dqve
Legacy Member
Piejie zei:Kompany gaat blijkbaar eventjes gaan bellen naar Advocaat![]()
" ej paljaske waarom da'k bel, ik staan in de ploeg he ! "
De Raes zijne smoel, 'hoe ni den beste ? Nog keepers ?? Ze hebbe mij wa wijs gemokt ofwa !! '
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Piejie zei:Kompany gaat blijkbaar eventjes gaan bellen naar Advocaat![]()
br33z zei:Die blik vn Raes na dat antwoord van Advocaat, priceless![]()

Advocaat heeft nooit gezegd dat hij niet voor Stijnen zal kiezen... enkel dat er 3 keepers met gelijkaardige kwaliteiten in de groep zitten. De ene wat beter in 'dit' de andere in 'dat'. Dus ik denk niet da we Stijnen al mogen afschrijventwoen zei:oei der gaan er hier blijten als stijnen tegen turkije gewoon onder de lat staat.

waffelaar zei:Advocaat: "Stijnen is niet absolute nummer 1"
En terecht. Ik zeg daarom niet dat Stijnen geen goeie keeper is. Maar ik ben het beu dat hij altijd als de absolute nummer 1 gekozen wordt.

BlackAngel86 zei:Wie weet gaat hij wel roteren naar gelang de tegenstander. Stijnen als het tegen een counterploegske is (één-tegen-één situaties) en Bailly als het een ploeg is die veel gaat aanvallen via voorzetten enzo (hoge ballen).![]()
nakedbarrel zei:Ik denk niet dat roteren met een keeper het beste idee is, bij een nationale ploeg moet zowiezo niet geroteerd worden omdat ze zo weinig samen spelen dat het van belang is op elkaar ingespeeld te zijn.

En altijd maar onderbreken en zinnen aanvullen. Om onnozel van te worden.|nfected zei:Wat zijn frank en Joos toch zielige interviewers. Gewoon de reactie van frank op het antwoord van Dick zegt al genoeg. En dan nog zijn domme vraag, wat bedoel je daarmee? Jongens Dick was toch duidelijk genoeg zekers met alles, zitten die mannen mss nog in het Renee tijdperk