Archief - De Rode Duivels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Konstantinovsky

Legacy Member
Piejie zei:
China? Ken jij dan 1 speler van China? En nee, dat zegt natuurlijk niet alles, maar toch.

Denk jij dat ze in China één van onze Rode Duivels kennen?

Bovendien kunnen ze rekenen op het thuisvoordeel, dat geeft altijd een enorme boost, zie maar naar Zuid-Korea op het WK 2002.

Wesdude

Legacy Member
Piejie zei:
China? Ken jij dan 1 speler van China? En nee, dat zegt natuurlijk niet alles, maar toch.

Dong Fangzhou van Manchester United. Maar ik denk nu ook niet dat die meteen indruk gaan maken. Groepsfase moeten we toch kunnen overleven als we een redeljk team mee krijgen.

guRuh

Legacy Member
Alé, twee beunhazen bij elkaar, VC en VDE.

En toch hopen op beterschap :)

zweebee

Legacy Member
De selectie
Doelmannen:

* Logan Bailly (Genk)
* Yves Ma-Kalambay (Hibernian)
* Kenny Steppe (G.Beerschot)

Verdedigers:

* Laurent Ciman (Charleroi)
* Sepp De Roover (Groningen)
* Landry Mulemo (Standard)
* Sébastien Pocognoli (AZ)
* Jeroen Simaeys (Club Brugge)
* Jason Vandelannoite (Bursaspor)
* Anthony Vanden Borre (Genoa)
* Jan Vertonghen (Ajax)

Middenvelders:

* Tom De Mul (Sevilla)
* Marouane Fellaini (Standard)
* Faris Haroun (Genk)
* Vincent Kompany (Hamburg)
* Jonathan Legear (Anderlecht)
* Maarten Martens (AZ)
* Kilian Overmeire (Lokeren)
* Vadis Odidja Ofoe (Hamburg)
* Axel Witsel (Standard)

Aanvallers:

* Stijn De Smet (Cercle Brugge)
* Moussa Dembele (AZ)
* Roland Lamah (Roda/Anderlecht)
* Sanharib Malki (G.Beerschot)
* Kevin Mirallas (Rijsel)
* Guiseppe Rossini (Utrecht/KV Mechelen)

Eigenlijk is dit wel een serieus goed team he ... al de smaakmakers van het Belgische voetbal zijn -23 blijkbaar :)
Zitten daar +23'ers tussen eigenlijk? Ik denk het niet he?! er moeten er nog 6 afvallen, ciman, vdl, vadis & rossini zie ik de kern niet halen tbh.

fraaanche

Legacy Member
Malki is in ieder geval 24, misschien worden spelers van 1984 nog als -23 beschouwd?

Rogue

Legacy Member
Jeroen moet blokken!


Maar hij verdient het wel. Hoe lang duren die Olympsiche spellekes eigenlijk? :]

Netrem

Legacy Member
waarom zit defour er niet bij? Omdat hij niet meegedaan heeft op het EK, of door standard of.. ?

pina

Legacy Member
vercauteren heeft zijn stempel op de RD al gedrukt: De Man is opnieuw van de partij. Straks Goor nog.

asmo

Legacy Member
Geen Tchité is toch wel wraakroepend. Sonck en Huysegems tegen mannen als Cannavaro en Materazzi wordt lachen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan