Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ph Sp

Legacy Member
sporza: Carcela: "Ik ben verliefd op de bal"

"De Rode Duivels? Ik weet nog niet of ik voor België zal kiezen. Mijn vader heeft de Spaanse nationaliteit en mijn moeder is Marokkaanse. Ik stel die keuze nog even uit", vertelt Carcela.

Dat zo iemand maar wegblijft. Carcela is een goede voetballer maar zal zich nooit voluit geven moest ie voor de RD kiezen.

exo

Legacy Member
'T zal dan toch voor de Marokkaanse kant zijn want voor Spanje zal hij wel wat te kort komen vrees ik. :p

Didierke10

Legacy Member
Sonck over Duivels: "Ik kan de waarheid niet zeggen"

Wesley Sonck neemt geen blad voor de mond als hij spreekt. Over de Rode Duivels zegt hij: "Ik zou net hetzelfde hebben gedaan als Vercauteren. Jullie weten nog niet de helft van wat er gebeurd is bij de nationale ploeg."

"Wat moet ik nu nog zeggen over de Rode Duivels? De waarheid kan ik niet vertellen. Dat zegt al genoeg, denk ik", doet Wesley Sonck zijn verhaal in De Morgen.

"Dat Frank Vercauteren stopte, begrijp ik. Ik zou het ook gedaan hebben. De dag na Armenië heb ik met hem gepraat. Ik heb meer klaarheid gekregen en begrijp hem. Al vind ik het wel jammer."

"Het is een andere wereld geworden. Als Vercauteren zegt dat de helft nog niet bekend is, heeft hij gelijk. Jullie weten de helft niet. Je zou versteld staan. En ook wij weten dan nog niet alles."

"Maar ik vind het nog altijd een eer om bij de nationale ploeg te spelen", zegt Sonck. "Ik word nooit genoemd als een potentiële leider. Maar ik vind dat ik de capaciteiten heb na negen jaar."

Bron: sporza

antHraxx

Legacy Member
Geen blad voor zijn mond? Waarom blijft hij dan lekker vaag? Het wordt eens tijd dat er concreet gepraat wordt...

Roedi

Legacy Member
Je begrijpt toch wel dat als een speler met al die zaken naar buiten komt, zoals kretiek op de bond (en andere spelers) dat zijn volgende selectie wel eens in het gedrang kan komen? Hopelijk mest Dick Advocaat de boel daar eens grondig uit.

Didierke10

Legacy Member
Voor mij mag Advocaat met ijzeren hand regeren zodat hij ze allemaal een klap voor hunne kop kan geven. En hij kan de spelers die de boel verzieken er dan ook uitkloppen.

waffel

Legacy Member
Als je A zegt moet je B zeggen Sonck. Ik denk dat de pers hem nu niet met rust zal laten.

Romelus

Legacy Member
Mja, ik begrijp hem wel hoor. Als hij nu zwaar uithaalt naar Fellaini, Bailly, Pocognoli en co is dat niet verstandig. Hij moet daar nog een paar jaar mee samen voetballen hé.:s

-Steve-

Legacy Member
volderke89 zei:
Mja, ik begrijp hem wel hoor. Als hij nu zwaar uithaalt naar Fellaini, Bailly, Pocognoli en co is dat niet verstandig. Hij moet daar nog een paar jaar mee samen voetballen hé.:s

Hij moet niet he, ik zou zelfs niet meer willen voetballen met die gastjes.

DesorteD

Legacy Member
volderke89 zei:
Mja, ik begrijp hem wel hoor. Als hij nu zwaar uithaalt naar Fellaini, Bailly, Pocognoli en co is dat niet verstandig. Hij moet daar nog een paar jaar mee samen voetballen hé.:s

Dan moet hij helemaal niets zeggen... welke toegevoegde waarde hebben zijn uitspraken aan heel de discussie?

grey-turtle

Legacy Member
Ze kunnen de rode duivels een straftraining geven op de oefenvelden van molenbeek.

Illcat

Legacy Member
Dick Advocaat straks voorgesteld, T3 nog niet

Deze middag om 15 uur wordt Dick Advocaat voorgesteld als de nieuwe coach van de Rode Duivels. De Nederlander begint op 1 oktober en speelt op 10 oktober tegen Turkije. Advocaat zal zich om 14 uur melden op de voetbalbond.

‘Om kennis te maken met wie naast hem zal zitten', zegt ceo Jean-Marie Philips. Dat zijn naast Philips, voorzitter François De Keersmaecker en Philippe Collin, voorzitter van de Technische Commissie. Ook assistent Bert Van Lingen zal aanwezig zijn.

Een Franstalige T3 nog niet. Of Francky Dury blijft, die tot december de assistent van Vercauteren zou zijn, is nog niet duidelijk. ‘We gaan dat eerst overleggen met Advocaat en dan zullen we zien', aldus Philips. Ook Dury zelf kon nog niets zeggen.


Dick! :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan