Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
exo zei:Preud'Homme heeft wel de kennis om discipline op te leggen en laat nu net dat hetgeen zijn wat ze daar nodig hebben.
De man is gepassioneerd door voetbal en deinst er ook niet voor terug om zijn beste speler, indien nodig, op de bank te plaatsen omdat diens gedrag niet overeenstemt mijn zijn visie. Ik denk dat Preud'Homme een zeer goede bondscoach ooit gaat worden, hopelijk.
En zoals reeds aangehaald is hij ontzettend professioneel bezig, zeker één van de meest professionele coaches van België en ontglipt hem geen enkel detail.
Ph Sp zei:Enzo Scifo! (Ma die spreekt dan weer geen woord nederlands)

bartreligion zei:Als je ziet hoe hard de politiek hier het voetbal tegenwerkt zie ik het niet al te rap gebeuren.
Los van de nationale ploeg lijkt het me duidelijk dat voetbal nog altijd de meest populaire sport is.L0k1- zei:Ach wie kan ze ongelijk geven. Er wordt nog altijd massa's geld uitgegeven aan voetbal, terwijl we hier in België er geen zak van kunnen.... Alle ploegen hebben altijd een grote mond, tot ze in het buitenland spelen, dan worden ze afgemaakt door zelf een derde klasse ploegske van één of ander oostblok land.
Ze zouden beter geld gaan investeren in andere sporten waar we WEL in uitblinken ipv in zo een bucht sport.
L0k1- zei:Ach wie kan ze ongelijk geven. Er wordt nog altijd massa's geld uitgegeven aan voetbal, terwijl we hier in België er geen zak van kunnen.... Alle ploegen hebben altijd een grote mond, tot ze in het buitenland spelen, dan worden ze afgemaakt door zelf een derde klasse ploegske van één of ander oostblok land.
Ze zouden beter geld gaan investeren in andere sporten waar we WEL in uitblinken ipv in zo een bucht sport.
Marsu zei:Zoals in het buitenland, meer sportpleintjes aanleggen enzo. Dat zou al een leuke boost kunnen geven, al is het maar om minder papzakken te hebben bij de jeugd.
Piejie zei:Los van de nationale ploeg lijkt het me duidelijk dat voetbal nog altijd de meest populaire sport is.
Kijk naar de topics op dit forum. Kijk naar de media-aandacht.
Moet ik eens vertellen hoeveel wielerwedstrijden ze tonen op de openbare omroep in vgl met andere Europese toplanden (toont echt aan dat de koers hier superpopulair is) ? En hoeveel kijkcijfers ze halen, in vgl met Studio 1 en dergelijke? Echt hilarische vergelijkingen, ze halen met moeite de helft.
De populairste clubsport. Zelf Yanina Wickmayer haalt meer kijkers dan een match van de rode duivels.Piejie zei:Los van de nationale ploeg lijkt het me duidelijk dat voetbal nog altijd de meest populaire sport is.
Kijk naar de topics op dit forum. Kijk naar de media-aandacht.
wilyjens zei:De populairste clubsport. Zelf Yanina Wickmayer haalt meer kijkers dan een match van de rode duivels.

wilyjens zei:De populairste clubsport. Zelf Yanina Wickmayer haalt meer kijkers dan een match van de rode duivels.

Medische staf stapt op bij Rode Duivels
De Belgische Voetbalbond moet niet alleen werk maken van de aanstelling van Dick Advocaat. Ze moet nu ook op zoek naar een nieuwe medische staf. Hoofddokter Marc Goossens en zijn kinesisten zijn de strapatsen van de Rode Duivels beu en stappen op.
Hoofddokter Marc Goossens en kinesisten Stany Rogiers en Harry Hendrickx hebben hun beslissing bekend gemaakt in een brief aan de KBVB, melden HNB en Sporza. Het trio is goed voor 67 jaar ervaring.
Algemene mentaliteit
“Het gaat niet meer over details als een das die niet gedragen wordt”, zegt Goossens aan Sporza. “Wel over de algemene mentaliteit. Als dokter is het zeer moeilijk om je geloofwaardigheid te bewaren als iedereen zich moeit met spelers die al dan niet geblesseerd zijn.”
Het regende de voorbije weken afzeggingen voor de interlands tegen Spanje en Armenië, al dan niet om een echte blessure. “Ik heb er geen probleem mee als iemand niet wil spelen”, aldus Goossens. “Maar dan moeten ze het niet afwimpelen op de medische staf. Er zijn genoeg voorbeelden van spelers die afzeggen en enkele dagen later plots wel weer spelen.”
Pseudo-vedetten
“Het zijn pseudo-vedetten. In zo’n circus wil ik niet meer meedraaien. De vorige generaties hielden hun blessures soms verborgen voor ons. Of ze gaven toe dat ze geblesseerd waren, maar kwamen ons vragen: ‘Dokter, maak me in orde, want ik wil die wedstrijd met de Rode Duivels absoluut spelen.’”
Exorikos zei:Ik zie eigenlijk Wilmots wel zitten als tweede assistent. Na gisteren ben ik er wel zeker van dat hij niet gevraagd gaat worden.![]()