fuck, die 3e goal, wat Boskamp daar zei, Camoranesi die aan middencirkel gewoon door 2 verdedigende middenvelders loopt (Mudingayi en ...) en niemand die hem volgt, ze waren precies toch weer niet zo gemotiveerd

zweebee

Legacy Member
damn man wat een frustrerende bedoening

1)
Ik ben een voetbalnoob maar ik begrijp echt niet hoe VDE zo'n tactische blunders kan maken. Een 3-5-2 waarbij de wingers zijn
- Een bankzitter van 20 jaar die amper voor de nationale ploeg heeft gespeeld
- Een manneke van 20 jaar dat totaal kapot is van zijn seizoen bij standard en bovendien in de verste verte geen verdediger is
(alle respect voor die manne, ik vind ze beiden fantastische voetballers en ze kunnen er niet aan doen dat ze zo'n ondankbare taak krijgen).

Dan vallen er gaten en staat de winger altijd tegen 2 man. Boskamp toont tijdens de rust perfect wat het probleem is. Wat zien we in de 2e helft? Er verandert juist niks ...
Mudingayi mag misschien bij Lazio spelen maar heeft (nogmaals) getoond dat hij totaal brainless is en geen toegevoegde waarde vormt. Als de tegenstander op hem afkomt is hij schitterend, in alle situaties waar hij uit zijn vast spelpatroon moet denken (cfr. poco helpen) faalt hij grandioos. Hoefkens had het ook niet echt goed door de eerste helft.

2) VDE stelt 3 man van standard op die kapot zijn van het seizoen, wat je al vanaf de eerste minuut kon zien. Ze hebben alles gegeven maar na de rust moesten ze imho alle3 vervangen worden (en moest er overgeschakeld worden naar een 4-4-2 maar soit).

3) Wat een laksheid in die ploeg seg ... 30 minuten voor de eerste duels werden uitgevochten. Alles ging traag. Het enige gevaar kwamen van de passes van Kompany en Simons, die toch enkele toeren hoger draaien dan de rest van de ploeg imho (Defour kan dit ook maar is te vermoeid imo).

4) Wanneer gaat VDE eens doorhebben dat Dembele niet in de punt moet staan? Het is een speler waarvan mijn hart sneller gaat kloppen als hij aan de bal komt (of een sprint trekt, damn wat een atleet), maar in de punt komt hij absoluut niet tot zijn recht. Hij haakt goed af en steekt de bal altijd goed door ... maar daar staat nooit iemand uiteraard (again, Defour & Fellaini hebben alles geprobeerd de 1e helft).

5) Al dat jong talent, das echt heel goed maar het rendeert niet met VDE. Simons en Sonck sprongen er imo uit op vlak van maturiteit en 'beslissingskracht'. Misschien is het niet slecht om een (hou jullie vast) deschacht of zo terug te halen. De ploeg is té jong en valt altijd door de mand. Zelfs de mannen met het meeste talent (Kompany, Vertongen) laten op belangrijke momenten enorme steken vallen.

6) De Wezze rockt :D


Wat mij betreft

stijnen
swerts - kompany - van buyten - poco
defour - fellaini - simons - X (van damme)
dembele
mirallas/sonck

Netrem

Legacy Member
mja, de trainer moet niet alleen aanzetten, heel die kbvb moet uitgekuist worden. Het feit dat ze niets doen aan die gokchinees, VDE eventjes een contractverlenging geven,... Trekt allemaal op niets. Zolang dat ni verandert zie ik België echt niet evolueren, hoewel we spelers hebben die zeker moeten kunnen meedoen voor een EK/WK ticket.
Tegen een Italië zoals vandaag winnen zal er niet inzitten, die mannen spelen wel schitterend. België was dan wel zwak, kvond het voetbal van Italië met momenten echt op het niveau van een waardige wereldkampioen.

btw @ Sonck zijn uitspraak "Ja ik speel al een tijdje op hoogste niveau, niet alleen nationaal maar ook internationaal"

Kheb precies een tijdje de voetbal gemist!

marlboroken

Legacy Member
Sonck en mirallas waren de beste.
Simons kon nie mee en moest constant fouten maken.
Fellani;wat die in deze zien is mij een raadsel,wat nen duts.
Stijnen;please,zet eens een andere keeper in doel aub.Die 1 ste goal jongens,ik heb zelf ook nog in de goal gestaan en je moet alijd altijd je eerste paal goed toedekken.Het kanecht niet zijn een bal die nog ong 30tal cm van de paal verwijderd is zo in doel gaat en bij de 3de goal was natuurlijk zeer erger verdedigingsfout maar ik denk dat stijnen z'n benen echt niet meer wijder uit elkaar konden.
Witsel;zeer zwak ook.
Dembele en swerts:degelijk.

Saiko-G

Legacy Member
Dit is toch niet meer te filmen....

Als we nu eens allemaal wat mails sturen via de site van de kbvb, niet dat dat op korte termijn iets gaat uithalen, maar zo weten ze toch tenminste dat de voetbalfans hier niet mee akkoord gaan.

BleKKie

Legacy Member
2 dingen:

Speel es wa offensiever ffs, ingraven heeft totaal geen zin, fellaini staat zowaar bijna in de spits, mss eens iemand die kan scoren daar zetten aja? :ironic:

tis het moment om Gerets te halen als het mij vraagt! NU dus

Piejie

Legacy Member
marlboroken zei:
Stijnen;please,zet eens een andere keeper in doel aub.Die 1 ste goal jongens,ik heb zelf ook nog in de goal gestaan en je moet alijd altijd je eerste paal goed toedekken.
:crazy:

Dat is nu echt wel de omgekeerde wereld. De vraag die je hier moet stellen is toch hoe het kan dat een speler TOTAAL ALLEEN de bal kan ontvangen in de zestien, lustig kan aanleggen, en de bal in doel schieten.

Als er 1 iemand dik in de fout gaat is het toch wel de verdediger die Di Natale moederziel alleen in de fucking zestien laat staan.

Hoe kan hij trouwens die paal afdekken bij een voorzet? Dat is in dat geval wel de verste paal.

R|Jonas

Legacy Member
De taktische fouten waren weeral eens aanwezig...man man
Boskamp had ook overschot van gelijk bij die 3de goal...wat een laksheid :)

En als em nu nog een keer Dembele als diepe spits laat spelen, echt é...da snapt ge toch niet?

_DM_

Legacy Member
Piejie zei:
:crazy:

Dat is nu echt wel de omgekeerde wereld. De vraag die je hier moet stellen is toch hoe het kan dat een speler TOTAAL ALLEEN de bal kan ontvangen in de zestien, lustig kan aanleggen en de bal in doel schieten.

Bij mijn weten was dat een volley, niks 'aanleggen' aan.
En ja, Gerets gaat echt wel Champions League-voetbal opgeven voor de nationale ploeg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan