Cazzz
Legacy Member
Mako zei:eigelijk kunt ge VDE nix verwijten hé! Ik denk dat iedereen hetzelfde zou doen in zijn plaats, nl massaal veel geld scheppen en "uw best doen". Het is gewoon geen toptrainer, en dat weet hij zelf ook wel, maar waarom zou hij zijn vetbetaald contract zomaar opgeven?
Het is aan de Bond om in te zien dat het gewoon niet werkt met deze trainer, en dat er dringend iemand anders moet komen.
niks verwijten? Als hij tegen Italie geen enkele speler op zijn plaats opstelt, scheelt der toch wel iets..





)