Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rogue zei:Mja, de Afrika cup valt onder andere rond die periode omdat het tijdens de zomer veel te warm is.
witte! zei:We gingen toch de kaart van de jeugd trekken?
DafkeMega zei:In het zuidelijk halfrond is het in de meeste gebieden toch zomer, terwijl het hier winter is? Hoewel dat dat niet overal klopt, lijkt het mij eerder dat de Afrika Cup om die reden doorgaat tijdens onze winter...
standaard zei:België, dat op 26 maart in Brussel met 1-4 verloor van Marokko, is zes plaatsen gezakt op de woensdag gepubliceerde nieuwe ranking van de Wereldvoetbalbond (FIFA). De Rode Duivels staan nu 48e.
go go LucasBiglia weer stapje dichter bij Olympische Spelen
Lucas Biglia was één van de 56 namen in de Argentijnse preselectie voor de Olympische Spelen. De Anderlecht-middenvelder kreeg nu ook een uitnodiging voor de oefeninterland tegen de Catalaanse selectie op 24 mei.
Bij de 21 opgeroepen spelers voor die wedstrijd ook onder meer Messi, Gago en Higuain.
Saiko-G zei:http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/Rode+Duivels/080416_philips_vercauteren
Say what??? Philips met wijze woorden?

Wesdude zei:Ik las in de week dat we in augustus een vriendschappelijke match spelen tegen Duitsland, terwijl het olympisch team in peking zit met Vandereycken.
Dus onze bondscoach is er niet+ 3/4 vd ploeg ook niet. Waarom spelen wij dan vriendschappelijk?![]()
Dat zijn we ondertussen gewoon, de ene blunder na de andere. Ivm de nationale ploeg kan ik kort zijn. Ik denk mzt weemoed terug aan de wedstrijden dat we met iedereen op cafe zaten tijdens de grote tornooien en een feestje bouwden als we niet verloren. Nu kunnen we al feesten als we minder dan 3 goals binnen krijgen.
Geef de jeugd een kans. Wat ben je nu met een Cantaluppi en een Gobec of een Kouyate en een Owona. En ga zo maar door ( Als je de namen niet kent is dat geen ramp hoor, google maar eens) dan denk ik dat dit evengoed Belgen kunnen.
