Archief - De Rode Duivels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crusher

Legacy Member
Ik zet toch ook een vraagteken bij een niet selectie van tchité... Zo een spits kunnen we toch wel gebruiken zkr? Loopt er cana zo af

vdf

Legacy Member
asmo zei:
Geen Tchité is toch wel wraakroepend. Sonck en Huysegems tegen mannen als Cannavaro en Materazzi wordt lachen.

idd dit word lachen. Ik denk als we een paar kansjes krijgen dat we blij mogen zijn. Ik vrees echter weer een afstraffing. :puke:

mvg

Morre1977

Legacy Member
was tchité zijn aanvraag tot naturalisatie al in orde ? daarmee bedoel ik ... was het al in het staatsblad verschenen ?

Saiko-G

Legacy Member
Huysegems is anders nog niet zo slecht bezig bij Twente. Maarja Sonck naast hem, kan beter...

guRuh

Legacy Member
Team van Argentinie voor OL:

Gonzalo Higuaín (Real Madrid)
Fernando Gago (Real Madrid)
Fabriccio Coloccini (Deportivo)
Lionel Messi (FC Barcelona)
Óscar Ustari (Getafe)
Marco Rubén (Recreativo de Huelva)
Pablo Zabaleta (RCD Español)
Sergio Agüero (Atlético de Madrid)
Federico Julián Fazio (Sevilla)
Ever Banega (Valencia)
Angel di Maria (Benfica)
Cristian Ansaldi (Rubin Kasan)
Ezequiel Lavezzi (Nápoles)
Sergio Romero (AZ Alkmaar)
Lucas Biglia (Anderlecht)
Mauro Zárate (Birmingham)
Emiliano Insúa (Liverpool)
Sebastian Leto (Liverpool)
Diego Valeri (Lanús)

+ Pareja

zweebee

Legacy Member
Pareja is 24 maar wordt geselecteerd omdat hij heeft geholpen met de kwalificatie?

hipStar

Legacy Member
guRuh zei:
Team van Argentinie voor OL:

Gonzalo Higuaín (Real Madrid)
Fernando Gago (Real Madrid)
Fabriccio Coloccini (Deportivo)
Lionel Messi (FC Barcelona)
Óscar Ustari (Getafe)
Marco Rubén (Recreativo de Huelva)
Pablo Zabaleta (RCD Español)
Sergio Agüero (Atlético de Madrid)
Federico Julián Fazio (Sevilla)
Ever Banega (Valencia)
Angel di Maria (Benfica)
Cristian Ansaldi (Rubin Kasan)
Ezequiel Lavezzi (Nápoles)
Sergio Romero (AZ Alkmaar)
Lucas Biglia (Anderlecht)
Mauro Zárate (Birmingham)
Emiliano Insúa (Liverpool)
Sebastian Leto (Liverpool)
Diego Valeri (Lanús)

+ Pareja


wtf zukke selectie stuur die mannen naar een WK en ze zouden het nog goed denk ik:o:eek:

asmo

Legacy Member
hipStar zei:
wtf zukke selectie stuur die mannen naar een WK en ze zouden het nog goed denk ik:o:eek:
En daar zijn dan Riquelme en Mascherano nog niet bij:crazy:

---------------Romero---------------
Zabaleta--Coloccini----Fazio----Insua

-----------Biglia-----Gago-----------
----------------Valeri---------------

------Messi----Higauin------Agüero---

lekker :p

Bosvos

Legacy Member
asmo zei:
En daar zijn dan Riquelme en Mascherano nog niet bij:crazy:

---------------Romero---------------
Zabaleta--Coloccini----Fazio----Insua

-----------Biglia-----Gago-----------
----------------Valeri---------------

------Messi----Higauin------Agüero---

lekker :p

zet een werklpaard zoals Mascherano daartussen en ge hebt een potentieel WK-winnaar :D (en ja ik ben een Mascherano-fan:unsure:)

heb dit topic al een tijdje niet gevolgd, maar ik wil 1 ding zeggen: ik heb meer vertrouwen in onze beloftenploeg dan in onze 1ste ploeg. Talent genoeg, maar het komt er niet uit. (dit is wrs al genoeg gezegd :D)

ClayDavis

Legacy Member
zweebee zei:
Eigenlijk is dit wel een serieus goed team he ... al de smaakmakers van het Belgische voetbal zijn -23 blijkbaar :)
Zitten daar +23'ers tussen eigenlijk? Ik denk het niet he?! er moeten er nog 6 afvallen, ciman, vdl, vadis & rossini zie ik de kern niet halen tbh.

Waarom moet Fellaini mee als we Vadis en Overmeire lopen hebben? Hebben die geen gelijkaardige rol?


De baten voor Standard om Fellaini thuis te laten lijken mij een pak hoger dan het verlies voor de RD op de olympische spelen?

zweebee

Legacy Member
Volgens mij heeft Vadis niet echt veel wedstrijdritme :s
En Overmeire is meer een rechterflanker, niet?

Maar inderdaad, ge hebt gelijk met uw laatste zin ... maar als standard 2 spelers wilt sturen dan mogen ze dat gerust doen van mij hoor :)

Mako

Legacy Member
hitman47 zei:
Waarom moet Fellaini mee als we Vadis en Overmeire lopen hebben? Hebben die geen gelijkaardige rol?


De baten voor Standard om Fellaini thuis te laten lijken mij een pak hoger dan het verlies voor de RD op de olympische spelen?

zoals messi al zei: "De OS kan je maar 1 keer meemaken, Barcelona begrijpt me wel. En daarbij, ik ben de enige die beslist wat ik doe."

Onbegrijpelijk dat spelers als defour en fellaini (en mss legear) zich zomaar laten doen door de club. Alle ja, van legear kunt ge mss nog denken dat hij dat moet doen om ooit nog in de ploeg te geraken, maar Fellaini en Defour zijn toch altijd zeker van hun plaats. Ik zou snel gekozen hebben, die voorronde CL zal er nog wel komen...

NemesisBE

Legacy Member
+ het summum van wereldscouts loopt daar rond. das in de voorronde van de CL zeker niet het geval :crazy:
en Standard is pakweg toch al uitgeschakeld in de voorronde :unsure:

guRuh

Legacy Member
"Stijn Stijnen, die nog altijd last heeft van een pijnlijke nek, hield het rustig, terwijl assistent Stéphane Demol zijn elleboog en been liet verzorgen. Demol had de verwondingen opgelopen tijdens een verjaardagsfeest in de tuin van zijn broer."

Professioneel ze :D

Crusher

Legacy Member
Ondertussen wil Standard Marouane Fellaini na één of twee wedstrijden laten terugkeren voor de voorrrondes van de CL... Hijzelf en bondscoach De Sart zijn niet gewonnen voor het voorstel. Had België maar wat meer van die overtuigde "Het is een eer om mijn land te verdedigen" jongens in hun a-selectie, dan stonden we nu mss voor een overvolle voetbalzomer(EK-OS)

warre

Legacy Member
dan gaat hij 2 matchen op 3 dagen met een vliegreis van 1 dag ertussen moeten spelen ofzo. Weet niet of hij dan nog kan brengen wat hij anders kan. En de kans op blessures zal dan ook weer stijgen.

Ik zie de bui al hangen als hem dat doet en geblesseerd uitvalt, groot schandaal dat het nooit zou mogen :crazy:

pina

Legacy Member
sjah, dan is standard na 25 jaar eindelijk nog eens kampioen, en kiezen ze uitgerekend dit jaar met de OS en het EK om kampioen te worden :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan