Kbegrijp nie hoe Vercauteren aan deze match is begonnen.
Allez bekijk die opstelling eens...
----------------------Gillet-------------------------
Swerts-----Simons-----Van Buyten-----Deschacht
-----------------------Defour-----------------------
-----------------------------------------------------
Mirallas------------De Camargo-----------Martens
----------------Sonck----Démbéle-----------------
Dat is gewoon weg VEEL te aanvallend, we hadden totaal geen middenveld, Defour was de enige verdedigend ingestelde speler.
En die verzoop gewoon, moest ieder gat proberen dicht te lopen want niemand van de aanvallende spelers kwam mee verdedigen (toch niet in de eerste helft).
Ok, we moesten winnen, we moesten scoren.
Maar het is een ploeg zonder vertrouwen, Dan speelt ge toch geen overdreven aanvallend voetbal, maar probeert ge vanuit een verdedigende ingesteldheid te voetballen, en geleidelijk aan op te bouwen. En zo vertrouwen op te doen. Bijna iedere pass die wij gaven was één met schrik om een slechte te geven. Er was totaal geen rust aan de bal.
Alles ging veel te vlug!
Tis ronduit schandalig hoe wij zijn afgegaan, de spelers van Armenië lachten ons gewoon weg uit in ons gezicht en terecht! Want deze lichting is echt wel goed! Der is gewoon geen ploeg, er zijn wel degelijk vechters in deze ploeg, maar vanaf we achter staan, zakt de moed precies in de schoenen, gaan de kopjes naar beneden en wordt er opgegeven.
Dan is het aan de coach om zijnen job te doen en in te grijpen.
Maar ja.. als ge met ne Vercauteren op de bank zit.
