Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vdf zei:Er is voldoende talent in België: kijk maar naar een Witsel, Defour, Gillet, Lombaerts, Fellahni, .... Hou de jeugd in België en laat ze niet verkassen naar Nederland. Het niveau van de compitie zal stijgen. Het is geen verassing dat een Simons en een Lombaerts kan doorstoten naar de kwartfinales en halve finales van de uefacup. En die spelen dan nog ook he![]()
)souleH zei:als sportman moet dat toch een belevenis zijn om dat te mogen meemaken die olympische spelen ?
dat dorp enzo alleen al...
Piejie zei:OS speel je (normaal gezien) maar 1 keer in je leven hé. Als de regels niet aangepast worden.
Piejie zei:OS speel je (normaal gezien) maar 1 keer in je leven hé. Als de regels niet aangepast worden.
China? Ken jij dan 1 speler van China? En nee, dat zegt natuurlijk niet alles, maar toch.Konstantinovsky zei:Wat valt er te winnen op de OS? Het zou al een klein wonder zijn als ze de groepsfase overleven. Brazilië en China zijn nu niet bepaald janneke en mieke.