Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shyheim

Legacy Member
DieterVG zei:
Ik hoop eigenlijk op Wilmots als Franstalige assistant maar dat gaat niet mogen van de bond na de terechte kritiek die hij geuit heeft op de bondstop.

En denkt ge dat Advocaat met iemand zal willen samenwerken die tegen een buitenlandse coach mss? Of omgekeerd? :)

Gavin

Legacy Member
Ik dacht daar ook al aan toen ik hem zag zitten in de zaal. Maar die zat daar waarschijnlijk gewoon omdat hij Advocaat nog eens kon terugzien. :p

noorderzon

Legacy Member
"En zijn rol in het Nederlands Elftal kunnen we afdoen met 1 wissel: Bosvelt voor Robben."
Grrr,dat hem de kwartfinales op het WK en halve finales op het EK haalde met Oranje wordt weer vergeten. Als hem dat presteert met de Duivels krijgt hem een standbeeld op de Grote Markt van Brussel

Crusher

Legacy Member
Advocaat spreekt al beter Frans, dan sommige van die Liegoiskes Nederlands spreken... Dus dat zal echt geen probleem vormen hoor :p

Illcat

Legacy Member
Willi das Kampfschwein zat naast Dick in de tribune tijdens Standard - Cercle.
De speculaties zullen vlug volgen! :p

rafiki

Legacy Member
Illcat zei:
Willi das Kampfschwein zat naast Dick in de tribune tijdens Standard - Cercle.
De speculaties zullen vlug volgen! :p

"Ik begrijp dat mensen nu zullen denken dat ik dat word. Laat ze maar denken", antwoordt Wilmots in Het Nieuwsblad. Het is dus niet zo? "Neen, ontkennen ga ik het ook niet doen."
:love: Wilmots

Lucky-6

Legacy Member
sporza.be zei:
"Wilmots wordt assistent van Advocaat"

do 24/09/2009 - 12:53 Volgens de Franstalige omroep RTBF hebben Dick Advocaat en Marc Wilmots een akkoord bereikt om samen te werken.

:music:

pina

Legacy Member
wel ironisch natuurlijk, rekening houdend met zijn uitspraken. Maar kan het alleen maar toejuichen. Lijkt mij tenminste iemand waarmee niet te sollen valt.

rafiki

Legacy Member
pina zei:
wel ironisch natuurlijk, rekening houdend met zijn uitspraken. Maar kan het alleen maar toejuichen. Lijkt mij tenminste iemand waarmee niet te sollen valt.

Advocaat was ook niet beroerd om tijdens de persconferentie een sneer naar de bondstop uit te delen.
Als het effectief Wilmots wordt, is dit gewoon super en een mooi gebaar van de voetbalbond!

Rogue

Legacy Member
Mij lijkt het eerder een tegemoetkoming naar de Belgische trainers. 't Feit dat jij het bijvoorbeeld hebt over een 'mooi gebaar' versterkt dat vermoeden nog een beetje. Wat bedoel je daar precies mee?


'k Had gehoopt dat ze het over een andere boeg gingen gooien, maar nu vissen ze toch terug in dezelfde vijver. Nuja, wellicht overdrijf ik. 't Gaat tenslotte 'maar' over de positie van assistent.


edit: De bal lag natuurlijk in het kamp van Advocaat die uit enkel namen kon kiezen. 'k Zou wel graag eens weten wie er allemaal op dat lijstje stond. Maar dat zullen we waarschijnlijk nooit te weten komen :p.

rafiki

Legacy Member
Rogue zei:
Mij lijkt het eerder een tegemoetkoming naar de Belgische trainers. 't Feit dat jij het bijvoorbeeld hebt over een 'mooi gebaar' versterkt dat vermoeden nog een beetje. Wat bedoel je daar precies mee?

Inderdaad, zoals je zegt is het misschien meer een tegemoetkoming aangezien de meesten iets hadden van "Wilmots zal het niet worden aangezien hij de bond openbaar bekritiseerde"

waffel

Legacy Member
Ik ben ook tegen dat hele "word fan van..." systeem. Maar ben bv wel fan van Anderlecht en enkele andere dingen omdat die gewoon nuttige informatie vrijgeven soms.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan