Mij lijkt het eerder een tegemoetkoming naar de Belgische trainers. 't Feit dat jij het bijvoorbeeld hebt over een 'mooi gebaar' versterkt dat vermoeden nog een beetje. Wat bedoel je daar precies mee?
'k Had gehoopt dat ze het over een andere boeg gingen gooien, maar nu vissen ze toch terug in dezelfde vijver. Nuja, wellicht overdrijf ik. 't Gaat tenslotte 'maar' over de positie van assistent.
edit: De bal lag natuurlijk in het kamp van Advocaat die uit enkel namen kon kiezen. 'k Zou wel graag eens weten wie er allemaal op dat lijstje stond. Maar dat zullen we waarschijnlijk nooit te weten komen

.