De selectie
Doelmannen:
* Logan Bailly (Genk)
* Yves Ma-Kalambay (Hibernian)
* Kenny Steppe (G.Beerschot)
Verdedigers:
* Laurent Ciman (Charleroi)
* Sepp De Roover (Groningen)
* Landry Mulemo (Standard)
* Sébastien Pocognoli (AZ)
* Jeroen Simaeys (Club Brugge)
* Jason Vandelannoite (Bursaspor)
* Anthony Vanden Borre (Genoa)
* Jan Vertonghen (Ajax)
Middenvelders:
* Tom De Mul (Sevilla)
* Marouane Fellaini (Standard)
* Faris Haroun (Genk)
* Vincent Kompany (Hamburg)
* Jonathan Legear (Anderlecht)
* Maarten Martens (AZ)
* Kilian Overmeire (Lokeren)
* Vadis Odidja Ofoe (Hamburg)
* Axel Witsel (Standard)
Aanvallers:
* Stijn De Smet (Cercle Brugge)
* Moussa Dembele (AZ)
* Roland Lamah (Roda/Anderlecht)
* Sanharib Malki (G.Beerschot)
* Kevin Mirallas (Rijsel)
* Guiseppe Rossini (Utrecht/KV Mechelen)
Eigenlijk is dit wel een serieus goed team he ... al de smaakmakers van het Belgische voetbal zijn -23 blijkbaar

Zitten daar +23'ers tussen eigenlijk? Ik denk het niet he?! er moeten er nog 6 afvallen, ciman, vdl, vadis & rossini zie ik de kern niet halen tbh.