Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
Massive.be zei:
Wel goed nieuws dat het bij de VRT zit :woohoo: (én BBC én NOS?)
Precies niet.

http://www.ebu.ch/CMSimages/en/members_list_05_2009_tcm6-65259.pdf

En daarvan krijgen deze landen de rechten via die EBU:
Albania, Armenia, Austria, Belarus, Belgium, Bosnia-Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, Estonia, FYR Macedonia, Finland, Georgia, Greece, Iceland, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Malta, Moldova, Montenegro, Republic of Ireland, Romania, Russian Federation, Serbia, Slovenia, Switzerland, Turkey.

+

The following 7 territories: Azerbaijan, Czech Republic, Hungary, Israel, Kazakhstan, Portugal, Slovakia.


Frankrijk, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Nederland? Sluiten die aparte deals? :confused:

nonofyabusiness

Legacy Member
Crusher zei:
Waar zit je ergens? Wedden dat er links en rechts van u nen turk zit?
Tribune 4 blok D, achter het doel.
zal moeilijk gaan dat er een turk naast mij zit, we gaan met een stuk of 8 man en zitten allemaal op dezelfde rij :p

Cuth

Legacy Member
Dan slagen ze u wel in elkaar, en na afloop houden ze u wakker met hun irritant getoeter omdat ze hebben gewonnen.

nakedbarrel

Legacy Member
chyto zei:
Wilmots toch geen assistent-bondscoach? :(

Jawel, voor zijn eerste uitspraak moesten ze zijn contract al verscheuren. Uitspraak was : Koen Daerden, Karel Geraerts en Jonathan Blondel zijn interessante spelers voor de RD :rofl:

BleKKie

Legacy Member
nonofyabusiness zei:
Tribune 4 blok D, achter het doel.
zal moeilijk gaan dat er een turk naast mij zit, we gaan met een stuk of 8 man en zitten allemaal op dezelfde rij :p

En als ge eerste of laatste zit in de rij kan der geen turk naast jou zitten ofzo? aha! :cool: - En wat gezegd van als er één achter jou zit, dan zijn ze nog gevaarlijker :unsure:

nakedbarrel zei:
Jawel, voor zijn eerste uitspraak moesten ze zijn contract al verscheuren. Uitspraak was : Koen Daerden, Karel Geraerts en Jonathan Blondel zijn interessante spelers voor de RD :rofl:

Wel spelers die er altijd voor gaan ipv die pseudo-vedetten :scream: - Maar voor mij moeten die er wel nie in zu :p

[TFT]Poky

Legacy Member
tis het totaalbeeld imo, Wilmots weet genoeg van voetbal om een reden te hebben voor die namen op te noemen.

Ik heb liever iemand met half het talent van een Dembele bv. en die er altijd vollenbak voor gaat

Kluivert76

Legacy Member
SteveDB zei:
Slecht voorbeeld, Dembele is niet 1 van de rotte appels. :p

Idd. Daarbij, hoort Dembele ten allen tijde in de basis te staan. Zelfs met een gebroken been kan hij nog meer brengen dan bv. een De Sutter.

nakedbarrel

Legacy Member
Jep, idd ik wil ook spelers die er voor gaan maar dan kunnen we ook eventueel Jef Delen oproepen. Zijn we zeker dat die ervoor gaat. Ik zou ook mijn stinkende best doen als ik een uitnodiging kreeg maar zou geen bal waard zijn. Er moet een combinatie zijn van talent, potentieel en werkkracht of mentaliteit. In een Blondel zie ik wel een speler voor de RD. Geraerts en Daerden zijn goede spelers maar geen internationals op dit moment noch in de toekomst imo.

[TFT]Poky

Legacy Member
ja ik weet wel dat Dembele een slecht voorbeeld was, wou gewoon vlug iemand noemen met hopen talent :)

Soit ge weet wel wak wil zeggen

-Steve-

Legacy Member
[TFT]Poky;12268369 zei:
ja ik weet wel dat Dembele een slecht voorbeeld was, wou gewoon vlug iemand noemen met hopen talent :)

Soit ge weet wel wak wil zeggen

Ik weet wat ge wilt zeggen maar had dan bijvoorbeeld een Fellaini genoemd. :p Die moet niet teveel misstappen begaan want we hebben genoeg goeie vervangers voor hem.

Rogue

Legacy Member
'k Zou er niet van verschieten moest Vleminckx zijn kans krijgen bij de RD. Sonck en De Sutter zijn niet in vorm, wat schiet er dan nog over? Mirallas?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan