Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kluivert76

Legacy Member
DesorteD zei:
eerst zien dan geloven ...
ik geloof niet dat advocaat dit in een klein maandje kan oplossen.

Misschien is het moeilijk te geloven, maar ik geloof echt dat de Turken voetballend niet veel zullen brengen en de Belgen wel en ook nog is efficiënt gaan zijn.
Maar we gaan het idd zien.

Crusher

Legacy Member
Waarom zo zitten vitten op De Keersmaecker? Ik zit wel wat in met die mens, de afgelopen maanden heeft die al wat moeten verdragen. Ben blij dat er nu met een blanco blad kan begonnen worden, en zo zullen ze bij de bond en daarbuiten wel allemaal zo denken.

Khoop dat eindelijk eens de maximum uit die spelersgroep kan gehaald worden, dan zitten we sowieso op dat EK in 2012.

Approved

Legacy Member
Deftige coach, ben benieuwt of hij het goed gaat doen (heb mijn twijfels)

De prins van Newcastle voor assistent coach!

Marsu

Legacy Member
Omdat die vent enorm incompetent is en een rotkop heeft.

Het enige deftige dat bij de bond is beslist de laatste paar jaar is Louis Van Gaal proberen binnen te halen en daarna Dick Advocaat.

Crusher

Legacy Member
Marsu zei:
Omdat die vent enorm incompetent is en een rotkop heeft.

Het enige deftige dat bij de bond is beslist de laatste paar jaar is Louis Van Gaal proberen binnen te halen en daarna Dick Advocaat.
Dan denk ik dat ge uw werk gaat hebben met Collin en Philips... Die zijn voor mij nog veel minder waard, met hun steeds 'gevatte' opmerkingen.

Didierke10

Legacy Member
Marsu zei:
Omdat die vent enorm incompetent is en een rotkop heeft.

Het enige deftige dat bij de bond is beslist de laatste paar jaar is Louis Van Gaal proberen binnen te halen en daarna Dick Advocaat.

That's so true.

Didierke10

Legacy Member
Ik hoop eigenlijk op Wilmots als Franstalige assistant maar dat gaat niet mogen van de bond na de terechte kritiek die hij geuit heeft op de bondstop.

Archaos

Legacy Member
Heb de filmpjes van de persconferentie eens bekeken. Advocaat is qua spreken al een hele verrijking.

Vriendelijk, zeer verstandig, direct en zelfs humoristisch.

Die man straalt gewoon één en al professionaliteit uit. :)

Illcat

Legacy Member
Archaos zei:
Die man straalt gewoon één en al professionaliteit uit. :)

²

Heb ze zonet ook bekeken, wat een verschil met voorgaande trainers.
Hij weet perfect wat te zeggen.

Ik heb erg veel vertrouw in Dick dat hij het super gaat doen.
Ge ziet direct dat hem ballen heeft en hij niet zal twijfelen om bepaalde spelers eens goed op hun vingers te tikken als het hem niet aanstaat.

Turkey is going down! :evil:

puni

Legacy Member
Crusher zei:
Dan denk ik dat ge uw werk gaat hebben met Collin en Philips... Die zijn voor mij nog veel minder waard, met hun steeds 'gevatte' opmerkingen.

Het probleem is dat zo ongeveer de hele bondstop incompetent is, maar Swa is voor mij toch ook wel de uitschieter.

BleKKie

Legacy Member
Ik zie het al gebeuren, de volgende wedstrijden winnen we op ons gemak (ja zelfs tegen de turken) en dan gaat iedereen klagen waarom we hem niet eerder aangesteld hebben :p

rafiki

Legacy Member
BlackAngel86 zei:
Ik zie het al gebeuren, de volgende wedstrijden winnen we op ons gemak (ja zelfs tegen de turken) en dan gaat iedereen klagen waarom we hem niet eerder aangesteld hebben :p

Ik geloof nooit dat ze gaan winnen van de Turken :)

Pino87

Legacy Member
rafiki zei:
Ik geloof nooit dat ze gaan winnen van de Turken :)

En zeker niet op hun gemak...

Alleen jammer dat het een Nederlander is. Hopelijk gaat de Belgische media niet gelijk de Nederlandse worden. Die worden namelijk elk jaar Europees EN Wereldkampioen, nog VOOR het allemaal begonnen is...

rafiki

Legacy Member
Pino87 zei:
En zeker niet op hun gemak...

Alleen jammer dat het een Nederlander is. Hopelijk gaat de Belgische media niet gelijk de Nederlandse worden. Die worden namelijk elk jaar Europees EN Wereldkampioen, nog VOOR het allemaal begonnen is...
Dat is niet de Nederlandse pers, dat zijn de Nederlanders zelf... Altijd boordevol vertrouwen en de nodige arrogantie (wat niet altijd slecht is) aan de dag leggen. Sommige houden ervan, andere :puke: ervan

Pino87

Legacy Member
rafiki zei:
Dat is niet de Nederlandse pers, dat zijn de Nederlanders zelf... Altijd boordevol vertrouwen en de nodige arrogantie (wat niet altijd slecht is) aan de dag leggen. Sommige houden ervan, andere :puke: ervan

True, al speelt de pers er ook graag op in natuurlijk. Die oranje huizen :D Kom op man :D Dit jaar is het weer zo ver! Dolblij dat ze alles gewonnen hadden in hun groep? Dat zou toch ook wel mogen tegen zo ploegen!

Hannibal

Legacy Member
Pino87 zei:
True, al speelt de pers er ook graag op in natuurlijk. Die oranje huizen :D Kom op man :D Dit jaar is het weer zo ver! Dolblij dat ze alles gewonnen hadden in hun groep? Dat zou toch ook wel mogen tegen zo ploegen!
Ik ben jaloers op de sfeer die leeft in Nederland als ze op een WK/EK aan het spelen zijn.

Daar kan je in België enkel van dromen hoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan