Archief - De Rode Duivels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R|Jonas

Legacy Member
mja, met een youtube-filmpje kan je alles, zelf mbo mpenza als ultieme spits laten afzien

souleH

Legacy Member
puni zei:
No offense, maar uit een stom youtubefilmpje kunt ge niet afleiden of dat al dan niet een goede keeper is. En Iraklis is nu ook ni direct een topploeg.

tis toch niet omdat Iraklis geen topploeg is, dat hun keeper niet goed kan zijn?

een keeper zijn prestaties moet je imo apart zien
mechelen is ook geen topploeg e, maar ze hebben wel een goeie keeper in de goal staan

Jurgenv1

Legacy Member
"Verkies Standard boven de Spelen"
Over Peking zegt Defour dit: "Ik zou graag willen gaan, maar eigenlijk kan dat niet. Tijdens de Olympische Spelen speelt Standard in de CL-voorronde. Zie je Standard zonder Fellaini, Witsel en Defour?"

"Stel je D'Onofrio voor? Zoveel inspanningen leveren voor een doel en daarna het draagvlak van je ploeg moeten afstaan. Dat kan niet. Als ik echt moet kiezen, dan kies ik voor Standard", zegt de aanvoerder van de Luikse club.
Begrijpelijk, maar in Nederland en andere landen zou het net omgekeerd zijn, alles voor de uitstraling van je land, hier is het net omgekeerd wat ik al aangehaald heb...

MilM

Legacy Member
Mako zei:
blijkbaar hebben we nog ergens ne vrij goede keeper rondlopen: Gillet van Bari.

het enige dat ik erover kon vinden is een filmke waarin hem veel penalty's pakt
http://youtube.com/watch?v=-4-DGZqWUuw

en die is ook vrij goe in FM, beter als Urko zelfs.

Die is al lang bekend en de bond kent hem zeker aangezien hij als jeugdspeler nog bij de nationale ploeg gespeeld heeft.
Gold vroeger als een groot talent maar is nooit zwaar doorgebroken.

puni

Legacy Member
souleH zei:
tis toch niet omdat Iraklis geen topploeg is, dat hun keeper niet goed kan zijn?

een keeper zijn prestaties moet je imo apart zien
mechelen is ook geen topploeg e, maar ze hebben wel een goeie keeper in de goal staan

Neemt niet weg dat ge hier allemaal de bond een bende incompetente oude zakken noemt (wat wel zo is, daar nie van) terwijl ge zelf een keeper zit op te hemelen op basis van een filmpje waarin een paar van z'n goeie momenten worden opgehemeld.

Nattefrost

Legacy Member
puni zei:
Neemt niet weg dat ge hier allemaal de bond een bende incompetente oude zakken noemt (wat wel zo is, daar nie van) terwijl ge zelf een keeper zit op te hemelen op basis van een filmpje waarin een paar van z'n goeie momenten worden opgehemeld.

Klopt, maar het minste dat de bond zou moeten doen is die gast een tijd gaan scouten. Het valt te betwijfelen dat dat al effectief gebeurd is of gepland staat, want organisatorisch is onze bond toch geen hoogvlieger.

puni

Legacy Member
Nattefrost zei:
Klopt, maar het minste dat de bond zou moeten doen is die gast een tijd gaan scouten. Het valt te betwijfelen dat dat al effectief gebeurd is of gepland staat, want organisatorisch is onze bond toch geen hoogvlieger.

Daar kunt ge over speculeren of niet, maar zolang ge niet effectief met een bewijs op tafel komt dat ze die niet gescout hebben is dat allemaal bullshit.

witte!

Legacy Member
Muismat zei:
Ik heb persoonlijk maar weinig problemen met Tchité die voor België zou spelen. Het blijft voetbal, en het belangrijkste is dat we een WK/EK halen en liefst zo snel mogelijk. Qua spitsen hebben we alleen Dembele die echt regelmatig is, Mirallas is nog te onregelmatig en Sonck en Sterchele zijn uit vorm en Pieroni vind ik niet echt capabel voor de Rode Duivels.

Hij is natuurlijk niet in België geboren, maar vb. Deco bij Portugal is ook origineel een Braziliaan hé. Dusja, als een goeie spits (of toch tegenover wat we hebben) dat wilt, zou het vreemd zijn om het te weigeren.


We gingen toch de kaart van de jeugd trekken?

Glor zei:
Hè? Vanwaar haal je dat man?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sébastien_Pocognoli

30 matchen en ja al meer dan 2 basisplaatsen hoor :p

Ik heb canaldigitaal met Tele2 voetbalpakket.
En kan dus de wedstrijden live volgen.
Als je de laatste 5min invalt telt dat ook als meespelen he.

-------------------------Romero-----------------------

Jaliens-------------Donk---------Moreno-------------Opdam

----------------------Mendes da Silva

----------De Zeeuw------------------------Poulsen

----------------------------El Hamdaoui

-------------------Dembele------------Ari

Dit zijn ongeveer de basiself ;)

FrAnt1c

Legacy Member
witte! zei:
We gingen toch de kaart van de jeugd trekken?



Ik heb canaldigitaal met Tele2 voetbalpakket.
En kan dus de wedstrijden live volgen.
Als je de laatste 5min invalt telt dat ook als meespelen he.

-------------------------Romero-----------------------

Jaliens-------------Donk---------Moreno-------------Opdam

----------------------Mendes da Silva

----------De Zeeuw------------------------Poulsen

----------------------------El Hamdaoui

-------------------Dembele------------Ari

Dit zijn ongeveer de basiself ;)

Staat Dembele altijd in de basiself?


uw signature zei:
Broek af !!! Tetten blood !!! Hollandse Hoeren !!!

Blood?

witte!

Legacy Member
FrAnt1c² zei:
Staat Dembele altijd in de basiself?
Gij weet niet hoe goed dat die is?
Er is interesse van Barcelona en Real Madrid...

- 28/03 Bewusteloze Pocognoli belandt in ziekenhuis


Sébastien Pocognoli is er zondag niet bij wanneer AZ het opneemt tegen Vitesse. De Belg kwam tijdens de besloten training van vrijdag hard met zijn hoofd in botsing met landgenoot Moussa Dembele en moest uit voorzorg zelfs per ambulance naar het Medisch Centrum Alkmaar gebracht worden.

Saiko-G

Legacy Member
Pocognoli heeft echt wel al meer dan 2 keer in de basiself gestaan, de volle 90min is iets anders, maar waar gij uw 2 basisplaatsen haalt is me niet geheel duidelijk.

Glor

Legacy Member
witte! zei:
Ik heb canaldigitaal met Tele2 voetbalpakket.
En kan dus de wedstrijden live volgen.
Als je de laatste 5min invalt telt dat ook als meespelen he.

Tja tis nie omdat je de wedstrijden live kan volgen dat je het beter weet dan een ander ih :p


http://www.az.nl/index.php
Ga maar even al de matchen na en je zult zien dat hij heel wat meer basisplaatsen heeft dan de 2 die jij hem toedicht :p

(dus op de officiële site naar het speelschema gaan, ik vertrouw hun site meer dan jou :p)

MilM

Legacy Member
souleH zei:
kloterij dat dat tegelijkertijd wordt gespeeld

Ik vind het enorm raar dat de Fifa eens geen eenduidige kalender opstelt samen met de andere organisaties. De Spelen laten aanpassen aan het voetbal, kan natuurlijk niet. Daar moeten zij zich maar aanpassen aan de Spelen.

Maar bv die Afrika cup: ik vind het enorm onprofessioneel dat clubs sommige spelers gedurende die periode lang kwijt zijn.
In plaats van dat te verschuiven naar een andere periode ...

Maar voor de Spelen ligt dat een stuk moeilijker natuurlijk en alles (competitie/europees voetbal/...) met een maand gaan verschuiven is wat extreem.

BleKKie

Legacy Member
MilM zei:
Ik vind het enorm raar dat de Fifa eens geen eenduidige kalender opstelt samen met de andere organisaties. De Spelen laten aanpassen aan het voetbal, kan natuurlijk niet. Daar moeten zij zich maar aanpassen aan de Spelen.

Maar bv die Afrika cup: ik vind het enorm onprofessioneel dat clubs sommige spelers gedurende die periode lang kwijt zijn.
In plaats van dat te verschuiven naar een andere periode ...


Maar voor de Spelen ligt dat een stuk moeilijker natuurlijk en alles (competitie/europees voetbal/...) met een maand gaan verschuiven is wat extreem.

tzal nog slechter gaan worden als ze in de winter gaan doorspelen (voor zover ze gaan kunnen spelen met de velden hier :p )

Rogue

Legacy Member
Mja, de Afrika cup valt onder andere rond die periode omdat het tijdens de zomer veel te warm is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan