Archief - De Rode Duivels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MilM

Legacy Member
Rogue zei:
Mja, de Afrika cup valt onder andere rond die periode omdat het tijdens de zomer veel te warm is.

Zou idd goed kunnen (had daar niet bij stilgestaan), alhoewel het WK toch ook al verschillende keren is doorgegaan bij warme temperaturen ?

DafkeMega

Legacy Member
In het zuidelijk halfrond is het in de meeste gebieden toch zomer, terwijl het hier winter is? Hoewel dat dat niet overal klopt, lijkt het mij eerder dat de Afrika Cup om die reden doorgaat tijdens onze winter...

Muismat

Legacy Member
witte! zei:
We gingen toch de kaart van de jeugd trekken?

Moesten ze niet allemaal verzuipen vanals de tegenstander een beetje kwaliteit hebben, graag dan.

En ik wil graag jonge spelers zien (Defour, Dembele, ...) maar liefst alleen diegene die het waard zijn en dus ook ervaring is noodzakelijk.

Mirallas bv. is een goede spits, maar laat hem invallen tegen minuut 65 ofzo en zet Tchité aan de aftrap.

Dr.Gay

Legacy Member
are vooruit ze hebben weel eens allemaal goed gepraat bij de bond,duivels,
verandering is dus op komst! :unsure:

KIA_Killer

Legacy Member
Damn sure! Vereycken nog een periode langer onder kontrakt leggen tedju! :woohoo:

Wedden :unsure: ?

FrAnt1c

Legacy Member
In de Krant van gisteren stond dat Danté ( standard ) het wel zou zien zitten om belg te worden, als standaard dit seizoen kampioen wordt. ( HBvL )

Bart Religion

Legacy Member
DafkeMega zei:
In het zuidelijk halfrond is het in de meeste gebieden toch zomer, terwijl het hier winter is? Hoewel dat dat niet overal klopt, lijkt het mij eerder dat de Afrika Cup om die reden doorgaat tijdens onze winter...

In een groot deel van Afrika kennen ze geen zomer & winter, maar enkel droog & nat

Obs

Legacy Member
standaard zei:
België, dat op 26 maart in Brussel met 1-4 verloor van Marokko, is zes plaatsen gezakt op de woensdag gepubliceerde nieuwe ranking van de Wereldvoetbalbond (FIFA). De Rode Duivels staan nu 48e.

Hoe komt dat infeite? tellen vriendschappelijke matchen dan voor de ranking?
en zoniet, waarom zijn er dan veranderingen? zijn er ergens in een ander werelddeel nu officiele matchen geweest ofzo?

Mcar

Legacy Member
Yep vriendschappelijke tellen mee, maar in mindere mate tov officiële matchen

Bontus

Legacy Member
Biglia weer stapje dichter bij Olympische Spelen

Lucas Biglia was één van de 56 namen in de Argentijnse preselectie voor de Olympische Spelen. De Anderlecht-middenvelder kreeg nu ook een uitnodiging voor de oefeninterland tegen de Catalaanse selectie op 24 mei.

Bij de 21 opgeroepen spelers voor die wedstrijd ook onder meer Messi, Gago en Higuain.
go go Lucas

Selectie:
Oscar Ustari, Nicolás Navarro, Sergio Romero, Pablo Zabaleta, Federico Fazio, Cristian Ansaldi, Fernando Gago, Lucas Biglia, Ever Banega, José Sosa, Lionel Messi, Gonzalo Higuaín, Lautaro Acosta, Sergio Agüero, Ezequiel Lavezzi, Diego Valeri, Damián Escudero, Jonathan Maidana, Augusto Fernández, Gabriel Paletta y Angel Di María

Voor de 18 koppige selectie voor de OS waar dan ook Riquelme en Demichelis bijzitten, maakt Biglia bijna geen kans.
Mascherano en Gago zullen zowiezo de voorkeur krijgen op Biglia, maar Banega speelt niet bijzonder vaak en een blessure kan ook altijd natuurlijk.

Wesdude

Legacy Member
Ik las in de week dat we in augustus een vriendschappelijke match spelen tegen Duitsland, terwijl het olympisch team in peking zit met Vandereycken.

Dus onze bondscoach is er niet+ 3/4 vd ploeg ook niet. Waarom spelen wij dan vriendschappelijk? :wtf:

vdf

Legacy Member
Wesdude zei:
Ik las in de week dat we in augustus een vriendschappelijke match spelen tegen Duitsland, terwijl het olympisch team in peking zit met Vandereycken.

Dus onze bondscoach is er niet+ 3/4 vd ploeg ook niet. Waarom spelen wij dan vriendschappelijk? :wtf:

Dat is de Belgische voetbalbond he. ;) Dat zijn we ondertussen gewoon, de ene blunder na de andere. Ivm de nationale ploeg kan ik kort zijn. Ik denk mzt weemoed terug aan de wedstrijden dat we met iedereen op cafe zaten tijdens de grote tornooien en een feestje bouwden als we niet verloren. Nu kunnen we al feesten als we minder dan 3 goals binnen krijgen.

Het is huilen met de pet op, ik ga Rene zeker niet goedpraten want hij maakt geweldige tactische blunders vind ik maar het is tijd dat ze terug bij de basis beginnen: "de jeugd" . Als je ziet wat Nederland kan met de jeugd dan moet dit bij ons ook zeker mogelijk zijn. Het word tijd dat de belgische ploegen eens hun jeugd gaan ontwikkelen en niet van die tweede rangs buitenlanders kopen zoals vb Wasi (Anderlecht, als ik mijn hond loslaat kan hij hetzelfde), Thereau (Chaleroi, kan nog geen doelpunt maken met een konijn in de goal), Golan (Lokeren, aankoop 1 miljoen € , wat die mist dat kan mijn kat binnenzeiken, erg om te zeggen daar ik zelf supp ben van Lokeren)

Er is voldoende talent in België: kijk maar naar een Witsel, Defour, Gillet, Lombaerts, Fellahni, .... Hou de jeugd in België en laat ze niet verkassen naar Nederland. Het niveau van de compitie zal stijgen. Het is geen verassing dat een Simons en een Lombaerts kan doorstoten naar de kwartfinales en halve finales van de uefacup. En die spelen dan nog ook he :rofl: Geef de jeugd een kans. Wat ben je nu met een Cantaluppi en een Gobec of een Kouyate en een Owona. En ga zo maar door ( Als je de namen niet kent is dat geen ramp hoor, google maar eens) dan denk ik dat dit evengoed Belgen kunnen.

Misschien moeten ze op de bond eens nadenken over een beperking van buitenlanders. Vb Van de 18 kernspelers max 6 buitenlanders zoals het nog in sommige landen is.

Allé ik stop er mee kritiek te spuien want mijn bloeddruk stijgt weer :crazy:

Bond word wakker (de ceersmaecker neem ontslag en neem je gepeupel mee) en plaats bekwame mensen aan de top !!!! :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan