Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Archaos zei:Nee, dat zeg ik ook niet.
Maar je kan ook moeilijk zeggen dat Simons op een voor hem vreemde positie stond.
pina zei:Het is zoals Goor vroeger: na verloop van tijd werd hij gewoon gebruikt als depanneur.
bartreligion zei:verwende rotjochies zoals Pocognoli thuislaten zou al een grote stap vooruit zijn. Liever iemand met "minder talent" die wel een goede mentaliteit heeft.
Vleminckx heeft zelf afgezegd.Energised zei:is tchité geen belg? of mocht da toen ni?
en waarom zit een speler als vlemincx er ni in?
Cartek zei:liever niet.
aan mentaliteit kan gewerkt worden, aan talent niet.

Scrimrage zei:de roover is toch nie de beste rechtsachter ze
en kompany speelt op middenveld bij city niet?

Illcat zei:Enjah, flankverdedigers dat hebben we nu eens niet.
bartreligion zei:verwende rotjochies zoals Pocognoli thuislaten zou al een grote stap vooruit zijn. Liever iemand met "minder talent" die wel een goede mentaliteit heeft.
ShPonGle zei:De scheidsrechter keurde die echter af omdat Sonck, die de bal niet raakte, zich dreigend zou hebben opgesteld![]()
rammsein zei:dwaze spelers die hunne mond teveel opentrekken zoals Stijnen thuislaten zou al een grote stap vooruit zijn.
Cartek zei:liever niet.
aan mentaliteit kan gewerkt worden, aan talent niet.