Rogue
Legacy Member
_DM_ zei:Noem mij dan eens een speler die wel een 'waterdrager' is bij z'n ploeg én in aanmerking zou komen voor de Rode Duivels ? De Sutter ?
LOLLLLzor.
De Sutter is niet echt een waterdrager hé.
Simons & Mudingayi komen alletwee in aanmerking voor de Rode Duivels. Alleen is het nogal raar om ze alletwee op te stellen. Ze zijn alletwee goed in wat ze moeten doen (ballen recupereren, gaten dichtlopen), maar 't zijn niet echt de spelers die met voetballende oplossingen en creatieve ideeën zullen komen.
Gewoon Simons/Mudingayi/Fellaini - Defour centraal op het middenveld lijkt mij veel beter. En dan nog twee flanken waar een beetje dreiging van uitgaat. 'k Weet niet of wel veel Belgen hebben die op de flanken kunnen spelen?
Waarom Legaer en Witsel niet? Of is Legaer geen LM?


De meesten spelen ook gewoon in de Serie A en zien hun nationale ploeggenoten ook gewoon elke week.

Sonck scoort en niemand doet iets...