starspike
Legacy Member
bartreligion zei:Stijnen heeft anders wel z'n gelijk gekregen ivm Pocognoli. Dat valt niet meer tegen te spreken na Poco z'n laatste stunt.
Die gast geeft echt niks om de Rode Duivels. Thuislaten dus.
Hadden alle spelers maar dezelfde inzet, professionaliteit en klasse als een Stijn Stijnen. Met zulke gasten kan je den oorlog trekken.
Poco heeft niets fout gedaan. Meneer kwam pas terug uit een blessure en wou dus ritme opdoen en vroeg daarom of hij op de tribune zat. Hij vroeg geen basisplaats, hij had geen probleem met 90' niet spelen, maar als hij de tribune opmoest, kon hij inderdaad beter bij zijn club ritme opdoen. Groot gelijk. En niet voor Stijntje

En Stijnen? Inzet: Zeker. Professionaliteit: valt te betwisten aangezien niet iedereen "professionaliteit" eenzelrfde definitie geeft (het is bij mij bvb niet omdat hij altijd zijn bek afdraait dat hij ook effectief professioneel IS) .. Maar "klasse"??? Deze is even grappig als de volledige match van gisteren. Stijnen is een "werkkeeper", geen "klassekeeper". Door zijn inzet is hij er geraakt, maar zonder die inzet... Nee nee, hoor.


