Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BlackAngel86 zei:Ge begrijpt mijn punt wel hoop ik? Het gaat er gewoon om dat ze iemand nodig hebben die (perfect) tweetalig is, zodat de communicatie tussen de (Franstalige) spelers en de trainerstaff goed verloopt
Maar wat een stomme vragen.Lord Roel zei:dieje Raes & Joos hebben zo'n droomjob
en Vandenabeele zit er ook weer ze :')

Gavin zei:Maar wat een stomme vragen.
"gaan we je zien in de Belgische stadions?" :ironic:
"Ga je basisregels opleggen?"
Bemptje hard aan het werken, vlot vragen stellen etc.![]()