-Steve-
Legacy Member
rizla + zei:Het Laatste Nieuws ^^ als men daar moet op voort gaan ..
Dat er iets met de mentaliteit schort akkoord, ongetwijfeld dat zie je zo, het zijn een bende individuele salonvoetballers geworden. Waste of talent.
Van Haenegem heeft nog het meest gelijk van allemaal, in Belgie moet de pers dringend een keer gaan stoppen met het bejubelen en ophemelen van jonge talenten, zoals HLN ^^ daar altijd zo sterk in is. En nu vragen ze zich af wat er scheelt, ja man.... een belgenmop.
Het woord sleutelfiguur is heel erg ongepast voor eender welke speler binnen de huidige Rode Duivels.
HLN is nu ook geen gazet die dingen gaat verzinnen he, mensen moeten daar altijd zo in overdrijven.
Het stond vandaag gespreid over een volledige bladzijde in HNB en het komt van een Rode Duivel zelf. Dus geen gazettengezever.



