Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PME_Legend

Legacy Member
Gavin zei:
En altijd maar onderbreken en zinnen aanvullen. Om onnozel van te worden.

En dan Joos die soms wel goede dingen zegt en vraagt maar altijd moet doen alsof hij het warm water heeft uitgevonden.

Ga u toch aanmelden als ge het beter kunt?

Adrei

Legacy Member
Gavin zei:
En altijd maar onderbreken en zinnen aanvullen. Om onnozel van te worden.

En dan Joos die soms wel goede dingen zegt en vraagt maar altijd moet doen alsof hij het warm water heeft uitgevonden.
Of toen ze ff bezig waren over de resultaten van Belgische ploegen in Europa, toen Raes klaar was met het uitspreken van AA Gent - As Roma zag je Joos zo als een kind vol enthousiasme lachen. Alé, ik vond dat toch. Hij hoort "Roma" en moet lachen.

Extra Time heeft goeie gasten, maar de presentators zucht ... :doh::angry::cry:

Gavin

Legacy Member
Het is mij overigens niet duidelijk waarom iemand rondloopt met de gedachte dat ik het niet beter zou doen dan Joos.

dqve

Legacy Member
|nfected zei:
Wat zijn frank en Joos toch zielige interviewers. Gewoon de reactie van frank op het antwoord van Dick zegt al genoeg.

Dat onderstreept gewoon zijn zogezegde inlevingsvermogen en werkelijke kennis. Het is heel erg triestig allemaal, dat er zo ne puit(en) aan het hoofd van de tafel zit vanwaar ons voebal besproken wordt. Dat zijn nu die "giftige" mensen waar vader Lukaku het over heeft. Dan te weten dat Dick gwn zichzelf was en doodnormale dingen zei voor een coach.

Ma dagget allemaal zo ver is moeten komen is op zich al erg genoeg. Een hollander die onze rode duivels moet laten heropleven, hmz... Zij die weten wat een echte rode duivel is kunnen zich vragen stellen. Maar goed dat we in andere tijden leven denk ik.

Rogue

Legacy Member
starspike zei:
Ook al gaat Stijnen tegen Turkije onder de lat staan (grote veranderingen moet je voor de campagne 2012 niet verwachten, gok ik), is Advocaat alleen al door dit te zeggen een held :love:



Dan is Stijnen eigenlijk ook een beetje een held voor u :p?

Newboy

Legacy Member
Heb een paar video's gezien van die Dries Mertens. Holy shit! Eden Hazard heeft goeie techniek maar die Dries Mertens moet niet onderdoen. Als Tom De Mul niet vaak speelt dan mag hij die Dries wel is selecteren als buitenspeler.

Newboy

Legacy Member
Piejie zei:
Kompany gaat blijkbaar eventjes gaan bellen naar Advocaat :unsure:

Je moet het hele verhaal vertellen hé.

Advocaat had eerst een faxbericht naar Man City gestuurd om te vragen hoe het zit met de blessure van Kompany. Advocaat kreeg daarop geen reactie en dan pas heeft Kompany hem opgebeld.

Het is niet dat Kompany zelf Advocaat gaat bellen om hem te selecteren.

-Steve-

Legacy Member
Advocaat vond dat zelfs positief dus ik begrijp niet wat Piejie weer vreemd vindt hieraan...

Mako

Legacy Member
Newboy zei:
Je moet het hele verhaal vertellen hé.

Advocaat had eerst een faxbericht naar Man City gestuurd om te vragen hoe het zit met de blessure van Kompany. Advocaat kreeg daarop geen reactie en dan pas heeft Kompany hem opgebeld.

Het is niet dat Kompany zelf Advocaat gaat bellen om hem te selecteren.

kom kom, ge kunt nu toch niet verwachten dat PJ zo'n situatie omtrent een ex-anderlecht speler correct gaat voorstellen?

wilyjens

Legacy Member
FrAnt1c² zei:
Ik ben overtuigd nu da ik het interview heb gezien, YES WE CAN!!!



( in 2012 ;p )
Ik weet het zo niet. Met enkel spelers die er voor gaan kom je er niet, er gaat nog een pakje kwaliteit moeten bijkomen. En als ik hoor dat hij zo goed als dezelfde spelers selecteert, ben je gedoemd om te verliezen.

Daar staat niet enkel geen ploeg, maar vooral een gebrek aan kwaliteit.

|steven|

Legacy Member
Alles wat Advocaat zegt is zo waar. Ik heb bij zijn uitspraken nergens bedenkingen.
Die man straalt klasse en professionaliteit uit. I like.

puni

Legacy Member
Newboy zei:
Heb een paar video's gezien van die Dries Mertens. Holy shit! Eden Hazard heeft goeie techniek maar die Dries Mertens moet niet onderdoen. Als Tom De Mul niet vaak speelt dan mag hij die Dries wel is selecteren als buitenspeler.

Het is eigenlijk een spits, maar soit. Voor de rest vind ik dat-ie echt wel geselecteerd mag worden.

YouTube - Samenvatting FC Utrecht - VVV Venlo 2-2 (16-08-09)

Utrecht - VVV: Twee doelpunten van Mertens, die voor de rest zowat alle gevaar zelf creëerde. Uitstekende vrije trappen en corners, goeie actie en kan blijkbaar met beide voeten trappen. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan