Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pina zei:lol, als je ziet wie ze al hebben op het middenveld, dan kunnen vadis en voor simaeys in het beste geval nog meegaan om de anderen hun schoenen te poetsen
pina zei:lol, als je ziet wie ze al hebben op het middenveld,...

bartreligion zei:Spelers "die voelen dat ze ernaast vallen" moeten harder werken en het niet afbollen. Klaar.
Geniaal.bartreligion zei:idd. Die malle Piejie toch steeds weer. Die heeft vast niet gezien hoe ze Armenië in de pan gehakt hebben... NEVER CHANGE A WINNING TEAM!


nee we gaan blindelings de brugge boys volgen die 2 Bruggelingen nomineren :ironic: Simaeys serieusbartreligion zei:idd. Die malle Piejie toch steeds weer. Als je zie hoe ze Armenië in de pan gehakt hebben... NEVER CHANGE A WINNING TEAM!
dat is die topverdediger uit die topverdediging van vorig jaar zeker?SIO zei:nee we gaan blindelings de brugge boys volgen die 2 Bruggelingen nomineren :ironic: Simaeys serieusdat is die topverdediger uit die topverdediging van vorig jaar zeker?
bartreligion zei:Ahja. Die smurf heeft nog bij Genk gespeeld zeker. Tuurlijk dat je hem dan verdedigd. Je zou hem gelijk geven no matter what.
Jurgenv1 zei:Stijnen bewijst dat het ook zonder 'klasse' (lees, zonder de showman uit te hangen) gaat. Waarom moet een keeper per sé showtjes en een paar koprollen extra doen bij een gepakte bal als het zonder ook kan?
dusja, ook niet iedereen heeft eenzelfde definitie van 'klasse'.![]()

Jurgenv1 zei:Stijnen bewijst dat het ook zonder 'klasse' (lees, zonder de showman uit te hangen) gaat. Waarom moet een keeper per sé showtjes en een paar koprollen extra doen bij een gepakte bal als het zonder ook kan?
dusja, ook niet iedereen heeft eenzelfde definitie van 'klasse'.![]()
En zoals Cartek zegt, aan mentaliteit kan je werken, straf ze door hen niet meer op te nemen bij de duivels zodat ze een oproeping voor de Duivels niet meer zo vanzelfsprekend vinden en met een air rond te lopen van "zonder mij zijn ze niks waard".
bartreligion zei:idd. Die malle Piejie toch steeds weer. Die heeft vast niet gezien hoe ze Armenië in de pan gehakt hebben... NEVER CHANGE A WINNING TEAM!

Kom, nu ook niet overdrijven hé, alsof Stijnen geen progressie heeft gemaakt op hoge ballen, alsof hij elke hoge bal nog steeds laat schieten...starspike zei:Bij mij gaat het om het verschil tussen "goed" en "heel goed".
Het "sober" vs "showman" ga ik gerust akkoord mee, maar ik kijk wat verder als enkel dat. Een heel goeie lijnkeeper kan bvb je ploeg gerust meermaals redden en echt een goede keeper zijn, maar die allround goeie keeper heeft toch een streepje voor, ook al zal die zijn ploeg uiteindelijk misschien niet meer opbrengen dan de sobere lijnkeeper. Hij is immers niet de enige op het veld![]()
Zo zijn we kampioen geworden met Jan Moons, maar toch hebben we beter gekend![]()
Ik denk dat ik Mako eerder zal volgen: Ze willen Stijnen niet deels door zijn kapsel, accent,... en ook deels omdat hij bij Brugge speelt... Sta mij toe te zeggen dat dit belachelijke argumenten zijn. Stijnen heeft idd ook al minder goeie ingrepen gedaan zoals ELKE keeper (gelukkig veel minder dan de goeie ingrepen) maar daar ligt net de kracht van 'ingesteldheid', hij zal gebrand zijn om de volgende match(en) beter te doen en zijn fout recht te zetten, eergevoel noemt men dat. Bij de Duivels zie je dat 'revanchegevoel' niet en ze laten precies begaan, matchke spelen, in de Ferrari kruipen en naar huis en we praten er niet meer over... MAAR ze hebben wel talent hé dus we zijn automatisch verzekert van succes! 
True true...Krajziz zei:Denk je echt dat er één speler bij de huidige Rode Duivels is die z'n slaap gaat laten omdat hij niet geselecteerd word? Ze verdienen veel te veel geld bij hun club.. Moesten ze bij de Rode Duivels ook een groots bedrag krijgen, je zou nogal eens zien hoe goed ze zouden spelen en vechten om erbij te mogen.
Heb ook de indruk dat ze zich precies te goed voelen om bij de Duivels te spelen en dat het resultaat van het vaderland hen kan weinig schelen (toch een communautair getint probleempje?).Piejie zei:Simaeys zou er inderdaad wel eens bij mogen zijn. Speelt weer erg goed bij Club de laatste matchen. Idem met Vadis.

Jurgenv1 zei:Kom, nu ook niet overdrijven hé, alsof Stijnen geen progressie heeft gemaakt op hoge ballen, alsof hij elke hoge bal nog steeds laat schieten...Ik denk dat ik Mako eerder zal volgen: Ze willen Stijnen niet deels door zijn kapsel, accent,... en ook deels omdat hij bij Brugge speelt... Sta mij toe te zeggen dat dit belachelijke argumenten zijn. Stijnen heeft idd ook al minder goeie ingrepen gedaan zoals ELKE keeper (gelukkig veel minder dan de goeie ingrepen) maar daar ligt net de kracht van 'ingesteldheid', hij zal gebrand zijn om de volgende match(en) beter te doen en zijn fout recht te zetten, eergevoel noemt men dat. Bij de Duivels zie je dat 'revanchegevoel' niet en ze laten precies begaan, matchke spelen, in de Ferrari kruipen en naar huis en we praten er niet meer over... MAAR ze hebben wel talent hé dus we zijn automatisch verzekert van succes!
![]()
Ik vind gewoon dat er beter is en dat voor mij "klasse" net het verschil is tussen "goed" en "heel goed". Jij vindt het algemeen Belgisch niveau misschien heel goed, ik heb toch een iets hogere lat. En daar ben ik heel consequent in, check mijn mening over een Verhulst bvb maar. Die komt aan "cava", maar niet in de buurt van "goed".nasredinho zei:stuur aub fellaini naar huis, die gast kan niet spelen imo
duelkracht en that's it
ik versta niet wat everton in zag behalve zijn sexy krullen...
Belgisch voetbal is gwn te laag en te verdedigend om ooit nog iets te betekenen op europees niveau
edit : video - Dedecker: 'Rode Duivels zijn strandjanetten'
Wesdude zei:Fellaini is begod bij de populairste spelers van Everton. Won vorig seizoen het meeste kopduels in de premier league en staat elke week in de basis... Waarom zouden we dieje dan naar huis sturen.
starspike zei:Ik draai de redenering eerder om: Hij heeft ruzie gehad met Stijntje, dus zal hij no matter what ongelijk krijgen van jou.
Toch erg dat het voor mensen zo moeilijk te vatten is dat als iemand op de tribune zit na een blessure, hij liever ritme opdoet bij zijn club. Maar meestal komt dit verzoek rechtstreeks van de trainer, nu heeft Poco dat zelf geregeld (op vraag van zijn trainer). Dit is echt niet zo uitzonderlijk, maar het is een feit dat meestal bondscoaches spelers in Poco zijn positie (post-blessure) gewoonweg niet oproepen.
pina zei:alle bon, als je al kompany, defour, fellaini en vertonghen hebt, zie ik niet wat simaeys en vadis daar komen piepen. Vadis kan ik zelfs nog wat begrijpen, want die heeft sowieso veel talent, maar is nog niks in vergelijking met bovengenoemde. Maar simaeys, aub zeg... Simaeys en vadis hebben zelfs bij brugge amper internationale ervaring, laat staan dat ze bij de RD iets kunnen tonen dat beter is tov bovengenoemde spelers.