Archief - De Rode Duivels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Timmie

Legacy Member
Wat een pretentie hebben die van Hamburg zeg.

Hamburg: "Kompany speelt twee duels"
wo 23/07/08 - Vincent Kompany mag van Hamburg naar de Spelen, dat is nu zeker. Maar de Duitse club verwacht zijn speler na twee partijen in China wel terug in Duitsland.

Hamburg begint op 15 augustus tegen landskampioen Bayern München aan de competitie. "Kopany zal dan terug in Duitsland zijn", luidt het bij Hamburg.

Archaos

Legacy Member
De opstelling voor vanavond volgens het Nieuwsblad:

-------------------Ma Kalambay-----------------
------------------------------------------------
--De Roover----Kompany----Vermaelen----Poco--
------------------------------------------------
--Vanden Borre--Fellaini--Vertonghen--Martens---
------------------------------------------------
----------------Rossini-----Dembele-------------

(misschien in een iets andere vorm)

EDIT: Geen idee waarom ik Maertens schreef :p)

Conradus

Legacy Member
Kompany is er vanavond toch nog niet? Ik dacht dat die pas in Peking zou aansluiten. Verder vraag ik me af of Birger Maertens wel een zo geschikte linksflank is:p En die Rossini, kan iemand daar eens wat info over geven? (hoe goed hij is ed..)

Illcat

Legacy Member
Kompany is idd nie bij dacht ek, allez kpeis dak da toch zo had gelezen in de krant vandaag...

overduidelijk dus Maarten Martens :p

Rossini speelt nu bij KV Mechelen komt over van FC Utrecht, een vrij goeie voetballer maar als spits scoort hij veel te weinig, mede daardoor had hij geen basisplaats bij Utrecht...

|nfected

Legacy Member
Kompany komt toch over voor deze wedstrijd, dan weer na hamburg om dan door te vliegen naar Peking.

Maarten kan perfect links spelen, deed dat ook bij AZ

En Rossini is een lange, gespierde speler. Kan goed een bal bijhouden, maar niet zo technisch, traag en geen scorend vermogen.

Archaos

Legacy Member
Lamah en Rossini blijven thuis van Peking. Vadis en De Winter gaan mee als reserven.

Haroun start volgens sporza vanavond in de plaats van Rossini.

puni

Legacy Member
Iemand een livestream? De rest van de familie is hier nl. tv aan het kijken. :<

Timmie

Legacy Member
Aad de Mos zegt het ook: België speelt uitstekend. Jammer dat die bal er paar keer niet in ging. Als ge ziet wat er dan nog niet bij is: Defour, Witsel, ... wat een ploeg zouden we kunnen opstellen.

Adrei

Legacy Member
Geen idee, ik bekijk het op Canvas, maar het kan zijn dat ge software nodig hebt (iets als mediaplayer, sopcast player, etc ..) om die link te kunnen openen.

Even gegoogled voor u. http://www.tvants-ppstream.com/ Hier staat dat programmatje, hopelijk werkt het voor u. ;)

PATS!

Legacy Member
Adrei zei:
Geen idee, ik bekijk het op Canvas, maar het kan zijn dat ge software nodig hebt (iets als mediaplayer, sopcast player, etc ..) om die link te kunnen openen.

Even gegoogled voor u. http://www.tvants-ppstream.com/ Hier staat dat programmatje, hopelijk werkt het voor u. ;)

Hey zeg das wel nice, merci voor die info. Die gokchinezen (gezien de ads ga ik ervan uit dat het daarvoor gemaakt is :p) zijn dan toch voor iets goe.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan