Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rafiki

Legacy Member
Effe Filip Joos op z'n plaats gezet :D
"Bekijkt u die wedstrijd nog maar terug!"

pina

Legacy Member
media_xl_1754365.jpg


Advocaat poseert hier precies naast iemand van levensvreugde :wtf:

Roedi

Legacy Member
echt he die de keesmaker zou beter gaan soliciteren voor barman in een homo bar ofzo, zn bril staat bekan op zn voorhoofd met zn eeuwige smile. kan die vent nie zien :puke:

Archaos

Legacy Member
"Of ik een harde coach ben? Ik ben een heel aardige man, zolang alles goed gaat. Maar zodra het tegenvalt, ben ik een heel vervelende man. Ik zal met de groep basisregels afspreken. Dat is normaal, dat doe je in een gezin ook."


Zo horen we het graag :cool:

Shyheim

Legacy Member
"Toen ik jong was zag ik naar Jan Mulder en was ik jaloers dat hij naar Anderlecht kon."

:cool:

pina

Legacy Member
bij Deel 3 van de persconferentie op sporza, hebben ze het over iemand van 22 die advocaat enorm goed vond. Hij zei ook dat het de ideale leeftijd was, maar over wie hadden ze het? Ik kon het amper verstaan...

Sloth

Legacy Member
pina zei:
bij Deel 3 van de persconferentie op sporza, hebben ze het over iemand van 22 die advocaat enorm goed vond. Hij zei ook dat het de ideale leeftijd was, maar over wie hadden ze het? Ik kon het amper verstaan...

Misschien Pocognoli? Ik meen mij te herinneren dat die speler in de nederlandse competitie speelde.

Gavin

Legacy Member
Het was er eentje van Utrecht, geloof ik. Hij zei dat hij daarnaar was gaan kijken.

Kluivert76

Legacy Member
Advocaat gaat die Turken gelijk op hun donder geven de volgende wedstrijd. De spelers zullen zich absoluut willen bewijzen, omdat dat bij de eerste wedstrijd bij een nieuwe coach zowiezo het geval is en daarbij natuurlijk ook de wedstrijden die er na komen.
Maar je mag er op zeker van zijn dat ze tegen de Turken goed willen voetballen en met resultaat.

:bow: Advocaat leidt de Rode Duivels naar het EK 2012 :bow:

Kluivert76

Legacy Member
ShadowChild zei:

Wat ben ik ontzettend blij dat het Mertens is. Zijn doelpunt van afgelopen weekend was van grotere klasse dan het in eerste instantie leek.
Hij nam de bal schitterend 'laag' mee en schoot zeer beheerst in het doel.

DesorteD

Legacy Member
Kluivert76 zei:
Advocaat gaat die Turken gelijk op hun donder geven de volgende wedstrijd. De spelers zullen zich absoluut willen bewijzen, omdat dat bij de eerste wedstrijd bij een nieuwe coach zowiezo het geval is en daarbij natuurlijk ook de wedstrijden die er na komen.
Maar je mag er op zeker van zijn dat ze tegen de Turken goed willen voetballen en met resultaat.

:bow: Advocaat leidt de Rode Duivels naar het EK 2012 :bow:

eerst zien dan geloven ...
ik geloof niet dat advocaat dit in een klein maandje kan oplossen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan