Didierke10
Legacy Member
Kluivert76 zei:Idd. Daarbij, hoort Dembele ten allen tijde in de basis te staan. Zelfs met een gebroken been kan hij nog meer brengen dan bv. een De Sutter.
Dat is een waarheid als een koe. :applause:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kluivert76 zei:Idd. Daarbij, hoort Dembele ten allen tijde in de basis te staan. Zelfs met een gebroken been kan hij nog meer brengen dan bv. een De Sutter.
Rogue zei:'k Zou er niet van verschieten moest Vleminckx zijn kans krijgen bij de RD. Sonck en De Sutter zijn niet in vorm, wat schiet er dan nog over? Mirallas?
SteveDB zei:Neen, nog niet. Nog een jaartje of 2 wachten.

Euh?[TFT]Poky;12268575 zei:ff beenhouwer kunnen spelen op een slimme (en verantwoorde manier)

Piejie zei:
ja nadat Advocaat een fax naar manchester had gestuurd met de vraag hoe het met Kompany was.Piejie zei:Kompany gaat blijkbaar eventjes gaan bellen naar Advocaat![]()
CyCe163 zei:Stijnen buiten dus![]()

[TFT]Poky;12269623 zei:Geeft Advocaat en Boskamp aub een eigen show, die interactie is hilarisch
Piejie zei:Kompany gaat blijkbaar eventjes gaan bellen naar Advocaat![]()