Archief - De Rode Duivels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

marlboroken

Legacy Member
Piejie zei:
:crazy:

Dat is nu echt wel de omgekeerde wereld. De vraag die je hier moet stellen is toch hoe het kan dat een speler TOTAAL ALLEEN de bal kan ontvangen in de zestien, lustig kan aanleggen, en de bal in doel schieten.

Als er 1 iemand dik in de fout gaat is het toch wel de verdediger die Di Natale moederziel alleen in de fucking zestien laat staan.

Hoe kan hij trouwens die paal afdekken bij een voorzet? Dat is in dat geval wel de verste paal.


Ja,tuurlijk amar waarom staat er dan een keeper in de goal?
Het wil niet zeggen de verdediging in de fout is het de bedoeling is de keeper ook alweer eens in de fout moet gaan.Stijnen mag dan wel heel goed keepen bij brugge,bij de rode duivels is het geen vetten.

Netrem

Legacy Member
Kvind dat de keuze van Stijnen in de goal een tactisch lichtpunt van VDE is eigelijk :). Wie zou jij er zetten?

Muismat

Legacy Member
Over het algemeen ist genen vetten.

Kvind dat bv. Franky Vercoutern als hoofdcoach niet slecht zou zijn. En mss Gerets losweken met een superloon?

marlboroken

Legacy Member
Netrem zei:
Kvind dat de keuze van Stijnen in de goal een tactisch lichtpunt van VDE is eigelijk :). Wie zou jij er zetten?

Renard.
Mensen geven meteen vooroordelen.Ik zeg;geef renard,steppe en zelfs dewinter hun kans eens in oefenmatchen,dat toch op z'n minst maar neen,zelfs dan krijgen die jongens nooit de kans eens om in de goal te staan.

Brick Top

Legacy Member
In het verleden is Stijnen al een paar lullig in de fout gegaan maar vandaag viel hem toch totaal niets te verwijten?

marlboroken

Legacy Member
Brick Top zei:
In het verleden is Stijnen al een paar lullig in de fout gegaan maar vandaag viel hem toch totaal niets te verwijten?

Ik heb zelf nog in de goal gestaan,ik was een schijtkeeper.M'n broer was een zeer goeie keeper.Wij zeggen beiden stijnen die 1ste goal in de fout gaat doordat hij z'n 1ste paal niet dekte zoals het moest.Het kan gewoonweg niet dat een bal zoalsk al zei die nog ong 30 tal cm van de paal af was zo binnen gaat.

-Draco-

Legacy Member
Eigenlijk wel raar.

Stijnen heeft dit seizoen enkel en alleen geblunderd bij de RD.
Bij Club geen enkele keer.

Hoe kan dat eigenlijk? :unsure:
Kpeis ni da em bij de RD ze er express gaat laten invliegen.

marlboroken

Legacy Member
-Draco- zei:
Eigenlijk wel raar.

Stijnen heeft dit seizoen enkel en alleen geblunderd bij de RD.
Bij Club geen enkele keer.

Hoe kan dat eigenlijk? :unsure:
Kpeis ni da em bij de RD ze er express gaat laten invliegen.

Toch niet,bij brugge een 2tal keer maar dit kan gebeuren want geeft ook zeer sterk gekeept nadien bij brugge maar bij de rode duivels vind ik hem niet goed.

Blackstone

Legacy Member
Ik vind ook dat Stijnen in de fout gaat, maar daar bevindt zich het grootste probleem niet. Die 3e goal is gewoon walgelijk om te zien. Ik kan er echt niet bij dat ze er met 2 op staan te kijken hoe een Italiaan de bal in het mandje legt (:p) en zelf vrolijk blijven verderwandelen. Ik word gewoon kwaad bij zo'n totaal gebrek aan inzet. En al die "kleine fouten" worden nu al jaren aan een stuk gemaakt maar er komt geen verandering in. Zoals Sonck zei moet er echt dringend iets gaan veranderen, maarja: wie gaat dat doen? Elke wedstrijd zit vol met beginnersfouten waarbij zelfs een trainer in 3e provinciale uit zn sloffen zou vliegen.

JackTheGroove

Legacy Member
Stijnen is een goede keeper, hem valt niets te verwijten. Is trouwens ook aan een sterk seizoen bezig. Enneuhm, Steppe? Laat me niet lachen, zo'n jong gast zet je niet in goal bij de Rode Duivels.Renard zou er eventueel nog mogen instaan ja, maar die was niet fit dacht ik. Daarbovenop komt dan terug dat Stijnen een goede keeper is die goed bezig is.
Het probleem ligt trouwens niet bij de keeper eh.

marlboroken

Legacy Member
JackTheGroove zei:
Stijnen is een goede keeper, hem valt niets te verwijten. Is trouwens ook aan een sterk seizoen bezig. Enneuhm, Steppe? Laat me niet lachen, zo'n jong gast zet je niet in goal bij de Rode Duivels.Renard zou er eventueel nog mogen instaan ja, maar die was niet fit dacht ik. Daarbovenop komt dan terug dat Stijnen een goede keeper is die goed bezig is.
Het probleem ligt trouwens niet bij de keeper eh.

1ste goal wel.Waarom hebben we een sluitstuk staan?Tuurlijk maken keepers ook fouten maar stijnen bij brugge oke maar bij de rode duivels absoluut niet.
Vorige match eerste 2 goals op z'n caje.

Blackstone

Legacy Member
Of ge Stijnen nu goed vindt of niet, 't is toch duidelijk dat daar het probleem niet ligt? De rode duivels spelen gewoon zo tam en futloos dat zelfs met Buffon in de goal we geen schijn van een kans maken om ons ergens voor te kwalificeren

Essit

Legacy Member
Iedereen mist hier het belangrijkste punt... De RD zijn vandaag gestart zonder SPITS(en). Dembele is geen spits, en waarom Fellaini in de spits liep snapte ik al helemaal niet....

En Sonck is voor mij nu al man van de match, voor hetzelfde geld scoort ie 2 of zelfs 3 doelpunten :) Maarja Sonck is dan ook een afwerker hé :)

puni

Legacy Member
Ik vond hem ook wel in de fout gaan bij het eerste doelpunt (en hij was ook es grandioos geklopt op een voorzet vanop links in de eerste time, dat hij uitkomt en zo blijft staan omdat hij ziet dat hij er totaal niet bijkan. :D

Maar dat neemt niet weg dat hij z'n plaats onder de lat wel verdient en veruit de beste Belgische keeper van het moment is.

Kompany vond ik tot het eerste doelpunt niet zo slecht, maar wat hij daar doet is ronduit dom. Niet alleen stampt hij de bal in de voeten van zijn tegenstander, hij doet dat vanop de achterlijn waardoor hij de buitenspelval opheft.

Kheb de tweede time niet meer bekeken omdat het mij absoluut niet meer boeide, kan zijn dat er dan nog lichtpuntjes waren.

PS: We hebben uiteindelijk zo ondergelegen omdat er geen zuivere linkermiddenvelder op he veld stond, waardoor Poco altijd tegen twee tegenstanders moest optornen. Zo kunt ge ook geen druk zetten op uw opponent. In de eerste helft bleek dat heel duidelijk: elke keer als er ook maar iets van druk werd gezet werd die bal quasi blind door de Italianen naar hun rechterflank (en dus onze linkerflank) getrapt omdat ze wisten dat er daar maar een speler stond en dat die onmogelijk zo diep kon komen storen bij balverlies.

Cind3r^

Legacy Member
ZiNo zei:
Iedereen mist hier het belangrijkste punt... De RD zijn vandaag gestart zonder SPITS(en). Dembele is geen spits, en waarom Fellaini in de spits liep snapte ik al helemaal niet....
ik snap de bondscoach zijn logica al lang niet meer. soms vraag ik mij echt af of hij het er niet om doet:s

Saiko-G

Legacy Member
fock het, ik heb in een impulsieve bui gewoon een mail gestuurd naar die klungels van de KBVB.

Beste,

In de nasleep van de recente wanprestatie van de Rode Duivels, wil ik u erop wijzen dat dit toch echt absurde vormen begint aan te nemen. Er mogen zich soms toch serieuze vragen gesteld worden over de tactische keuzes van de heer Vandereycken. Heel voetbalminnend Belgie begrijpt niet waarom deze man nog verder mag experimenteren zonder resultaat, tegen een fikse vergoeding dan nog wel. Terwijl iedereen verwachtte dat Rene in januari zijn koffers mocht pakken, wordt er ineens een nieuwe overeenkomst afgesloten. Dit is toch onbegrijpbaar gewoon. Onaanvaardbaar. De supporters pikken dit niet meer. Mensen gaan weg blijven uit het stadion als de Duivels spelen, en dan vind ik het gek dat men hier bij de bond van verschiet. Neemt men zijn werk niet au serieux bij de bond? Want die indruk begint het overgrote deel van de supporters toch te krijgen. Ieder nuchter mens ziet toch dat Rene Vandereycken gewoon niet rendeert als bondscoach, zijn tactiek klopt gewoon langs geen kanten.

Ik weet dat ik weinig tot niets ga bereiken met deze mail, maar ik wil er toch op wijzen dat de Belgische voetbalsupporter dit gewoon niet meer pikt. Laat dit al een duidelijk signaal zijn, ik hoop dat er meerdere beschaafde signalen volgen naar de bond toe. Het loopt de spuigaten uit.

Mvg

ik ga er geen reet mee bereiken, maar ik ben het beu dat de bond hier zo passief bij blijft, en nu weten ze het -_-.

Nattefrost

Legacy Member
marlboroken zei:
Ik heb zelf nog in de goal gestaan,ik was een schijtkeeper.M'n broer was een zeer goeie keeper.Wij zeggen beiden stijnen die 1ste goal in de fout gaat doordat hij z'n 1ste paal niet dekte zoals het moest.Het kan gewoonweg niet dat een bal zoalsk al zei die nog ong 30 tal cm van de paal af was zo binnen gaat.

Dat was toch nooit de 1e paal? :confused:
Voorzet komt van links, goal valt langs de rechterpaal. Da's dus de 2e paal en zoiets is voor een keeper nooit gemakkelijk. Een keeper met betere positiekeuze en reflexen zou die bal allicht stoppen, maar dat Stijnen daar in de fout gaat is overdreven. Ik vond hem vééél meer in de fout gaan op een fase daarvoor, zoals Puni zegt, waar hij heel onzeker vooruitkomt bij een voorzet en gezien was als een Italiaan z'n hoofd ertegen kon zetten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan