Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
_DM_ zei:Als de meerderheid van de spelers in het buitenland bij goede clubs spelen zullen die wel iets kunnen he, maar met die loser aan het roer...


Of beter gezegd da de Rode Duivels weer geen domme goal weggeven.marre_man zei:kwaliteiten zou ik het nu ook weer niet noemen ze..
KIA_Killer zei:Kwestie van optimistisch te zijn hé![]()
marre_man zei:kwestie van eens goed rond te kijken en te zien dat landen met ongeveer dezelfde inwoners vaak wel beter hebben rondlopen..
wij staren ons blind op: whoohoo kompany HSV, simons PSV, Mudingayi Lazio ofwa. 2 van de 3 zijn waterdragers en kompany moet het nog bij HSV nog altijd bewijzen (enja! ik volg hem)
de vraag in de studio: kan het nog slechter? lolz
_DM_ zei:Hoefkens bij West Bromwich (een ploeg die hier moeitloos mee draait bovenaan), Poccognoli en Dembele bij AZ (idem als West Brom),...
Er zijn er maar bitter weinig die nu op het veld staan die in de JL spelen.
edit: LOL!
Waterdragers ? Zowel Simons bij PSV als Mudingayi bij Lazio zijn basis-spelers.
puni zei:Chance dat we niet naar het EK gaan, we horen daar helemaal niet thuis. Das nu wel zo klaar als pompwater.![]()

marre_man zei:basisspelers heeft NIETS te maken met statuut van waterdrager binnen een ploeg.. LOLLLLzor
Zij kunnen een wedstrijd niet kantelen of beslissen of opengooien...
en LOLLL een engelse 2de klasser of een ploeg die 10e is in Nederland..
maar natuurlijk moeten we met deze spelers beter kunnen dan we de laatste jaren doen..
).
_DM_ zei:West Brom is gepromoveerd naar de Premier League en heeft een budget dat ettelijke malen groter is dan dat van bvb Anderlecht. Elke Engelse tweedeklasser speelt in België trouwens los kampioen.
En AZ maakt gewoon een slecht seizoen door, vorig jaar in Nederland mee gedaan tot de laatste speeldag voor de titel (maar ja, dat zou een Belgische ploeg ook doen in een BeNeLiga zeker).
Noem mij dan eens een speler die wel een 'waterdrager' is bij z'n ploeg én in aanmerking zou komen voor de Rode Duivels ? De Sutter ?
LOLLLLzor.