Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|nfected

Legacy Member
En denk jij dat simaeys en vadis daar iets kunnen aan verhelpen. Simaeys kon vorig jaar nog club nt op sleeptouw nemen. Wat gaat die jongen dan doen bij de RD?

Der is kwaliteit, mss een stuk overschat, maar nog altijd genoeg aanwezig om iets er mee te doen. Moet nu gewoon een deftige opstelling en team gemaakt worden.

Jurgenv1

Legacy Member
starspike zei:
Wat versta je niet aan "goed" ;) Ik vind gewoon dat er beter is en dat voor mij "klasse" net het verschil is tussen "goed" en "heel goed". Jij vindt het algemeen Belgisch niveau misschien heel goed, ik heb toch een iets hogere lat. En daar ben ik heel consequent in, check mijn mening over een Verhulst bvb maar. Die komt aan "cava", maar niet in de buurt van "goed".

En als je denkt dat dit kritiek op Stijnen is: Ik ben er 150% zeker van dat als iedereen met Stijnen zijn INZET speelde, we nu tegen Turkije mochten spelen voor de 2de plaats.
Vergis je niet, kritiek is altijd welkom, ook op Stijnen maar het moet gegrond zijn en niet zoals de bovenstaande 'argumenten' die 90% van de kritiek uitmaken hier.

@ vetgedrukte: Ik volg je hier helemaal in maar ik vrees dat we moeten roeien met de spanen die we hebben...

Gavin

Legacy Member
Het is dus een beetje 'kunnen maar niet willen' bij de nationale ploeg.

Dan denk ik inderdaad dat de aanprijzers van Simaeys gelijk hebben om hem op te roepen. Volgens mij zeer complementair met de huidige groep.

pina

Legacy Member
het aantal opgeroepte spelers toont alleen maar aan dat het probleem puur op het samenspel is gelegen. Je mag nog (FV heeft het net gedaan) half belgie oproepen, als je constant met een andere ploeg moet spelen ga je nooit automatismen kweken. En dat ga je met simaeys niet verhelpen, integendeel zelfs.

chaseside

Legacy Member
Vleminckx zou niet misstaan bij de rode duivels...
Die heeft tenminste al een vechtersmentaliteit voor 3 man!
Zo'n gasten hebben ze nu eenmaal nodig, mannen die er hunne kop voor willen leggen

boozeke

Legacy Member
feit, en vleminckx zou toch een beetje kv-man zijn bij de rode duivels, maar of da nen eer zou zijn is nu wel de vraag.

Infernus

Legacy Member
Advocaat is 'in beraad' of hij het nu al zal overnemen. Dat em maar direct begint hoor :)

Archaos

Legacy Member
Infernus zei:
Advocaat is 'in beraad' of hij het nu al zal overnemen. Dat em maar direct begint hoor :)

Ja, nog eens een tijdelijke oplossing zou van het goede teveel zijn.

Niet ideaal voor hem, maar dat hij maar op de bank zit tegen de Turken.

Fanniwan

Legacy Member
Ik hoop dat Advocaat er beterschap in krijgt, het enige spijtige is dat ze maar x aantal keer op het jaar samen trainen... krijg dan maar eens van die bende sukkelaars een hechte groep...

Newboy

Legacy Member
Thomas Vermaelen uitgeroepen tot speler van de maand bij Arsenal. Kijk eens aan. Waar zijn de negatievelingen?

Sommigen die dachten dat ze alles beter weten dan Wenger. Hij moest eerst naar subtop en dan pas top. Hij is te klein. Hij kan niet voetballen en weet ik nog wat allemaal.

De spelers van Beveren vergeten zeker? Geen enkele belgische topclub wou hen hebben. Waar spelen de Touré's nu?

Bart Religion

Legacy Member
Newboy zei:
Thomas Vermaelen uitgeroepen tot speler van de maand bij Arsenal. Kijk eens aan. Waar zijn de negatievelingen?

Nationale ploeg en clubvoetbal zijn verschillende zaken.

Jurgenv1

Legacy Member
Newboy zei:
Thomas Vermaelen uitgeroepen tot speler van de maand bij Arsenal. Kijk eens aan. Waar zijn de negatievelingen?

Sommigen die dachten dat ze alles beter weten dan Wenger. Hij moest eerst naar subtop en dan pas top. Hij is te klein. Hij kan niet voetballen en weet ik nog wat allemaal.

De spelers van Beveren vergeten zeker? Geen enkele belgische topclub wou hen hebben. Waar spelen de Touré's nu?
Nieuwe bezems vegen goed...

Newboy

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Nieuwe bezems vegen goed...

Ouwe ook. Maar aan topcoach Arsene Wenger twijfelen die al genoeg bewezen en de ervaring heeft talent te ontdekken en te laten gedijen? Ik geloof liever zijn woord dan iemand die anoniem op het forum post hoe slecht Vermaelen wel is.

Zijn de Touré's nieuwe bezems? Hebben zij ooit in de top tien van de gouden schoen gestaan?

Krajziz

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
True true... :) Heb ook de indruk dat ze zich precies te goed voelen om bij de Duivels te spelen en dat het resultaat van het vaderland hen kan weinig schelen (toch een communautair getint probleempje?).

Ja wat ik zei is gewoon 100% waar volgens mij..
Het draait gewoon allemaal om geld.. Geef ze ne dikke pree en ge zult ze wel zien samenwerken. Dan gaan ze er nog om vechten om Rode Duivel te mogen zijn. Maar voor die peulschil (ik weet niet hoeveel ze krijgen, iemand een idee?) die ze nu bij de Rode Duivels krijgen, zullen er niet veel zijn die er hun hand voor omdraaien.

Gavin

Legacy Member
"Mijn ontslag was geen impulsieve beslissing, maar het was wel mijn bedoeling om mijn contract uit te doen"

Dat moet je me toch eens uitleggen, Franky. Een maandje geleden waren er afspraken gemaakt en was het duidelijk dat hij wou blijven. Nu is het geen impulsieve beslissing. :wtf:

exo

Legacy Member
Newboy ik snap de relevantie met jou post ivm Vermaelen niet tot deze thread. Hoort eerder thuis in de thread van het buitenlands voetbal. ;)

Benjamin

Legacy Member
Wie gelooft nu dat Vercauteren vrijwillig ontslag heeft genomen?
Een beetje naïef als je het mij vraagt.
Volgens mij is hem verteld: "ofwel neem jij ontslag ofwel ontslaan wij jou".
De keuze is dan gemakkelijk, nu lijdt hij minder gezichtsverlies.

pina

Legacy Member
en nog effe over simaeys: die werd toch ook al een paar keer opgeroepen? En nu niet meer. Hij heeft het tij ook niet kunnen doen keren.

Benjamin zei:
Wie gelooft nu dat Vercauteren vrijwillig ontslag heeft genomen?
Een beetje naïef als je het mij vraagt.
Volgens mij is hem verteld: "ofwel neem jij ontslag ofwel ontslaan wij jou."
De keuze is dan gemakkelijk, nu lijdt hij minder gezichtsverlies.

bron? uw eigen duim zeker?

hazerd

Legacy Member
Benjamin zei:
Wie gelooft nu dat Vercauteren vrijwillig ontslag heeft genomen?
Een beetje naïef als je het mij vraagt.
Volgens mij is hem verteld: "ofwel neem jij ontslag ofwel ontslaan wij jou."
De keuze is dan gemakkelijk, nu lijdt hij minder gezichtsverlies.

dikke zever
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan