Mako
Legacy Member
blijkbaar hebben we nog ergens ne vrij goede keeper rondlopen: Gillet van Bari.
het enige dat ik erover kon vinden is een filmke waarin hem veel penalty's pakt
http://youtube.com/watch?v=-4-DGZqWUuw
en die is ook vrij goe in FM, beter als Urko zelfs.
het enige dat ik erover kon vinden is een filmke waarin hem veel penalty's pakt
http://youtube.com/watch?v=-4-DGZqWUuw
en die is ook vrij goe in FM, beter als Urko zelfs.




