Archief - De Rode Duivels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cazzz

Legacy Member
Mako zei:
eigelijk kunt ge VDE nix verwijten hé! Ik denk dat iedereen hetzelfde zou doen in zijn plaats, nl massaal veel geld scheppen en "uw best doen". Het is gewoon geen toptrainer, en dat weet hij zelf ook wel, maar waarom zou hij zijn vetbetaald contract zomaar opgeven?
Het is aan de Bond om in te zien dat het gewoon niet werkt met deze trainer, en dat er dringend iemand anders moet komen.

niks verwijten? Als hij tegen Italie geen enkele speler op zijn plaats opstelt, scheelt der toch wel iets..

Mako

Legacy Member
Cazzz zei:
niks verwijten? Als hij tegen Italie geen enkele speler op zijn plaats opstelt, scheelt der toch wel iets..

tuurlijk, over zijn tactieken valt hem alles te verwijten! Maar louter over het feit dat hij trainer is en blijft van de rode duivels en geen ontslag neemt bvb.

Cazzz

Legacy Member
Mako zei:
tuurlijk, over zijn tactieken valt hem alles te verwijten! Maar louter over het feit dat hij trainer is en blijft van de rode duivels en geen ontslag neemt bvb.

ah nee, das waar, met zo'n loon voor zo weinig te doen :|

pieterm

Legacy Member
""Ik blijf ervan overtuigd dat we met deze ploeg beter kunnen dan wat tot nu toe gepresteerd hebben", onderstreept De Keersmaecker nog eens."

We moeten onszelf nu ook niet gaan overroepen hé!

Gregosz

Legacy Member
Pas het systeem van de Russische competitie toe en we zullen een hoop talentjes bijkrijgen imo.

+ Nog eens een defitgere bondscoach die ze weet te benutten en alles zit snor :D

millionaire

Legacy Member
Mako zei:
tuurlijk, over zijn tactieken valt hem alles te verwijten! Maar louter over het feit dat hij trainer is en blijft van de rode duivels en geen ontslag neemt bvb.

Tuurlijk ni, hij wacht op zijn ontslagpremie hé ;)
Als ge als werknemer zo'n resultaten neerzet zou ge toch al lang ontslagen zijn ...

MilM

Legacy Member
http://www.hln.be/hln/nl/1306/Pekin...n-Van-Buyten-zeker-niet-mee-naar-Peking.dhtml
In de selectie van 38 spelers, die teruggebracht moet worden naar 22 (18 spelers plus 4 eventuele invallers), zitten vier dispensatiespelers (spelers die ouder zijn dan 23, nvdr). Dat zijn Sepp De Roover, Maarten Martens, Gaby Mudingayi en Mbo Mpenza. Op de Spelen mag elke deelnemer aan het voetbaltoernooi drie dispensatiespelers in de selectie hebben.

Ik heb met veel plezier genoten van het EK in Nederland en ik heb dan ook (voorlopig) nog zeker bewondering voor de Sart , maar wat doet Mbo Mpenza daar bij?

De kans mag dan klein zijn dat hij de uiteindelijke selectie haalt, ik vind het maar redelijk belachelijk dat hij bij die 38 zit :ironic:

Archaos

Legacy Member
Mpenza is idd een vreemde keuze... maar toch een mooie selectie, kan je een mooie kern uit vormen :)

Vooral op het middenveld is er toch veel weelde met De Mul, Vanden Borre, Martens, Fellaini, Vertonghen, Witsel, Vadis, Legaer, De Smet, ...

Benieuwd of De Sart ook 4-3-3 gaat blijven spelen nu dat hij Dembele ter beschikking heeft.

Wel jammer dat Steppe, Lombaerts en De Sutter(??) niet meekunnen.
Achterin lijkt me met Pocognoli - Vermaelen - Kompany - De Roover de verdediging wel ongeveer vast te liggen

NemesisBE

Legacy Member
is die selectie ondertussen al uitgedund? of zijn ze met 38 aan hun oefenkamp begonnen? (en hopelijk valt Mbo nog af :x)

Timmie

Legacy Member
Er zijn vorige week toch 22 namen vrijgegeven?

Doel: Bailly (Genk), De Winter (Westerlo), Ma-Kalambay (Hibernian)

Verdediging: Ciman (Club Brugge), De Roover (Groningen), Kompany (Hamburg), Mulemo (Standard), Pocognoli (AZ), Vermaelen en Vertonghen (allebei Ajax)

Middenveld: Fellaini (Standard), Haroun (Genk), Martens (AZ), Simaeys (Club Brugge), Vadis (Hamburg) en Vanden Borre (Genoa)

Aanval: Dembele (AZ), Lamah (Anderlecht), De Mul (Sevilla), De Smet (Cercle Brugge), Mirallas (Rijsel) en Rossini (KV Mechelen)

OPM: volgende week vallen nog twee spelers af

Furiax

Legacy Member
alé op sport.be staat dat kompany vandaag op de eerste training al niet is komen opdagen, da beloofd.
Morgen vallen er nog 2 af van de 22 geselecteerden.

Timmie

Legacy Member
Kompany moet zich pas op woensdag verplicht melden.

Hamburg is trouwens verplicht om hem af te staan, de fifa is daarover duidelijk. Ze hebben geen been om op te staan.

puni

Legacy Member
Vincent Kompany neemt deel aan de Spelen
di 22/07/08 - Goed nieuws voor bondscoach Jean-François de Sart: hij kan in Peking rekenen op Vincent Kompany. Hamburg wilde hem eerst niet laten gaan, maar kwam tot een compromis met de Belgische bond: op 2 augustus reist Kompany naar China.
Maandag stuurde Vincent Kompany zijn kat naar de eerste training in Tubeke.
Bondscoach De Sart selecteerde hem voor de Spelen, maar Hamburg wilde hem niet uit handen geven.

Volgens de FIFA-regels moeten de clubs spelers onder de 23 jaar echter vrijgeven, anders riskeren ze een schorsing.

Kompany, die vandaag nog met Hamburg trainde, sluit vanavond aan bij de groep en speelt morgen in Brussel mee tegen Nederland.

Hij zal wel pas op 2 augustus de oversteek naar China maken. Maar Hamburg geeft hem wel vrij voor het hele olympische toernooi.


:woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan