massief
Legacy Member
CyCe163 zei:Ik wil Bob en Marc terug!
Bob is van ons
.Wel goed nieuws dat het bij de VRT zit
(én BBC én NOS?)Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CyCe163 zei:Ik wil Bob en Marc terug!
.
(én BBC én NOS?)Precies niet.Massive.be zei:Wel goed nieuws dat het bij de VRT zit(én BBC én NOS?)

Tribune 4 blok D, achter het doel.Crusher zei:Waar zit je ergens? Wedden dat er links en rechts van u nen turk zit?

chyto zei:Wilmots toch geen assistent-bondscoach?![]()

nonofyabusiness zei:Tribune 4 blok D, achter het doel.
zal moeilijk gaan dat er een turk naast mij zit, we gaan met een stuk of 8 man en zitten allemaal op dezelfde rij![]()
- En wat gezegd van als er één achter jou zit, dan zijn ze nog gevaarlijker 
nakedbarrel zei:Jawel, voor zijn eerste uitspraak moesten ze zijn contract al verscheuren. Uitspraak was : Koen Daerden, Karel Geraerts en Jonathan Blondel zijn interessante spelers voor de RD![]()
- Maar voor mij moeten die er wel nie in zu 
SteveDB zei:Slecht voorbeeld, Dembele is niet 1 van de rotte appels.![]()
[TFT]Poky;12268369 zei:ja ik weet wel dat Dembele een slecht voorbeeld was, wou gewoon vlug iemand noemen met hopen talent
Soit ge weet wel wak wil zeggen
Die moet niet teveel misstappen begaan want we hebben genoeg goeie vervangers voor hem.