Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pina

Legacy Member
lol, als je ziet wie ze al hebben op het middenveld, dan kunnen vadis en voor simaeys in het beste geval nog meegaan om de anderen hun schoenen te poetsen

Bart Religion

Legacy Member
pina zei:
lol, als je ziet wie ze al hebben op het middenveld, dan kunnen vadis en voor simaeys in het beste geval nog meegaan om de anderen hun schoenen te poetsen

idd. Die malle Piejie toch steeds weer. Die heeft vast niet gezien hoe ze Armenië in de pan gehakt hebben... NEVER CHANGE A WINNING TEAM!

BleKKie

Legacy Member
bartreligion zei:
Spelers "die voelen dat ze ernaast vallen" moeten harder werken en het niet afbollen. Klaar.

Idd, in plaats van te zagen tegen iedereen dat ze moeten en gaan spelen, zouden ze beter eens op training tonen dat ze moeten spelen. Als ze echt zo goed zijn, dat ze moeten spelen, moeten ze het maar bewijzen. Dat kan niet zo moeilijk zijn aangezien ze toch zo veel beter zijn dan hun concurrenten (volgens henzelf)

Jurgenv1

Legacy Member
bartreligion zei:
idd. Die malle Piejie toch steeds weer. Die heeft vast niet gezien hoe ze Armenië in de pan gehakt hebben... NEVER CHANGE A WINNING TEAM!
Geniaal. :D

Allemaal de schuld van Stijnen zeg ik u!!

En ook sonck, want die is ook van Brugge! :D

SIO

Legacy Member
bartreligion zei:
idd. Die malle Piejie toch steeds weer. Als je zie hoe ze Armenië in de pan gehakt hebben... NEVER CHANGE A WINNING TEAM!
nee we gaan blindelings de brugge boys volgen die 2 Bruggelingen nomineren :ironic: Simaeys serieus :puke: dat is die topverdediger uit die topverdediging van vorig jaar zeker?

Svartálfar

Legacy Member
SIO zei:
nee we gaan blindelings de brugge boys volgen die 2 Bruggelingen nomineren :ironic: Simaeys serieus :puke: dat is die topverdediger uit die topverdediging van vorig jaar zeker?

Simeays is geen verdediger maar een middevelder. :naughty:

starspike

Legacy Member
bartreligion zei:
Ahja. Die smurf heeft nog bij Genk gespeeld zeker. Tuurlijk dat je hem dan verdedigd. Je zou hem gelijk geven no matter what.

Ik draai de redenering eerder om: Hij heeft ruzie gehad met Stijntje, dus zal hij no matter what ongelijk krijgen van jou.
Toch erg dat het voor mensen zo moeilijk te vatten is dat als iemand op de tribune zit na een blessure, hij liever ritme opdoet bij zijn club. Maar meestal komt dit verzoek rechtstreeks van de trainer, nu heeft Poco dat zelf geregeld (op vraag van zijn trainer). Dit is echt niet zo uitzonderlijk, maar het is een feit dat meestal bondscoaches spelers in Poco zijn positie (post-blessure) gewoonweg niet oproepen.


Jurgenv1 zei:
Stijnen bewijst dat het ook zonder 'klasse' (lees, zonder de showman uit te hangen) gaat. Waarom moet een keeper per sé showtjes en een paar koprollen extra doen bij een gepakte bal als het zonder ook kan?
dusja, ook niet iedereen heeft eenzelfde definitie van 'klasse'. ;)

Bij mij gaat het om het verschil tussen "goed" en "heel goed".
Het "sober" vs "showman" ga ik gerust akkoord mee, maar ik kijk wat verder als enkel dat. Een heel goeie lijnkeeper kan bvb je ploeg gerust meermaals redden en echt een goede keeper zijn, maar die allround goeie keeper heeft toch een streepje voor, ook al zal die zijn ploeg uiteindelijk misschien niet meer opbrengen dan de sobere lijnkeeper. Hij is immers niet de enige op het veld ;)
Zo zijn we kampioen geworden met Jan Moons, maar toch hebben we beter gekend :D

Krajziz

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Stijnen bewijst dat het ook zonder 'klasse' (lees, zonder de showman uit te hangen) gaat. Waarom moet een keeper per sé showtjes en een paar koprollen extra doen bij een gepakte bal als het zonder ook kan?
dusja, ook niet iedereen heeft eenzelfde definitie van 'klasse'. ;)

En zoals Cartek zegt, aan mentaliteit kan je werken, straf ze door hen niet meer op te nemen bij de duivels zodat ze een oproeping voor de Duivels niet meer zo vanzelfsprekend vinden en met een air rond te lopen van "zonder mij zijn ze niks waard".

Denk je echt dat er één speler bij de huidige Rode Duivels is die z'n slaap gaat laten omdat hij niet geselecteerd word? Ze verdienen veel te veel geld bij hun club.. Moesten ze bij de Rode Duivels ook een groots bedrag krijgen, je zou nogal eens zien hoe goed ze zouden spelen en vechten om erbij te mogen.

pina

Legacy Member
alle bon, als je al kompany, defour, fellaini en vertonghen hebt, zie ik niet wat simaeys en vadis daar komen piepen. Vadis kan ik zelfs nog wat begrijpen, want die heeft sowieso veel talent, maar is nog niks in vergelijking met bovengenoemde. Maar simaeys, aub zeg... Simaeys en vadis hebben zelfs bij brugge amper internationale ervaring, laat staan dat ze bij de RD iets kunnen tonen dat beter is tov bovengenoemde spelers.

Jurgenv1

Legacy Member
starspike zei:
Bij mij gaat het om het verschil tussen "goed" en "heel goed".
Het "sober" vs "showman" ga ik gerust akkoord mee, maar ik kijk wat verder als enkel dat. Een heel goeie lijnkeeper kan bvb je ploeg gerust meermaals redden en echt een goede keeper zijn, maar die allround goeie keeper heeft toch een streepje voor, ook al zal die zijn ploeg uiteindelijk misschien niet meer opbrengen dan de sobere lijnkeeper. Hij is immers niet de enige op het veld ;)
Zo zijn we kampioen geworden met Jan Moons, maar toch hebben we beter gekend :D
Kom, nu ook niet overdrijven hé, alsof Stijnen geen progressie heeft gemaakt op hoge ballen, alsof hij elke hoge bal nog steeds laat schieten... :) Ik denk dat ik Mako eerder zal volgen: Ze willen Stijnen niet deels door zijn kapsel, accent,... en ook deels omdat hij bij Brugge speelt... Sta mij toe te zeggen dat dit belachelijke argumenten zijn. Stijnen heeft idd ook al minder goeie ingrepen gedaan zoals ELKE keeper (gelukkig veel minder dan de goeie ingrepen) maar daar ligt net de kracht van 'ingesteldheid', hij zal gebrand zijn om de volgende match(en) beter te doen en zijn fout recht te zetten, eergevoel noemt men dat. Bij de Duivels zie je dat 'revanchegevoel' niet en ze laten precies begaan, matchke spelen, in de Ferrari kruipen en naar huis en we praten er niet meer over... MAAR ze hebben wel talent hé dus we zijn automatisch verzekert van succes! :woohoo:

Krajziz zei:
Denk je echt dat er één speler bij de huidige Rode Duivels is die z'n slaap gaat laten omdat hij niet geselecteerd word? Ze verdienen veel te veel geld bij hun club.. Moesten ze bij de Rode Duivels ook een groots bedrag krijgen, je zou nogal eens zien hoe goed ze zouden spelen en vechten om erbij te mogen.
True true... :) Heb ook de indruk dat ze zich precies te goed voelen om bij de Duivels te spelen en dat het resultaat van het vaderland hen kan weinig schelen (toch een communautair getint probleempje?).

|nfected

Legacy Member
Simaeys en vadis hebben atm nog altijd niets te zoeken bij de RD. Als gewoon voor selectie te vullen is en er dan weer uit te vallen, gohja waarom niet. Maar ik zie echt geen reden om die ergens op het middenveld te zetten. We hebben beter.

starspike

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Kom, nu ook niet overdrijven hé, alsof Stijnen geen progressie heeft gemaakt op hoge ballen, alsof hij elke hoge bal nog steeds laat schieten... :) Ik denk dat ik Mako eerder zal volgen: Ze willen Stijnen niet deels door zijn kapsel, accent,... en ook deels omdat hij bij Brugge speelt... Sta mij toe te zeggen dat dit belachelijke argumenten zijn. Stijnen heeft idd ook al minder goeie ingrepen gedaan zoals ELKE keeper (gelukkig veel minder dan de goeie ingrepen) maar daar ligt net de kracht van 'ingesteldheid', hij zal gebrand zijn om de volgende match(en) beter te doen en zijn fout recht te zetten, eergevoel noemt men dat. Bij de Duivels zie je dat 'revanchegevoel' niet en ze laten precies begaan, matchke spelen, in de Ferrari kruipen en naar huis en we praten er niet meer over... MAAR ze hebben wel talent hé dus we zijn automatisch verzekert van succes! :woohoo:

Wat versta je niet aan "goed" ;) Ik vind gewoon dat er beter is en dat voor mij "klasse" net het verschil is tussen "goed" en "heel goed". Jij vindt het algemeen Belgisch niveau misschien heel goed, ik heb toch een iets hogere lat. En daar ben ik heel consequent in, check mijn mening over een Verhulst bvb maar. Die komt aan "cava", maar niet in de buurt van "goed".

En als je denkt dat dit kritiek op Stijnen is: Ik ben er 150% zeker van dat als iedereen met Stijnen zijn INZET speelde, we nu tegen Turkije mochten spelen voor de 2de plaats.

Wesdude

Legacy Member
nasredinho zei:
stuur aub fellaini naar huis, die gast kan niet spelen imo

duelkracht en that's it

ik versta niet wat everton in zag behalve zijn sexy krullen...

Belgisch voetbal is gwn te laag en te verdedigend om ooit nog iets te betekenen op europees niveau

edit : video - Dedecker: 'Rode Duivels zijn strandjanetten'

Fellaini is begod bij de populairste spelers van Everton. Won vorig seizoen het meeste kopduels in de premier league en staat elke week in de basis... Waarom zouden we dieje dan naar huis sturen.

BleKKie

Legacy Member
Wesdude zei:
Fellaini is begod bij de populairste spelers van Everton. Won vorig seizoen het meeste kopduels in de premier league en staat elke week in de basis... Waarom zouden we dieje dan naar huis sturen.

Maar waar staat hij, in de aanval als targetman, en bij de rode duivels speelt em daar niet/nooit. Nog maar eens, zet de spelers op de positie waar ze praktisch jaar in jaar uit spelen bij hun club, maar neen :ironic:

Bart Religion

Legacy Member
starspike zei:
Ik draai de redenering eerder om: Hij heeft ruzie gehad met Stijntje, dus zal hij no matter what ongelijk krijgen van jou.
Toch erg dat het voor mensen zo moeilijk te vatten is dat als iemand op de tribune zit na een blessure, hij liever ritme opdoet bij zijn club. Maar meestal komt dit verzoek rechtstreeks van de trainer, nu heeft Poco dat zelf geregeld (op vraag van zijn trainer). Dit is echt niet zo uitzonderlijk, maar het is een feit dat meestal bondscoaches spelers in Poco zijn positie (post-blessure) gewoonweg niet oproepen.

Zo zit ik niet elkaar. Het is niet zo dan ik een lijstje heb van spelers die stoute dingen tegen/over Stijnen gezegd hebben ofzo.

pina zei:
alle bon, als je al kompany, defour, fellaini en vertonghen hebt, zie ik niet wat simaeys en vadis daar komen piepen. Vadis kan ik zelfs nog wat begrijpen, want die heeft sowieso veel talent, maar is nog niks in vergelijking met bovengenoemde. Maar simaeys, aub zeg... Simaeys en vadis hebben zelfs bij brugge amper internationale ervaring, laat staan dat ze bij de RD iets kunnen tonen dat beter is tov bovengenoemde spelers.

"Als je voor elke positie de beste speler kiest, heb je nog geen sterk elftal maar een team dat als los zand uiteen valt."

En dat is precies wat er gaande is bij de RD.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan