marlboroken
Legacy Member
Piejie zei:
Dat is nu echt wel de omgekeerde wereld. De vraag die je hier moet stellen is toch hoe het kan dat een speler TOTAAL ALLEEN de bal kan ontvangen in de zestien, lustig kan aanleggen, en de bal in doel schieten.
Als er 1 iemand dik in de fout gaat is het toch wel de verdediger die Di Natale moederziel alleen in de fucking zestien laat staan.
Hoe kan hij trouwens die paal afdekken bij een voorzet? Dat is in dat geval wel de verste paal.
Ja,tuurlijk amar waarom staat er dan een keeper in de goal?
Het wil niet zeggen de verdediging in de fout is het de bedoeling is de keeper ook alweer eens in de fout moet gaan.Stijnen mag dan wel heel goed keepen bij brugge,bij de rode duivels is het geen vetten.

. Wie zou jij er zetten?


