Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DGEN

Legacy Member
@ video van dedecker:
Hij heeft gelijk op het gebied van de mentaliteit van die spelers. Ze denken dat ze allemaal vedettes zijn :)
Ik weet niet waar ik dat weer had gehoord..misschien op sporza. Over het feit dat wanneer er een talent in belgie rondloopt, dat we hem meteen ophemelen. Valse hoop allemaal :x

Tuurlijk zijn er een paar uitzonderingen op deze uitspraak, maar als je ze ziet lopen...tering zeg :(

rafiki

Legacy Member
Advocaat was in Brussel voor topoverleg

De Belgische voetbalbond hoopt dat Dick Advocaat nu al overneemt en die hoop werd donderdag groter. Advocaat was samen met zijn assistent Bert van Lingen naar Brussel gekomen voor een gesprek.

Ik weet niet of het een goed idee is om er nu al aan te beginnen. De match tegen de Turken is echt geen cadeau en is al binnen een kleine maand :(

BleKKie

Legacy Member
rafiki zei:
Ik weet niet of het een goed idee is om er nu al aan te beginnen. De match tegen de Turken is echt geen cadeau en is al binnen een kleine maand :(

Ge moet ne keer beginnen hé, het zal al een lastige klus worden om de ploeg terug op de rails te krijgen, dan kan je er maar beter vroeg aan beginnen imo.

Ge moet het gewoon beschouwen als een oefenmatch hé, simpel als da :p

pina

Legacy Member
het stomste is net om nu nog een andere trainer te halen voor ochot 2 duels, om dan opnieuw van 0 te moeten beginnen met advokaat. En stel nu dat het plots wel goed gaat met die nieuwe trainer, zal advokaat sowieso de boel willen omgooien. En dat is nefast voor alles.

BleKKie

Legacy Member
*ffkes miereneuken* (of is het mierenneuken :unsure:)

pina: tis Advocaat ipv. Advokaat

pina

Legacy Member
ik wil het met een K schrijven :p dus is het juist volgens mijn interpretatie :p

Gavin

Legacy Member
videozone

Het is nog een schappelijke mens en zijn uitleg klopt zelfs. Ik had eerder een een oude fanboy verwacht met vlagjes en verf op het gezicht.

Benjamin

Legacy Member
exo zei:
2018 he, me wa chance worden we dan WK in eigen land. (of in NL)

Infernus zei:
Lol, zou wel zalig zijn, mr de kans is maar klein dat het naar hier komt zeker!? Te veel grote(re) concurrenten, dacht ik...

Archaos zei:
De FIFA wil geen voetbaldwergen op het WK :unsure:
Kom op, heb een beetje vertrouwen! ;)
Ofdat het 2018 wordt is nog de vraag, het zou evengoed 2022 kunnen worden (dat is mij eender), maar ik heb er wel vertrouwen in dat wij het WK mogen organiseren. Het EK hadden wij immers uitstekend georganiseerd en de KNVB heeft daarna nog een keer of 3 (ik twijfel tussen 2 en 3) met groot succes zo'n toernooien voor de jeugd georganiseerd.

Bovendien heeft Nederland nog wat goede bobo's die hiervoor hebben gelobbied (de voormalige penningsmeester van de UEFA, Michel van Praag die nu een hoge functie heeft bij de UEFA, Johan Cruijff) en hebben de politici van beide landen laten weten het volmondig te steunen wanneer wij het WK krijgen toegewezen. Platini heeft alvast laten weten dat hij het mooi zou vinden wanneer Nederland en België het WK zouden organiseren. Natuurlijk kan hij dat niet in zijn eentje bepalen (er gaat over gestemd worden door de voetbalbonden) maar het zal toch wel enig gewicht in de schaal leggen. Ook zal het niet voor niets zijn dat Platini heeft benadrukt dat het zeker niet in het nadeel werkt wanneer 2 landen samen een toernooi organiseren, zolang ze dat maar met 1 organisatie doen, waarmee hij dus in feite op een diplomatieke wijze zei dat Nederland en België het EK uitstekend hadden georaganiseerd (1 organisatie) terwijl Japan en Zuik-Korea dit niet goed deden (2 organisaties).
Nederland en België zijn gezamelijk 'wat' kleiner dan de concurrenten maar ook dat hoeft niet tegen ons te werken dankzij het underdog-effect. Grote landen zullen wellicht liever op Nederland/België stemmen dan op een ander groot land.

Nu hebben we nog te kleine stadions maar wanneer je zo'n toernooi organiseert dan kan je m.b.v. de opbrengsten van dat toernooi nog wel een (groot deel van een) paar nieuwe stadions financieren.
Ik steek er niet mijn hand voor in het vuur dat het zeker gaat lukken maar ik schat dat de kans toch minstens 50% is dat we binnen 2 decennia een WK mogen organiseren.

Benjamin

Legacy Member
True. Dat helpt ook! ;)
Ik ben zelden onder de indruk van mensen maar voor hem maak ik een uitzondering.

We kunnen er niet veel beter voorstaan dan dat nu het geval is. Nu of nooit dus.

jikkel

Legacy Member
pina zei:
het stomste is net om nu nog een andere trainer te halen voor ochot 2 duels, om dan opnieuw van 0 te moeten beginnen met advokaat. En stel nu dat het plots wel goed gaat met die nieuwe trainer, zal advokaat sowieso de boel willen omgooien. En dat is nefast voor alles.

Volledig mee eens, een andere trainer voor 2 matchen is compleet belachelijk en gaat volgens mij niks veranderen. En Advocaat heeft na z'n ontslag ook al een paar weken vakantie gehad, die zal wel stillekesaan terug goesting hebben om er aan te beginnen. En nu is't een ideaal moment, de ploeg kan alleen maar beter worden.

pina

Legacy Member
* Op 10 oktober spelen de Rode Duivels
hun laatste thuiswedstrijd in de voor-
ronde van het WK in Zuid-Afrika. Tegen-
stander is Turkije. Tot nu toe heeft de
bond nog maar 400 tickets verkocht aan
Belgische fans. De Turkse supporters
schaften al 6.000 kaartjes aan. "Het
ministerie van Binnenlandse Zaken wil
dat we de helft van het stadion vrij-
houden voor Turkse fans", zegt de CEO
van de bond, Jean-Marie Philips in HNB.
"Eerst hadden we geen oren naar dat
voorstel, maar uit financieel oogpunt
lijkt dat nu wel aangewezen."

echt lachwekkend, maar niet onlogisch. Als advocaat al bodscoach zou zijn voor de match tegen turkije, zou er toch veel meer volk moeten komen opdagen. De Bond zou beter tickets weggeven aan dumpingprijzen, dan zou ik ook wel nog komen kijken.

Archaos

Legacy Member
pina zei:
echt lachwekkend, maar niet onlogisch. Als advocaat al bodscoach zou zijn voor de match tegen turkije, zou er toch veel meer volk moeten komen opdagen. De Bond zou beter tickets weggeven aan dumpingprijzen, dan zou ik ook wel nog komen kijken.

Idd, als Advocaat begint, kan dat wel eens een boost geven aan de ticketverkoop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan