Archief - De Rode Duivels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shiftyke

Legacy Member
_DM_ zei:
Als de meerderheid van de spelers in het buitenland bij goede clubs spelen zullen die wel iets kunnen he, maar met die loser aan het roer...

tgoh dat geld niet altijd hoor, hoeveel zitten er soms niet op de bank weg te rotten in het buitenland...

Nu ik ga niet ontkennen dat we aan talent niets ontbreken (nu ook geen top maar soi) , dat is er zeker, maar VDE is idd een probleem

Essit

Legacy Member
Jaja, VDE zen systeem klopt weer perfect :unsure:

5 man op het middeveld, en dan nog geen bal kunnen raken(als de italianen in balbezit zijn). Fellaini als diepe spits(allsesinds daar loopt ie constant), maja tis keer wa anders dan Van Buyten in de spits :p

"ALWEER" een prachtige start van een "NIEUWE" campagne.

Nu maar hopen dat de italianen in de 2de helft niet te veel moeite meer doen :s Of beter gezegd da de Rode Duivels weer geen domme goal weggeven.

Mienod

Legacy Member
Pfff.. ze kijken vijf keer rond en het enigste wat ze dan doen is (weer) een pas achteruit.
Die Italianen kijken één keer en trappen de bal vooruit..

Nattefrost

Legacy Member
Ik vind dat Defour en Dembélé, zeker gezien de omstandigheden, echt goed bezig zijn. Daar zit toch toekomst in. Spijtig genoeg kan er maar weinig man van de groep mee. Fellaini toont wel veel inzet en al, maar is toch iets te onhandig voorin. Met Pocognoli hebben we toch iets dat op een aanvallende back lijkt.

Maar een aantal spelers vallen zo zwaar tegen. Wat brengt Mudingayi eigenlijk als Simons op het veld staat? Die kerel is een blok, maar zijn passing is zo onvoorstelbaar zwak. Die kan enkel de simpelste pasjes achteruit geven. Met zo iemand naast Simons kan je vanuit het middenveld nooit een deftige pass vooruit geven. Kompany moet toch ook echt beter. Het valt mij tegen dat die toch al een paar jaar bij Hamburg speelt, maar totaal geen vooruitgang lijkt te maken. Zoveel talent, maar gaat hij ooit een secure verdediger worden?

Tijd om iets te veranderen. Een spits erbij en Defour naar het middenveld ipv Mudingayi of Simons aub. Maar zeggen we zoiets niet al een paar jaar over VDE's opstellingen? Het wordt echt vermoeiend om elke keer opnieuw tot diezelfde vaststelling te komen. Veel mensen kan het precies niet meer schelen, maar ik wil nu eindelijk toch eens vooruitgang maken. VDE en de bond maken dat simpelweg onmogelijk.

Exorikos

Legacy Member
Die Boskamp is echt geniaal ! "Als die die bal op z'n eikel krijgt" :')))

marre_man

Legacy Member
KIA_Killer zei:
Kwestie van optimistisch te zijn hé :niceone:

kwestie van eens goed rond te kijken en te zien dat landen met ongeveer dezelfde inwoners vaak wel beter hebben rondlopen..

wij staren ons blind op: whoohoo kompany HSV, simons PSV, Mudingayi Lazio ofwa. 2 van de 3 zijn waterdragers en kompany moet het nog bij HSV nog altijd bewijzen (enja! ik volg hem)

de vraag in de studio: kan het nog slechter? lolz

_DM_

Legacy Member
marre_man zei:
kwestie van eens goed rond te kijken en te zien dat landen met ongeveer dezelfde inwoners vaak wel beter hebben rondlopen..

wij staren ons blind op: whoohoo kompany HSV, simons PSV, Mudingayi Lazio ofwa. 2 van de 3 zijn waterdragers en kompany moet het nog bij HSV nog altijd bewijzen (enja! ik volg hem)

de vraag in de studio: kan het nog slechter? lolz

Hoefkens bij West Bromwich (een ploeg die hier moeitloos mee draait bovenaan), Poccognoli en Dembele bij AZ (idem als West Brom),...
Er zijn er maar bitter weinig die nu op het veld staan die in de JL spelen.

edit: LOL!
Waterdragers ? Zowel Simons bij PSV als Mudingayi bij Lazio zijn basis-spelers.

marre_man

Legacy Member
_DM_ zei:
Hoefkens bij West Bromwich (een ploeg die hier moeitloos mee draait bovenaan), Poccognoli en Dembele bij AZ (idem als West Brom),...
Er zijn er maar bitter weinig die nu op het veld staan die in de JL spelen.

edit: LOL!
Waterdragers ? Zowel Simons bij PSV als Mudingayi bij Lazio zijn basis-spelers.

basisspelers heeft NIETS te maken met statuut van waterdrager binnen een ploeg.. LOLLLLzor
Zij kunnen een wedstrijd niet kantelen of beslissen of opengooien...

en LOLLL een engelse 2de klasser of een ploeg die 10e is in Nederland..

maar natuurlijk moeten we met deze spelers beter kunnen dan we de laatste jaren doen..

Burny

Legacy Member
puni zei:
Chance dat we niet naar het EK gaan, we horen daar helemaal niet thuis. Das nu wel zo klaar als pompwater. :)

² that, tis beschamend. En dan te denken dat de hoofdcoach pas een verlenging van zijn contract heeft gekregen. :confused:

_DM_

Legacy Member
marre_man zei:
basisspelers heeft NIETS te maken met statuut van waterdrager binnen een ploeg.. LOLLLLzor
Zij kunnen een wedstrijd niet kantelen of beslissen of opengooien...

en LOLLL een engelse 2de klasser of een ploeg die 10e is in Nederland..

maar natuurlijk moeten we met deze spelers beter kunnen dan we de laatste jaren doen..

West Brom is gepromoveerd naar de Premier League en heeft een budget dat ettelijke malen groter is dan dat van bvb Anderlecht. Elke Engelse tweedeklasser speelt in België trouwens los kampioen.
En AZ maakt gewoon een slecht seizoen door, vorig jaar in Nederland mee gedaan tot de laatste speeldag voor de titel (maar ja, dat zou een Belgische ploeg ook doen in een BeNeLiga zeker :rofl:).
Noem mij dan eens een speler die wel een 'waterdrager' is bij z'n ploeg én in aanmerking zou komen voor de Rode Duivels ? De Sutter ? :lol:

LOLLLLzor.

De spelers die ik opnoem (Mudingayi, Kompany, Hoefkens, Dembele, Poccognoli, Simons,...) zijn allemaal goede spelers die in een veel sterkere competitie hun mannetje staan, als je daar als trainer niks, maar dan ook echt NIKS mee kan aanvangen...

marre_man

Legacy Member
_DM_ zei:
West Brom is gepromoveerd naar de Premier League en heeft een budget dat ettelijke malen groter is dan dat van bvb Anderlecht. Elke Engelse tweedeklasser speelt in België trouwens los kampioen.
En AZ maakt gewoon een slecht seizoen door, vorig jaar in Nederland mee gedaan tot de laatste speeldag voor de titel (maar ja, dat zou een Belgische ploeg ook doen in een BeNeLiga zeker :rofl:).
Noem mij dan eens een speler die wel een 'waterdrager' is bij z'n ploeg én in aanmerking zou komen voor de Rode Duivels ? De Sutter ? :lol:

LOLLLLzor.

maar het blijft nederland en ik weet best dat WBA promoveert maar dit seizoen was het nu eenmaal een 2de klasser.. met hun budget kopen ze mss een betere back en dan speelt hij helemaal niet in de PL?..
vergelijking moet ook helemaal niet met BELGIE maar met kwaliteitscompetities..
En uw laatste punt slaat op niets.. Ik zeg net dat we niet beter hebben dan die waterdragers die in redelijke competities het verschil niet of te nooit kunnen maken.

denemarken -> 5.5 miljoen inwoners maar ze hebben wel 3-4 spelers waar wij een stevig puntje aan kunnen zuigen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan