Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Steve-

Legacy Member
rizla + zei:
Het Laatste Nieuws ^^ als men daar moet op voort gaan ..
Dat er iets met de mentaliteit schort akkoord, ongetwijfeld dat zie je zo, het zijn een bende individuele salonvoetballers geworden. Waste of talent.
Van Haenegem heeft nog het meest gelijk van allemaal, in Belgie moet de pers dringend een keer gaan stoppen met het bejubelen en ophemelen van jonge talenten, zoals HLN ^^ daar altijd zo sterk in is. En nu vragen ze zich af wat er scheelt, ja man.... een belgenmop.

Het woord sleutelfiguur is heel erg ongepast voor eender welke speler binnen de huidige Rode Duivels.

HLN is nu ook geen gazet die dingen gaat verzinnen he, mensen moeten daar altijd zo in overdrijven.

Archaos

Legacy Member
SteveDB zei:
Fellaini, Witsel, VDB, Pocognoli en Mirallas moeten voor mijn part niet eens meer geselecteerd worden, enkel jongens die hun best willen doen. Hazard wil ik nog een kans geven, die is nog extreem jong en heeft superveel talent. Toevallig dat het allemaal Franstaligen zijn...

De enige die daarvan gemist zou kunnen worden is Fellaini, maar Defour en Vertonghen hebben klasse genoeg om dat krapuul te vervangen.

Het is zijn inderdaad altijd dezelfde namen die terugkeren. Voor mij mogen ze die er ook gerust uitlaten.

Al is het natuurlijk ook schrijnend dat het tussen de oudere garde ook niet pluis zit.

Gelukkig zijn er nog spelers die nooit een slechte context vernoemd worden...

Approved

Legacy Member
De prins van Newcastle aanstellen als interimcoach.

Problemen zullen DIRECT opgelost zijn!

Bontus

Legacy Member
Die dingen over dat uitgaan en al zijn echt zo'n gazettepraat. Verbaasd mij dat iedereen er hier zo opspringt alsof het een schande is.

Moesten de duivels winnen + uitgaan zou niemand van dat laatste een probleem maken. Zijn er enkelen niet fris door uit te gaan dan is het gewoon aan de bondscoach om deze niet op te stellen of gewoon niet meer op te roepen.

Nu doen ze net alsof ze dé oorzaak van de verloren matchen gevonden hebben.

in before: het is een algemeen mentaliteitsprobleem!

Timmie

Legacy Member
Niemand zegt hier dat dat uitgaan op zich het probleem is. Het toont echter wel aan dat spelers geen knijt meer geven om winst of verlies, geen greintje eergevoel meer hebben. Als je verliest ga je toch niet om half 3 het hotel uitsluipen als een bende pubers om je dan in een lokale discotheek te gaan bezatten?
Enige beroepsernst mogen we toch wel verwachten van topsporters? Als je die discipline niet aan de dag kan leggen dan ben je de selectie niet waard. Ik hoop dat Advocaat mijn mening deelt. Feestvieren mag, als de resultaten er zijn. Als je staat waar de Rode Duivels nu staan dan moet je heel hard werken en jezelf in vraag stellen ipv de grote jan te gaan uithangen in het uitgaansleven.

Romelus

Legacy Member
SportWereld - Duivels op de feesttoer nacht voor cruciale match

Dat is er toch echt wel over, de dag voor een cruciale wedstrijd tot (tenminste) 2u30 wegblijven.:s Het stond vandaag gespreid over een volledige bladzijde in HNB en het komt van een Rode Duivel zelf. Dus geen gazettengezever.

nb0209fellaini.jpg.250.jpg

Gavin

Legacy Member
Allez nu, dat Fellaini en Bailly nonchalant zijn, is bekend. Maar zo een gedrag had ik toch niet verwacht.

starspike

Legacy Member
En als Bailly daarom niet opstaat, kan ik dat enkel toejuichen. Dat veel spelers dankzij heel de communautaire crap niet echt Belgisch gezind zijn, kan ik nog volgen. Maar dat je je eigen eergevoel niet kan volgen en de avond voor zo belangrijke matchen zo stunten lapt... Bah. Walgelijk. Jammer dat de laatste tijden bij een Poco (zijn afzegging vond ik normaal, maar zijn uithaal nu naar "niet genoemde teammaats" is laag) en Bailly (oa!) het crapuulgedrag uit de cités zoveel naar voor komt.
Een Stijnen en een Simons komen te kort voor wat de nationale ploeg aan kwaliteit zou moeten hebben, maar verdomme als 50% van hun strijdlustigheid en werkkracht bij al die talenten ingegroeid was, speelden we in oktober voor de 2de plaats in een stadion waar er geen 90% aan Turken zat.

Bart Religion

Legacy Member
rizla + zei:
Het Laatste Nieuws ^^ als men daar moet op voort gaan ..
Dat er iets met de mentaliteit schort akkoord, ongetwijfeld dat zie je zo, het zijn een bende individuele salonvoetballers geworden. Waste of talent.
Van Haenegem heeft nog het meest gelijk van allemaal, in Belgie moet de pers dringend een keer gaan stoppen met het bejubelen en ophemelen van jonge talenten, zoals HLN ^^ daar altijd zo sterk in is. En nu vragen ze zich af wat er scheelt, ja man.... een belgenmop.

Het woord sleutelfiguur is heel erg ongepast voor eender welke speler binnen de huidige Rode Duivels.

Stond al eerder op Voetbalkrant enzo ook hoor

Anoniem04

Legacy Member
Advocaat moet die mannen eens een pak rammel geven voor de training begint.

Behalve Stijnen en Simons <3

Krajziz

Legacy Member
Dat Advocaat maar eens een bom legt onder de rode duivels..
Al wa geen mentaliteit toont buiten, laat dan maar de 'slechtere' spelers spelen die wel inzet enzo tonen.. Slechter als het nu de voorbije tijd heeft gegaan kan toch niet.

Edit: 9 dagen en dan is zijn eerste match al, ik ben benieuwd !

Archaos

Legacy Member
Uitstekende nieuws :)

Ik kijk al uit naar de match tegen de Turken. Al mogen we ook niet teveel verwachten natuurlijk.

Ik hoop dat hij streng optreedt. Van mij mag hij 'grote namen' met teveel capsones gerust op de bank of zelfs uit de selectie zetten.

Groepsgevoel, eergevoel en discipline komt er hopelijk terug onder Dick :)

BleKKie

Legacy Member
Archaos zei:
Uitstekende nieuws :)

Ik kijk al uit naar de match tegen de Turken. Al mogen we ook niet teveel verwachten natuurlijk.

Ik hoop dat hij streng optreedt. Van mij mag hij 'grote namen' met teveel capsones gerust op de bank of zelfs uit de selectie zetten.

Groepsgevoel, eergevoel en discipline komt er hopelijk terug onder Dick :)

Idd, ik zou zelfs durven zeggen dat groepsgevoel, eergevoel en discipline primeert boven talent, nah :tongue:

Ph Sp

Legacy Member
Aangezien het altijd dezelfde namen zijn die terugkeren, gewoon niet meer oproepen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan