Archief - De Rode Duivels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nattefrost

Legacy Member
LessThanJake zei:
jep, vond hem toch geen slechte indruk maken. heeft ook eens mooi de bal onderschept van (ik dacht) Del Piero.

diene Swerts kan het ook nog ver schoppen.

Idd, een heel riskante sliding binnen de 16 meter maar loepzuiver uitgevoerd. Ik vond hem beter als op de flank vroeger. Eigenlijk heb ik die Verthongen nog niet veel fout zien doen, buiten (geloof ik) een keer toen hij een goal weggaf. Voor de rest laat hij altijd een degelijke indruk achter, en lijkt hij een goeie, zekere tackle te hebben.

puni

Legacy Member
Ik zou gewoon graag es met echte dubbele flanken spelen, want het is daarom dat ze ons altijd zo makkelijk uit verband spelen. Gebrek aan dubbele flankdekking.

-----------------Stijnen

Swerts - Kompany/Simons-Van Buyten/Vertongen-Van Damme

Witsel------Defour---Fellaini------Pocognoli

--------Dembele------Sonck

Glor

Legacy Member
Witsel is toch ne linkerflankspeler dacht ik? Zet daar dan binnen een jaar ofzo Legear/De Mul, mss Chatelle? (zijn de enige rechtervleugels die in mij opkomen.)
Verder ben ik wel volledig met je akkoord dat we echte flanken op het middenveld nodig hebben, nu gebruiken we daar alleen maar verdedigende middenvelders.

Wesdude

Legacy Member
Welke positie speelt Gillet eigelijk bij z'n ploeg? Want ik volg de belgische competitie nie.

Glor

Legacy Member
Box-to-box zeker :p enfin, samen met Biglia en Polak nen driehoek op het middenveld. Of rechtsachter

puni

Legacy Member
Glor zei:
Witsel is toch ne linkerflankspeler dacht ik? Zet daar dan binnen een jaar ofzo Legear/De Mul, mss Chatelle? (zijn de enige rechtervleugels die in mij opkomen.)
Verder ben ik wel volledig met je akkoord dat we echte flanken op het middenveld nodig hebben, nu gebruiken we daar alleen maar verdedigende middenvelders.

Witsel is rechtsvoetig dacht ik, die dook gisteren vaak ook (afwisselend met Defour) op de rechterflank op. Legaer is ook een optie voor de toekomst, net zoals De Mul. Als Chatelle bij RSCA iets meer speelt mag hij van mij vast in de ploeg komen op die plaats trouwens. :)

Wesdude zei:
Welke positie speelt Gillet eigelijk bij z'n ploeg? Want ik volg de belgische competitie nie.

Centraal op het middenveld in een driehoek met Polak en Biglia.

zweebee

Legacy Member
Nattefrost zei:
Idd, een heel riskante sliding binnen de 16 meter maar loepzuiver uitgevoerd. Ik vond hem beter als op de flank vroeger. Eigenlijk heb ik die Verthongen nog niet veel fout zien doen, buiten (geloof ik) een keer toen hij een goal weggaf. Voor de rest laat hij altijd een degelijke indruk achter, en lijkt hij een goeie, zekere tackle te hebben.

Idd. Hij is trouwens ook een van de "leiders" binnen het olympisch team en dat zag je ook gisteren op het veld. Gaat het volgens mij heel ver schoppen die kerel.

Eigenlijk hebben we centraal achterin toch behoorlijk wat luxe ... van buyten, kompany, vertonghen, vermaelen ... toch allemaal degelijke spelers. Als Kompany volgend jaar nog altijd op het middenveld speelt bij HSV (of Arsenal hihi) dan moet de rené er misschien eens over nadenken om hem daar bij de RD ook te zetten (al ben ik daar niet echt een fan van maar bon). Aan de andere kant vind ik Simons nog altijd levensbelangrijk en niet uit de ploeg te denken.

Trouwens ik vind dat Defour nog altijd beter rendeert op rechts dan centraal. Het is absoluut geen typische flankspeler maar daar heeft hij tenminste veel vrijheid, kan hij een actie inzetten en naar binnen snijden. Op de positie waar hij gisteren speelde zat hij vaak gekneld tussen de terugzakkende Dembele en Fellaini/Simons (en dan loopt Mudingayi daar ook ergens tussen), waardoor er plots 4 man op 4 vierkante meter staat.

Mako

Legacy Member
zweebee zei:
Idd. Hij is trouwens ook een van de "leiders" binnen het olympisch team en dat zag je ook gisteren op het veld. Gaat het volgens mij heel ver schoppen die kerel.

Eigenlijk hebben we centraal achterin toch behoorlijk wat luxe ... van buyten, kompany, vertonghen, vermaelen ... toch allemaal degelijke spelers. Als Kompany volgend jaar nog altijd op het middenveld speelt bij HSV (of Arsenal hihi) dan moet de rené er misschien eens over nadenken om hem daar bij de RD ook te zetten (al ben ik daar niet echt een fan van maar bon). Aan de andere kant vind ik Simons nog altijd levensbelangrijk en niet uit de ploeg te denken.

Trouwens ik vind dat Defour nog altijd beter rendeert op rechts dan centraal. Het is absoluut geen typische flankspeler maar daar heeft hij tenminste veel vrijheid, kan hij een actie inzetten en naar binnen snijden. Op de positie waar hij gisteren speelde zat hij vaak gekneld tussen de terugzakkende Dembele en Fellaini/Simons (en dan loopt Mudingayi daar ook ergens tussen), waardoor er plots 4 man op 4 vierkante meter staat.

ja da komt ook wel gewoon door de onbegrijpelijke opstelling van vde hé :p
Zoals ge zelf zegt staan er centraal 3 verdedigende en 1 aanvallende middenvelder. (alle ja, defour moest volges mij wa links spele, ma das toch ni zijne stijl en daarom kwam hij vaak centraal) Veel te veel volk op elkaar gepropt!

NemesisBE

Legacy Member
Kompany niet in't middenveld zetten, laat die maar schonekes achteraan staan. heeft tegen Marokko in't middenveld gespeeld en kon geen pass van 5m naar voor geven...

over gisteren, kheb enkel gezien vanaf de 1 0 tot de rust... maar wtf doet VDE nu toch? Fellaini achter de spits, de spits die dan nog eens graag al zn ballen komt halen aan de middellijn... Mudingayi & Simons werkt duidelijk niet, das al meermaals bewezen in de voorbije matchen. en dan hebbek achteraf gehoord/gelezen dat ie Mirallas heeft ingebracht voor Dembele :wtf: Mirallas moet mét Dembele in de spits spelen :')

nouja, buitensmijten die coach (en gooi Vercauteren aub mee buiten)

R|Jonas

Legacy Member
Lord Roel zei:
Mirallas moet mét Dembele in de spits spelen :')
agreed, en als die eens ne match slechter spelen, laat die dan gewoon staan...een ploeg bouwen! Zorg dan wel voor scorend vermogen in het de rest van de ploeg idvm Van Damme, Witsel, Felliani?....en aubb geen 3 brekers...we hebben er geen gebrek aan maar ge moet ze ni alle 3/4 opstellen é!!!!

PATS!

Legacy Member
Geen spitsen? VDE is gewoon een voorstander van modern voetbal...:ironic::ironic::ironic:

(zouk er sarcasm tags bijzetten voor de zekerheid?)

asmo

Legacy Member
---------------------Stijnen(?)--------------------
De Roover----Kompany-----Vermaelen-----Pocognoli

-------------Mudingayi----------Defour------------
VdB---------------------------------------Martens

----------------Dembélé---------------------------
--------------------------------Tchité-------------

Met zo'n opstelling moet ge toch resultaten kunnen halen, en ik verwacht echt niet dat we toplanden van de mat gaan spelen ofzo. 1 VM, en ik verkies Mudingayi boven Simons.

Glor

Legacy Member
Nuja, als je ziet dat 8 van die mannen nog meekunnen naar het EK -21 (denk'k toch) dan zullen we wel niet direct potten breken :p

Shyheim

Legacy Member
das iets anders he...





om piejie te kloten: want daar speelt boer simons namelijk ni mee

zweebee

Legacy Member
asmo zei:
---------------------Stijnen(?)--------------------
De Roover----Kompany-----Vermaelen-----Pocognoli

-------------Mudingayi----------Defour------------
VdB---------------------------------------Martens

----------------Dembélé---------------------------
--------------------------------Tchité-------------

Met zo'n opstelling moet ge toch resultaten kunnen halen, en ik verwacht echt niet dat we toplanden van de mat gaan spelen ofzo. 1 VM, en ik verkies Mudingayi boven Simons.

gemiddelde leeftijd 22? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan