Archief - De Rode Duivels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rogue

Legacy Member
_DM_ zei:
Noem mij dan eens een speler die wel een 'waterdrager' is bij z'n ploeg én in aanmerking zou komen voor de Rode Duivels ? De Sutter ? :lol:

LOLLLLzor.

De Sutter is niet echt een waterdrager hé.

Simons & Mudingayi komen alletwee in aanmerking voor de Rode Duivels. Alleen is het nogal raar om ze alletwee op te stellen. Ze zijn alletwee goed in wat ze moeten doen (ballen recupereren, gaten dichtlopen), maar 't zijn niet echt de spelers die met voetballende oplossingen en creatieve ideeën zullen komen.

Gewoon Simons/Mudingayi/Fellaini - Defour centraal op het middenveld lijkt mij veel beter. En dan nog twee flanken waar een beetje dreiging van uitgaat. 'k Weet niet of wel veel Belgen hebben die op de flanken kunnen spelen?

Waarom Legaer en Witsel niet? Of is Legaer geen LM?

Anoniem04

Legacy Member
omfg, na die scores hier dacht ik dat de match gedaan was.

22 minuten gepasseerd :rofl:

Mr. Jack!

Legacy Member
Hij somde de sutter dan ook op met enige vorm van ironie in het achterhoofd.

Man man man, die Sonck... Das gewoon huilen met de pet op.

R|Jonas

Legacy Member
Legear is RM

btw, waarom is Van Damme niet opgesteld? Blessure? In de vorm dat die zat, moest die toch een basisplaats krijgen?

Time

Legacy Member
3-0, halverwege :applause:.

De conclusie van VDE na de match "[...] en [...] was goed, daar moeten we op verder bouwen." :lol:

Rogue

Legacy Member
Mr. Jack! zei:
Hij somde de sutter dan ook op met enige vorm van ironie in het achterhoofd.

Ah, op het eerste zicht dacht ik dat hij een andere betekenis gaf aan het begrip waterdrager.

_DM_ zei:
edit: LOL!
Waterdragers ? Zowel Simons bij PSV als Mudingayi bij Lazio zijn basis-spelers.

Was een beetje verwarrend omdat die twee zaken toch weinig met elkaar te maken hebben.

ikvd

Legacy Member
't Is weer een triestige bedoening... met uitzondering van Defour en Dembele.

Maar het zegt al genoeg over de mentaliteit van de Bond als een middelmatige speler als Malki liever voor Syrië (...) gaat spelen als voor België te kiezen. Dan kan je wel aankomen met fierheid voor z'n nationaliteit maar een land als Syrië heeft nog minder te zoeken op grote toernooien dan de Duivels.

Mr. Jack!

Legacy Member
Onderand zou ik daar al niet meer zo zeker van zijn. Volgens mij hebben ze er atm allebei even weinig te zoeken.

Totaal geen voetballend vermogen. Huilen met de pet op, dweilen met de kraan open of vechten tegen de bierkaai, noem het zoals je noemt maar de Rode Duivels zijn ziek. En ik heb het enkele maanden geleden al gezegd en zal het nu nog eens herhalen, het is niet zozeer de ploeg die ziek is, maar eerder de leiding. Dan heb ik het niet alleen over VDE, alhoewel die een zeer groot aandeel heeft.

Wat me ook opviel is dat er volgens mij totaal geen teamgevoel heerst bij de duivels. Als je dan bekijkt dat de Italianen voor het volkslied elkaar omarmden en onze duivels daar stonden als, debiele, eerste communicantjes.

ikvd

Legacy Member
@Mr. Jack!: De Italianen zijn dan ook allemaal... Italianen :unsure: De meesten spelen ook gewoon in de Serie A en zien hun nationale ploeggenoten ook gewoon elke week.

VDE had gewoon ontslagen moeten zijn. Vercauteren zou een goeie adjunct zijn onder een buitenlandse topcoach, nu kan hij nooit inbreng hebben.

Pitter

Legacy Member
forza italia :d

en gerets voor trainer da vind ik er van

ofwel ericsonn als em al ni naar standaard gaat :rofl:

ikvd

Legacy Member
Jaja, Sonck! Ik ben totaal geen fan van hem maar hij heeft toch goeie kansen gehad en uiteindelijk gescoord :)

Essit

Legacy Member
Conclusie en een tip aan VDE : Speel in het vervolg AUB met tenminste 1 spits...

-Draco-

Legacy Member
Bah...
Dat verdedigend geneuk van VDE...

Spitsen hebben wij nodig!
Goeie invalbeurten van Sonck en Mirallas.
Ook een knappe goal van Sonck vond ik zelf.

Zet daar aub eens een capabele trainer...

Miss beter eens een petitie starten. :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan