Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

starspike

Legacy Member
bartreligion zei:
Stijnen heeft anders wel z'n gelijk gekregen ivm Pocognoli. Dat valt niet meer tegen te spreken na Poco z'n laatste stunt.
Die gast geeft echt niks om de Rode Duivels. Thuislaten dus.

Hadden alle spelers maar dezelfde inzet, professionaliteit en klasse als een Stijn Stijnen. Met zulke gasten kan je den oorlog trekken.

Poco heeft niets fout gedaan. Meneer kwam pas terug uit een blessure en wou dus ritme opdoen en vroeg daarom of hij op de tribune zat. Hij vroeg geen basisplaats, hij had geen probleem met 90' niet spelen, maar als hij de tribune opmoest, kon hij inderdaad beter bij zijn club ritme opdoen. Groot gelijk. En niet voor Stijntje ;)
En Stijnen? Inzet: Zeker. Professionaliteit: valt te betwisten aangezien niet iedereen "professionaliteit" eenzelrfde definitie geeft (het is bij mij bvb niet omdat hij altijd zijn bek afdraait dat hij ook effectief professioneel IS) .. Maar "klasse"??? Deze is even grappig als de volledige match van gisteren. Stijnen is een "werkkeeper", geen "klassekeeper". Door zijn inzet is hij er geraakt, maar zonder die inzet... Nee nee, hoor.

Illcat

Legacy Member
Marsu zei:
Misschien eens met 3 centrale verdedigers spelen en dan twee hogere "backs" die eigenlijk meer flankmiddenvelders zijn.

In Belgisch opzicht is dat "gewaagd", dus da zie ik nie direct gebeuren :p

Nochtans is onze sterkte het centrale middenveld en centrale verdediging, dus feitlijk is dit perfect mogelijk!

Achteraan opteer je dan best voor:

Kompany--Van Buyten--Vermaelen

en dan met tijd Van Buyten vervangen door een Lombaerts, Simaeys, Alderweireld,...

Op middenveld ook keuze genoeg:

Fellaini, Defour, Vertonghen, Witsel,...

starspike

Legacy Member
Marsu zei:
Misschien eens met 3 centrale verdedigers spelen en dan twee hogere "backs" die eigenlijk meer flankmiddenvelders zijn.

Dan zit je inderdaad perfect met iemand als Pocognoli. Imo ligt zijn toekomst sowieso aanvallender, in een wankele ploeg als België kun je het niet veroorloven om te spelen met een Poco en zijn verdedigende capaciteiten. Al zal hij er wel komen, want op nationaal niveau was hij uitermate sterk (zowel bij ons als nu in AZ) en heeft hij veruit de beste tackle van de Belgen.

pina

Legacy Member
3-4-3 zie ik ook wel nog graag en daar hebben we de spelers wel voor. Of een 5-3-2 met 3 centrale verdedigers en 2 zeer aanvallende backs die ook kunnen verdedigen. Net zoals tegen spanje dus. Onbegrijpelijk dat er nooit werd geopteerd voor die succesfomule.

exo

Legacy Member
Illcat zei:
en dan met tijd Van Buyten vervangen door een Lombaerts, Simaeys, Alderweireld,...

Op middenveld ook keuze genoeg:

Fellaini, Defour, Vertonghen, Witsel,...

Oh God hou Simaeys aub ver weg van de Rode Duivels als je nog enige beterschap wil.

Bart Religion

Legacy Member
starspike zei:
Poco heeft niets fout gedaan. Meneer kwam pas terug uit een blessure en wou dus ritme opdoen en vroeg daarom of hij op de tribune zat. Hij vroeg geen basisplaats, hij had geen probleem met 90' niet spelen, maar als hij de tribune opmoest, kon hij inderdaad beter bij zijn club ritme opdoen. Groot gelijk. En niet voor Stijntje ;)
En Stijnen? Inzet: Zeker. Professionaliteit: valt te betwisten aangezien niet iedereen "professionaliteit" eenzelrfde definitie geeft (het is bij mij bvb niet omdat hij altijd zijn bek afdraait dat hij ook effectief professioneel IS) .. Maar "klasse"??? Deze is even grappig als de volledige match van gisteren. Stijnen is een "werkkeeper", geen "klassekeeper". Door zijn inzet is hij er geraakt, maar zonder die inzet... Nee nee, hoor.

Ahja. Die smurf heeft nog bij Genk gespeeld zeker. Tuurlijk dat je hem dan verdedigd. Je zou hem gelijk geven no matter what.

Piejie

Legacy Member
Simaeys zou er inderdaad wel eens bij mogen zijn. Speelt weer erg goed bij Club de laatste matchen. Idem met Vadis.

exo

Legacy Member
bartreligion zei:
Ahja. Die smurf heeft nog bij Genk gespeeld zeker. Tuurlijk dat je hem dan verdedigd. Je zou hem gelijk geven no matter what.

Als het effectief gegaan is zoals hij hier verteld dan kan ik Poco wel begrijpen. Hij had het weliswaar op een andere manier kunnen afhaspelen.

Piejie zei:
Simaeys zou er inderdaad wel eens bij mogen zijn. Speelt weer erg goed bij Club de laatste matchen. Idem met Vadis.

Simaeys, neen. Vadis, akkoord maar bedoel je dan effectief een basisplaats? Wie ga je er dan afhalen?

Svartálfar

Legacy Member
Piejie zei:
Simaeys zou er inderdaad wel eens bij mogen zijn. Speelt weer erg goed bij Club de laatste matchen. Idem met Vadis.

Hoort zeker bij de selectie thuis maar voor in de basis te geraken zal al veel moeten gebeuren. Zowel op het middeveld als centraal achterin zijn betere spelers beschikbaar.

Piejie

Legacy Member
exo zei:
Simaeys, neen. Vadis, akkoord maar bedoel je dan effectief een basisplaats? Wie ga je er dan afhalen?
Nee, geen basisplaats. Gewoon er bij zijn. Idem met Simaeys.

Jurgenv1

Legacy Member
starspike zei:
Poco heeft niets fout gedaan. Meneer kwam pas terug uit een blessure en wou dus ritme opdoen en vroeg daarom of hij op de tribune zat. Hij vroeg geen basisplaats, hij had geen probleem met 90' niet spelen, maar als hij de tribune opmoest, kon hij inderdaad beter bij zijn club ritme opdoen. Groot gelijk. En niet voor Stijntje ;)
En Stijnen? Inzet: Zeker. Professionaliteit: valt te betwisten aangezien niet iedereen "professionaliteit" eenzelrfde definitie geeft (het is bij mij bvb niet omdat hij altijd zijn bek afdraait dat hij ook effectief professioneel IS) .. Maar "klasse"??? Deze is even grappig als de volledige match van gisteren. Stijnen is een "werkkeeper", geen "klassekeeper". Door zijn inzet is hij er geraakt, maar zonder die inzet... Nee nee, hoor.
Stijnen bewijst dat het ook zonder 'klasse' (lees, zonder de showman uit te hangen) gaat. Waarom moet een keeper per sé showtjes en een paar koprollen extra doen bij een gepakte bal als het zonder ook kan?
dusja, ook niet iedereen heeft eenzelfde definitie van 'klasse'. ;)

En zoals Cartek zegt, aan mentaliteit kan je werken, straf ze door hen niet meer op te nemen bij de duivels zodat ze een oproeping voor de Duivels niet meer zo vanzelfsprekend vinden en met een air rond te lopen van "zonder mij zijn ze niks waard".

Illcat

Legacy Member
Piejie zei:
Nee, geen basisplaats. Gewoon er bij zijn. Idem met Simaeys.

Dikke ².
Zijn beiden beter dan bepaalde spelers in de selectie.
En hebben een erg goeie mentaliteit en zijn beiden vechters.

Archaos

Legacy Member
Piejie zei:
Nee, geen basisplaats. Gewoon er bij zijn. Idem met Simaeys.

Ik vermoed dat er toch nog plek genoeg gaat zijn in de tribune bij de volgende wedstrijden...

Dus ja, waarom ook niet?

Sloth

Legacy Member
starspike zei:
Poco heeft niets fout gedaan. Meneer kwam pas terug uit een blessure en wou dus ritme opdoen en vroeg daarom of hij op de tribune zat. Hij vroeg geen basisplaats, hij had geen probleem met 90' niet spelen, maar als hij de tribune opmoest, kon hij inderdaad beter bij zijn club ritme opdoen. Groot gelijk. En niet voor Stijntje ;)

²nd, altijd leuk wat de media kan doen met iemand zijn reputatie :)

Bart Religion

Legacy Member
exo zei:
Als het effectief gegaan is zoals hij hier verteld dan kan ik Poco wel begrijpen. Hij had het weliswaar op een andere manier kunnen afhaspelen.

De manier waarop is typerend. Het is ook al de eerste keer niet meer. Een blinde ziet dat hij niet bepaald de beste mentaliteit heeft.

Sloth

Legacy Member
bartreligion zei:
De manier waarop is typerend. Het is ook al de eerste keer niet meer. Een blinde ziet dat hij niet bepaald de beste mentaliteit heeft.

wat bedoel je met de manier waarop?

Bart Religion

Legacy Member
Spelers "die voelen dat ze ernaast vallen" moeten harder werken en het niet afbollen. Klaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan