Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dqve

Legacy Member
Piejie zei:
Kompany gaat blijkbaar eventjes gaan bellen naar Advocaat :unsure:


" ej paljaske waarom da'k bel, ik staan in de ploeg he ! "


De Raes zijne smoel, 'hoe ni den beste ? Nog keepers ?? Ze hebbe mij wa wijs gemokt ofwa !! '

FrAnt1c

Legacy Member
Ik ben overtuigd nu da ik het interview heb gezien, YES WE CAN!!!



( in 2012 ;p )

Bluto

Legacy Member
br33z zei:
Die blik vn Raes na dat antwoord van Advocaat, priceless :lol:

Idd. Vreemd genoeg was het zelfs geen straffe uitspraak van Advocaat.

Wat een idioten zijn Raes en Joos toch. Ze beginnen de show met te zeggen dat men Lukaku met de voetjes op de grond moeten houden en dat de media er mee schuld aan heeft dat de spelers dikke nekken hebben, maar de rest van het programma gaan ze daar gewoon door mee.

rafiki

Legacy Member
Ik denk dat we Stijnen zondag een potje gaan zien huilen bij de Zevende dag!
Vond Advocaat zeer sereen, gepaste humor en recht voor de raap. Iemand die zegt waarop het staat. Hij liet me een enthousiaste indruk en afgaande aan z'n uitleg is hij enorm met z'n taak/job bezig!

Hoewel ik voor de match tegen de Turken nog niet te veel verwacht ;)

twoen

Legacy Member
oei der gaan er hier blijten als stijnen tegen turkije gewoon onder de lat staat.

rafiki

Legacy Member
twoen zei:
oei der gaan er hier blijten als stijnen tegen turkije gewoon onder de lat staat.
Advocaat heeft nooit gezegd dat hij niet voor Stijnen zal kiezen... enkel dat er 3 keepers met gelijkaardige kwaliteiten in de groep zitten. De ene wat beter in 'dit' de andere in 'dat'. Dus ik denk niet da we Stijnen al mogen afschrijven :)

BleKKie

Legacy Member
Wie weet gaat hij wel roteren naar gelang de tegenstander. Stijnen als het tegen een counterploegske is (één-tegen-één situaties) en Bailly als het een ploeg is die veel gaat aanvallen via voorzetten enzo (hoge ballen). :cool:

starspike

Legacy Member
waffelaar zei:
Advocaat: "Stijnen is niet absolute nummer 1"

En terecht. Ik zeg daarom niet dat Stijnen geen goeie keeper is. Maar ik ben het beu dat hij altijd als de absolute nummer 1 gekozen wordt.

Ook al gaat Stijnen tegen Turkije onder de lat staan (grote veranderingen moet je voor de campagne 2012 niet verwachten, gok ik), is Advocaat alleen al door dit te zeggen een held :love:

Ph Sp

Legacy Member
Ofwel moeten we Bailly én Stijnen opstellen. Als iemand op de keeper komt, loopt Stijnen rap binnen de lijnen en als het corner is, dan vangt Bailly de bal! De ultieme oplossing.

nakedbarrel

Legacy Member
BlackAngel86 zei:
Wie weet gaat hij wel roteren naar gelang de tegenstander. Stijnen als het tegen een counterploegske is (één-tegen-één situaties) en Bailly als het een ploeg is die veel gaat aanvallen via voorzetten enzo (hoge ballen). :cool:

Ik denk niet dat roteren met een keeper het beste idee is, bij een nationale ploeg moet zowiezo niet geroteerd worden omdat ze zo weinig samen spelen dat het van belang is op elkaar ingespeeld te zijn.

BleKKie

Legacy Member
nakedbarrel zei:
Ik denk niet dat roteren met een keeper het beste idee is, bij een nationale ploeg moet zowiezo niet geroteerd worden omdat ze zo weinig samen spelen dat het van belang is op elkaar ingespeeld te zijn.

Idd, dus gewoon Stijnen laten staan hé :unsure:

soenne

Legacy Member
Ge kon gisteren al zowat helft van de ploeg ontleden als ge goe luistert ...

Kvond wel raar dat hij zo open was over zijn "ideale" opstelling. Kon me wel vinden in zijn uitleg. Doet goeds verhopen.

|nfected

Legacy Member
Wat zijn frank en Joos toch zielige interviewers. Gewoon de reactie van frank op het antwoord van Dick zegt al genoeg. En dan nog zijn domme vraag, wat bedoel je daarmee? Jongens Dick was toch duidelijk genoeg zekers met alles, zitten die mannen mss nog in het Renee tijdperk

Gavin

Legacy Member
|nfected zei:
Wat zijn frank en Joos toch zielige interviewers. Gewoon de reactie van frank op het antwoord van Dick zegt al genoeg. En dan nog zijn domme vraag, wat bedoel je daarmee? Jongens Dick was toch duidelijk genoeg zekers met alles, zitten die mannen mss nog in het Renee tijdperk
En altijd maar onderbreken en zinnen aanvullen. Om onnozel van te worden.

En dan Joos die soms wel goede dingen zegt en vraagt maar altijd moet doen alsof hij het warm water heeft uitgevonden.

Pilatus

Legacy Member
heb direct vertrouwen in advocaat, met z'n uitspraak over stijnen
zie het wel in orde komen eigenlijk

John Doe

Legacy Member
Joos was daar ook weer met z'n speler van Torino die hij even opnoemde. Enfin, op zich heb ik hem liever als Frank Raes, Joos wilt tenminste nog echt over voetbal praten. Raes is precies meer geinteresseerd in de randanimatie rond voetbal.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan