Archief - De Rode Duivels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crusher

Legacy Member
Ik denk dat Fellaini zelf zoiets niet gaat willen.. Hij is één van de spelers die echt overtuigd naar de Spelen wil dus... Die gaat dan het volledige tornooi willen spelen

pina

Legacy Member
en de kans is wel groot dat standard niet eens in de CL zal geraken, met of zonder fellaini

Thales

Legacy Member
ik zie die nog zijn kruisbanden scheuren...
en da is het ook pottekoek tussen standard en RD

Netrem

Legacy Member
mja, standard moet al ferm chance hebben met de loting om een kans te maken imo.

en ik denk dat het voor mannen als fellaini ook beter is om naar de OL te gaan: er kijken daar een pak meer scouts dan naar de voorronde van de CL

Crusher

Legacy Member
Malki beslist om voor Syrië uit te komen... Mss beter zo, als hij al denkt dat hij een held is als hij er 15 scoort in de Belgische competitie, dan mag hij gerust voor Syrië gaan spelen en daar de held gaan uithangen hoor :)

Crusher

Legacy Member
Eén goed seizoen maakt nog geen superspits van je hoor, ik wil eens zijn bevestiging zien dit jaar...

guRuh

Legacy Member
"Vandereycken sprak ook even over de niet-selectie van Mohamed Tchité. "Hij is Belg, maar zijn naturalisatie is nog niet officieel in het Staatsblad verschenen. Daardoor heeft hij nog geen identiteitskaart."

"Als ik hem zou meenemen naar Italië, zou de ref nooit toestaan dat hij speelt. Dit is echt jammer", betreurde de bondscoach."

Sporza.be

Saiko-G

Legacy Member
Die trainingsoutfits van de Duivels zouden nog gerust als wedstrijdtenue gebruikt kunnen worden, vind dat best wel mooie combo.

pina

Legacy Member
ik moet toch wel lachen met de 99e nieuwe start die de RD nemen. Je leest in de pers hoe goed de sfeer is, hoe gretig ze hebben getraind etc... oude wijn in nieuwe zakken. En die zakken hebben de afgelopen 2 jaar ook niet gedeugd.

NemesisBE

Legacy Member
vrijdag staat hen alweer een pandoering te wachten, en dan is het weer hetzelfde liedje als altijd: ze brachten té weinig en VDE speelde té defensief =)

go Belgium!

pina

Legacy Member
maar VDE zag toch wel goede punten en FV zag alleszins dat er beschikbaarheid van de spelers was!

NemesisBE

Legacy Member
pina zei:
maar VDE zag toch wel goede punten en FV zag alleszins dat er beschikbaarheid van de spelers was!

alé, goeie punten? da heeft em nu nog nooit verkondigd! das nieuw! go René!
en amai, waren ze beschikbaar? chance ja, want zonder beschikbare spelers kunt ge moeilijk een matchke aanvangen eh ... nutteloos om dan ook training te geven dunkt me :]

Crusher

Legacy Member
Die kritiek kunnen ze dezer dagen enkel maar antwoorden met resultaten... Nu wordt het echt wel tijd dat ze bewijzen dat er nog Rode duivels zijn in ons land hoor, want het is behoorlijk triestig

Vance

Legacy Member
Als ge da zo hoort zijn die Rode Duivels altijd maar in VOORBEREIDING voor het volgende toernooi.

Ze zijn alvast in volle voorbereiding voor het WK van 2030 :ironic:

VDE zegt dat er een paar talentrijke baby's geboren zijn, en dat het dan écht, écht, écht wel gaat lukken

Mr. Jack!

Legacy Member
Supportert anders voor mij morgen, kga probere Ellen Petri te versieren, kheb denk meer slaagkans dan de RD.

twoen

Legacy Member
Mr. Jack! zei:
Supportert anders voor mij morgen, kga probere Ellen Petri te versieren, kheb denk meer slaagkans dan de RD.

aanvallend spelen he....net zoals de duivels :p

3 aanvallende spelers dembele defour en witsel

al de rest centraal spelende verdedigend ingestelde spelers, zelfs op de linkerflank mudyngai :unsure:

Romelus

Legacy Member
twoen zei:
aanvallend spelen he....net zoals de duivels :p

3 aanvallende spelers dembele defour en witsel

al de rest centraal spelende verdedigend ingestelde spelers, zelfs op de linkerflank mudyngai :unsure:

Die gaan elkaar voor de voeten lopen , zeg dat ik et gezegd heb.

Wesdude

Legacy Member
Ik ga toch kijken vanavond, zoals elke keer in de hoop dat het nu beter zal gaan. :p En als het niet beter gaat, hebben we toch Italië nog om van te genieten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan