Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
asmo zei:Geen Tchité is toch wel wraakroepend. Sonck en Huysegems tegen mannen als Cannavaro en Materazzi wordt lachen.
Morre1977 zei:was tchité zijn aanvraag tot naturalisatie al in orde ? daarmee bedoel ik ... was het al in het staatsblad verschenen ?
guRuh zei:Team van Argentinie voor OL:
Gonzalo Higuaín (Real Madrid)
Fernando Gago (Real Madrid)
Fabriccio Coloccini (Deportivo)
Lionel Messi (FC Barcelona)
Óscar Ustari (Getafe)
Marco Rubén (Recreativo de Huelva)
Pablo Zabaleta (RCD Español)
Sergio Agüero (Atlético de Madrid)
Federico Julián Fazio (Sevilla)
Ever Banega (Valencia)
Angel di Maria (Benfica)
Cristian Ansaldi (Rubin Kasan)
Ezequiel Lavezzi (Nápoles)
Sergio Romero (AZ Alkmaar)
Lucas Biglia (Anderlecht)
Mauro Zárate (Birmingham)
Emiliano Insúa (Liverpool)
Sebastian Leto (Liverpool)
Diego Valeri (Lanús)
+ Pareja


Inderdaad, das wel een extreem goei team dat die hebbenhipStar zei:wtf zukke selectie stuur die mannen naar een WK en ze zouden het nog goed denk ik![]()

En daar zijn dan Riquelme en Mascherano nog niet bijhipStar zei:wtf zukke selectie stuur die mannen naar een WK en ze zouden het nog goed denk ik![]()


asmo zei:En daar zijn dan Riquelme en Mascherano nog niet bij
---------------Romero---------------
Zabaleta--Coloccini----Fazio----Insua
-----------Biglia-----Gago-----------
----------------Valeri---------------
------Messi----Higauin------Agüero---
lekker![]()
(en ja ik ben een Mascherano-fan
)
)zweebee zei:Eigenlijk is dit wel een serieus goed team he ... al de smaakmakers van het Belgische voetbal zijn -23 blijkbaar
Zitten daar +23'ers tussen eigenlijk? Ik denk het niet he?! er moeten er nog 6 afvallen, ciman, vdl, vadis & rossini zie ik de kern niet halen tbh.
hitman47 zei:Waarom moet Fellaini mee als we Vadis en Overmeire lopen hebben? Hebben die geen gelijkaardige rol?
De baten voor Standard om Fellaini thuis te laten lijken mij een pak hoger dan het verlies voor de RD op de olympische spelen?
