Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Didierke10

Legacy Member
Kluivert76 zei:
Idd. Daarbij, hoort Dembele ten allen tijde in de basis te staan. Zelfs met een gebroken been kan hij nog meer brengen dan bv. een De Sutter.

Dat is een waarheid als een koe. :applause:

Didierke10

Legacy Member
Rogue zei:
'k Zou er niet van verschieten moest Vleminckx zijn kans krijgen bij de RD. Sonck en De Sutter zijn niet in vorm, wat schiet er dan nog over? Mirallas?

Mirallas kan niet shotten en ik ben blij met Wilmots als assistent. Go Marc, show them!

[TFT]Poky

Legacy Member
Miss ook een paar man die echt het spel kunnen stilleggen als het moet, ff beenhouwer kunnen spelen op een slimme (en verantwoorde manier :))

nakedbarrel

Legacy Member
SteveDB zei:
Neen, nog niet. Nog een jaartje of 2 wachten.

Niks daarvan, Vleminckx is een goed idee of Dembele in de spits maar wel Lukaku binnen een half jaartje-jaartje laten proeven. Geen basisplekken natuurlijk maar eens invallen als we op voorsprong staan maar laten we eerst maar eens op voorsprong komen :p

[TFT]Poky

Legacy Member
Piejie zei:

Laten we anders gewoon der naast blijven lopen soms, imo is een fout maken een deel van het voetbal.

En neen geen Witsel fouten voor alle duidelijkheid

nonofyabusiness

Legacy Member
Piejie zei:
Kompany gaat blijkbaar eventjes gaan bellen naar Advocaat :unsure:
ja nadat Advocaat een fax naar manchester had gestuurd met de vraag hoe het met Kompany was.

Gavin

Legacy Member
Dat was wel scherp. Raes eventjes de kluts kwijt. :D


En wat een verademing ten opzichte van Rrrrrrrrrrrené en al die klungels. Open over alles, ging niets uit de weg, ...

waffel

Legacy Member
Advocaat: "Stijnen is niet absolute nummer 1"

En terecht. Ik zeg daarom niet dat Stijnen geen goeie keeper is. Maar ik ben het beu dat hij altijd als de absolute nummer 1 gekozen wordt.

Timmie

Legacy Member
sporza.be kunt ge het terugzien.

Logisch dat Advocaat zegt dat Stijnen niet de onbetwiste nummer één is. Hij weet dat Bailly en Stijnen in de weegschaal liggen en elkaar in evenwicht houden. Dan gaat hij nog voor hij begonnen is geen partij trekken voor één van beide.

[TFT]Poky

Legacy Member
Geeft Advocaat en Boskamp aub een eigen show :), die interactie is hilarisch

Mako

Legacy Member
[TFT]Poky;12269623 zei:
Geeft Advocaat en Boskamp aub een eigen show :), die interactie is hilarisch

idd, het was een zeer genietbare aflevering van extra time

Piejie zei:
Kompany gaat blijkbaar eventjes gaan bellen naar Advocaat :unsure:

hij durft nogal hé, antwoorden op de vraag hoe het met zijn blessure gesteld is.

Romelus

Legacy Member
Ik hoop gewoon dat hij Deschacht blijft opstellen, dan is Advocaat mijn vriend.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan