Archief - De Rode Duivels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MaDDie

Legacy Member
bwa ik heb eerder het gevoel dat ze niet vol doorgaan. Dat ze ofwel niet achter de trainer staan. Ofwel zien ze het gewoon als wat extra geld verdienen.

Dots

Legacy Member
Mako zei:
nee, den bond kennende weten ze niet eens van het bestaan van die keeper af.

hij is blijkbaar geboren in Brussel, en zijn 1e nationaliteit is Belg. Die spaanse nationaliteit is wss een gevolg van zijn (lange) passage in barcelona.

idd de bond zijn gewoon een bende mongolen, daarom staat vanderyken er ook nog he.

Jurgenv1

Legacy Member
Mako zei:
blijkbaar hebben we nog ergens ne vrij goede keeper rondlopen: Gillet van Bari.

het enige dat ik erover kon vinden is een filmke waarin hem veel penalty's pakt
http://youtube.com/watch?v=-4-DGZqWUuw

en die is ook vrij goe in FM, beter als Urko zelfs.
FM zou ik toch niet echt gebruiken als legitiem argument. :p


Maar nieuw talent is altijd welkom, gelijk op welke positie. :p

Mako

Legacy Member
tis uiteraard geen argument, maar wel een richtlijn om meer info over iemand op te zoeken bvb.
Uiteindelijk zit fm er meestal nog wel vrij dicht in de buurt bij de echte capaciteiten van spelers.

zweebee

Legacy Member
asmo zei:
Iemand hier al van Urko Pardo gehoord? Is een jeugdproduct van Anderlecht die nog bij Barça B speelde en nu in Griekenland bij Iraklis zijn brood verdient. Het is een keeper btw.

filmpje

Straalt iets uit, durft risico's nemen en staat niet te slapen bij elke corner en voorzet die er gegeven wordt. Beetje zoals Bailly, maar dan beter.

nice :)
van waar ken jij hem trouwens?

souleH

Legacy Member
zalige keeper
maar bij de bond weten ze idd wss niet van die jongen zijn bestaan af

puni

Legacy Member
No offense, maar uit een stom youtubefilmpje kunt ge niet afleiden of dat al dan niet een goede keeper is. En Iraklis is nu ook ni direct een topploeg.

Muismat

Legacy Member
Piejie zei:
Nee, op 9lives.be/forum wel, maar op de bond natuurlijk niet :unsure:

828986902.jpg


kvrees ervoor

Dots

Legacy Member
puni zei:
No offense, maar uit een stom youtubefilmpje kunt ge niet afleiden of dat al dan niet een goede keeper is. En Iraklis is nu ook ni direct een topploeg.

brugge wel dan?

puni

Legacy Member
Dots zei:
brugge wel dan?

Aangezien ge iets meer weet over de prestaties van Stijnen bij FCB dan van die Pardo bij Iraklis, schat ik dat het oordeel van een aantal mensen hier zwaar te vroeg komt. En dan nog schat ik FCB een pak hoger in dan Iraklis, een grijze muis uit de Griekse competitie (vorig seizoen 13e geëindigd).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan