Nattefrost
Legacy Member
LessThanJake zei:jep, vond hem toch geen slechte indruk maken. heeft ook eens mooi de bal onderschept van (ik dacht) Del Piero.
diene Swerts kan het ook nog ver schoppen.
Idd, een heel riskante sliding binnen de 16 meter maar loepzuiver uitgevoerd. Ik vond hem beter als op de flank vroeger. Eigenlijk heb ik die Verthongen nog niet veel fout zien doen, buiten (geloof ik) een keer toen hij een goal weggaf. Voor de rest laat hij altijd een degelijke indruk achter, en lijkt hij een goeie, zekere tackle te hebben.
enfin, samen met Biglia en Polak nen driehoek op het middenveld. Of rechtsachter
Mirallas moet mét Dembele in de spits spelen :')