|nfected
Legacy Member
En denk jij dat simaeys en vadis daar iets kunnen aan verhelpen. Simaeys kon vorig jaar nog club nt op sleeptouw nemen. Wat gaat die jongen dan doen bij de RD?
Der is kwaliteit, mss een stuk overschat, maar nog altijd genoeg aanwezig om iets er mee te doen. Moet nu gewoon een deftige opstelling en team gemaakt worden.
Der is kwaliteit, mss een stuk overschat, maar nog altijd genoeg aanwezig om iets er mee te doen. Moet nu gewoon een deftige opstelling en team gemaakt worden.
Ik vind gewoon dat er beter is en dat voor mij "klasse" net het verschil is tussen "goed" en "heel goed". Jij vindt het algemeen Belgisch niveau misschien heel goed, ik heb toch een iets hogere lat. En daar ben ik heel consequent in, check mijn mening over een Verhulst bvb maar. Die komt aan "cava", maar niet in de buurt van "goed".

