Muismat
Legacy Member
KIA_Killer zei:Van welke ploeg is dat truitje?
Royal Sporting Club Anderlecht.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KIA_Killer zei:Van welke ploeg is dat truitje?
puni zei:No offense, maar uit een stom youtubefilmpje kunt ge niet afleiden of dat al dan niet een goede keeper is. En Iraklis is nu ook ni direct een topploeg.
R|Jonas zei:mja, met een youtube-filmpje kan je alles, zelf mbo mpenza als ultieme spits laten afzien

Begrijpelijk, maar in Nederland en andere landen zou het net omgekeerd zijn, alles voor de uitstraling van je land, hier is het net omgekeerd wat ik al aangehaald heb..."Verkies Standard boven de Spelen"
Over Peking zegt Defour dit: "Ik zou graag willen gaan, maar eigenlijk kan dat niet. Tijdens de Olympische Spelen speelt Standard in de CL-voorronde. Zie je Standard zonder Fellaini, Witsel en Defour?"
"Stel je D'Onofrio voor? Zoveel inspanningen leveren voor een doel en daarna het draagvlak van je ploeg moeten afstaan. Dat kan niet. Als ik echt moet kiezen, dan kies ik voor Standard", zegt de aanvoerder van de Luikse club.
Mako zei:blijkbaar hebben we nog ergens ne vrij goede keeper rondlopen: Gillet van Bari.
het enige dat ik erover kon vinden is een filmke waarin hem veel penalty's pakt
http://youtube.com/watch?v=-4-DGZqWUuw
en die is ook vrij goe in FM, beter als Urko zelfs.
souleH zei:tis toch niet omdat Iraklis geen topploeg is, dat hun keeper niet goed kan zijn?
een keeper zijn prestaties moet je imo apart zien
mechelen is ook geen topploeg e, maar ze hebben wel een goeie keeper in de goal staan
puni zei:Neemt niet weg dat ge hier allemaal de bond een bende incompetente oude zakken noemt (wat wel zo is, daar nie van) terwijl ge zelf een keeper zit op te hemelen op basis van een filmpje waarin een paar van z'n goeie momenten worden opgehemeld.
Nattefrost zei:Klopt, maar het minste dat de bond zou moeten doen is die gast een tijd gaan scouten. Het valt te betwijfelen dat dat al effectief gebeurd is of gepland staat, want organisatorisch is onze bond toch geen hoogvlieger.
Muismat zei:Ik heb persoonlijk maar weinig problemen met Tchité die voor België zou spelen. Het blijft voetbal, en het belangrijkste is dat we een WK/EK halen en liefst zo snel mogelijk. Qua spitsen hebben we alleen Dembele die echt regelmatig is, Mirallas is nog te onregelmatig en Sonck en Sterchele zijn uit vorm en Pieroni vind ik niet echt capabel voor de Rode Duivels.
Hij is natuurlijk niet in België geboren, maar vb. Deco bij Portugal is ook origineel een Braziliaan hé. Dusja, als een goeie spits (of toch tegenover wat we hebben) dat wilt, zou het vreemd zijn om het te weigeren.
Glor zei:Hè? Vanwaar haal je dat man?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sébastien_Pocognoli
30 matchen en ja al meer dan 2 basisplaatsen hoor![]()

witte! zei:We gingen toch de kaart van de jeugd trekken?
Ik heb canaldigitaal met Tele2 voetbalpakket.
En kan dus de wedstrijden live volgen.
Als je de laatste 5min invalt telt dat ook als meespelen he.
-------------------------Romero-----------------------
Jaliens-------------Donk---------Moreno-------------Opdam
----------------------Mendes da Silva
----------De Zeeuw------------------------Poulsen
----------------------------El Hamdaoui
-------------------Dembele------------Ari
Dit zijn ongeveer de basiself![]()
uw signature zei:Broek af !!! Tetten blood !!! Hollandse Hoeren !!!
Gij weet niet hoe goed dat die is?FrAnt1c² zei:Staat Dembele altijd in de basiself?
witte! zei:Ik heb canaldigitaal met Tele2 voetbalpakket.
En kan dus de wedstrijden live volgen.
Als je de laatste 5min invalt telt dat ook als meespelen he.


)souleH zei:kloterij dat dat tegelijkertijd wordt gespeeld
MilM zei:Ik vind het enorm raar dat de Fifa eens geen eenduidige kalender opstelt samen met de andere organisaties. De Spelen laten aanpassen aan het voetbal, kan natuurlijk niet. Daar moeten zij zich maar aanpassen aan de Spelen.
Maar bv die Afrika cup: ik vind het enorm onprofessioneel dat clubs sommige spelers gedurende die periode lang kwijt zijn.
In plaats van dat te verschuiven naar een andere periode ...
Maar voor de Spelen ligt dat een stuk moeilijker natuurlijk en alles (competitie/europees voetbal/...) met een maand gaan verschuiven is wat extreem.
)