Archief - De Rode Duivels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wesdude

Legacy Member
"In Peking is geloot voor de indeling van de groepen voor het voetbaltoernooi op de Olympische Spelen. België neemt het op tegen Brazilië, gastland China en Nieuw-Zeeland."

sporza.be

Mooi affiche tege Brazilië en die 2 ander zijn goed haalbaar.

Saiko-G

Legacy Member
vdf zei:
Er is voldoende talent in België: kijk maar naar een Witsel, Defour, Gillet, Lombaerts, Fellahni, .... Hou de jeugd in België en laat ze niet verkassen naar Nederland. Het niveau van de compitie zal stijgen. Het is geen verassing dat een Simons en een Lombaerts kan doorstoten naar de kwartfinales en halve finales van de uefacup. En die spelen dan nog ook he :rofl:

Wablieft? Hoe sneller die naar Nederland gaan hoe beter. Daar zouden ze dan spelen op hoger niveau, krijgen ze betere begeleiding, staan ze meer in de spotlight, gaat hun marktwaarde gewoon meteen omhoog, ...

Noem eens 1 aspect waar Belgie beter scoort dan Nederland (op voetbalvlak dan :lol:)

guRuh

Legacy Member
Zou wel graag eens de selectie van Brazilie weten.
Ik gok op... Breno (alhoewel, net 18 jaar), Marcelo, Denilson, Lucas, Pato, Sobis (als die nog mag?) en Anderson.
Oh ja, ook Lulinha :D
De kans bestaat dat we slaag krijgen van dat ploegske :x
Dunga is de coach trouwens

Wesdude

Legacy Member
Mja mannen van +23 mogen ook gaan zeker? Wou Kaka niet meedoen?

Maakt ook niet zoveel uit als we daar tegen verliezen, China en Nieuw-Zeeland zal wel lukken zeker. Kwalificeren er 2 teams per groep op de olympische spelen?

NemesisBE

Legacy Member
3 van boven 23 mogen mee ;)
bij Nederland gaat Roy Makaay als 1 vd 3 mee :')

Adrei

Legacy Member
Moest ik in een team spelen en ik zou geselecteerd worden voor de Rode Duivels voor de Olympische Spelen. Kzou zelf veel liever met mijn club spelen dan bij de Rode Duivels.

En peking, bleh .. :/ Wie weet wat ge daar in ademt. :p

souleH

Legacy Member
als sportman moet dat toch een belevenis zijn om dat te mogen meemaken die olympische spelen ?
dat dorp enzo alleen al...

Timmie

Legacy Member
inderdaad, ik snap dat ook niet

offer u eens op voor uw land, wat is dat tegenwoordig toch

BleKKie

Legacy Member
souleH zei:
als sportman moet dat toch een belevenis zijn om dat te mogen meemaken die olympische spelen ?
dat dorp enzo alleen al...

tzijn natuurlijk allemaal jonge gasten eja, tis voor de meeste ook een unieke belevenis om champions league fzo te spelen

Piejie

Legacy Member
OS speel je (normaal gezien) maar 1 keer in je leven hé. Als de regels niet aangepast worden.

marlboroken

Legacy Member
Wie wil er nu nog bij de rode duivels spelen?
Kzou ook geen zin hebben zenne.

BleKKie

Legacy Member
Piejie zei:
OS speel je (normaal gezien) maar 1 keer in je leven hé. Als de regels niet aangepast worden.

uhu das wel waar, ma da beseffen ze blijkbaar nie echt :/

MilM

Legacy Member
Piejie zei:
OS speel je (normaal gezien) maar 1 keer in je leven hé. Als de regels niet aangepast worden.

Nog nooit gehoord dat je maar 1 keer kunt meedoen, dus ik veronderstel dan dat je bedoelt dat het weinig realistisch is dat spelers 2 keer meedoen door de leeftijdsgrens ?

Want iemand als Pato kan toch theoretisch gezien nog in aanmerking komen voor de OS binnen 4 jaar ? (en dan heb je nog de drie oudere spelers ook die mogen meedoen)

Nuja, hopelijk vindt er nog een discussie plaats tussen de clubs/spelers/bond want als iedereen begint af te zeggen ... In het buitenland denken de meeste spelers er nie aan om af te zeggen.

Konstantinovsky

Legacy Member
Wat valt er te winnen op de OS? Het zou al een klein wonder zijn als ze de groepsfase overleven. Brazilië en China zijn nu niet bepaald janneke en mieke.

Voor het Belgische voetbal is het veel belangrijker dat de clubs in de groepsfase van de CL geraken.

Piejie

Legacy Member
Konstantinovsky zei:
Wat valt er te winnen op de OS? Het zou al een klein wonder zijn als ze de groepsfase overleven. Brazilië en China zijn nu niet bepaald janneke en mieke.
China? Ken jij dan 1 speler van China? En nee, dat zegt natuurlijk niet alles, maar toch.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan