Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shiftyke

Legacy Member
dufour: dit België is ziek

beter zou zijn "dit België verdient het spuitje"

Trebby

Legacy Member
DesorteD zei:
toen was het beter ... maar ge moet niet overdrijven ...

ahnee? waarom niet? dat we er toen onverdiend uitvlogen tegen brazilië (op een eindronde wat ze hier totaal niet eens kunnen bereiken) is niet veel beter dan dit ofzo? get real man..

Blanco

Legacy Member
Mannen! Ik heb iets positiefs gezien!
Het kan alleen maar verbeteren!

:unsure:

Cazzz

Legacy Member
Blanco zei:
Mannen! Ik heb iets positiefs gezien!
Het kan alleen maar verbeteren!

:unsure:

wacht tot we verliezen in estland en de laatste plaats innemen. Dan pas kan je dat zeggen

Campoeiza

Legacy Member
als er iemand die mannen op straat ziet smijt er ne patat op jong!

vic

Legacy Member
ty_00n zei:
Gelukkig heeft Wickmayer de eer van ons land nog een beetje kunnen redden.

shiftyke zei:
gelukkig is clijsters ook terugbegonnen, want anders was er van topsport geen sprake meer :p

Wow, nu bennek een trotse belg, de enige sport waar we goed in zijn is tennis... voor vrouwen en blijkbaar ploegen opt veld (onlangs opt nieuws gezien da we het WK ploegen gewonnen hebben) :unsure:

Ok, ben er wel trots op da kim ne mooie comeback, maar stel u maar voor da ge tegen ne buitenlander da is verteld. die zal zen ogen is opentrekken :eek:

kgeef advocaat 3 maand de tijd voor die zen ontslag indiend...
Deze ploeg kan echt niet meer rechtgetrokken worden, tenzij een mirakel.

Ik hoop da onze beloften het tenminste kunnen waarmaken in het EK ^^.

Archaos

Legacy Member
antHraxx zei:
Voetballend waren dat ook zeker niet de beste indertijd, maar die smeten hun kop er wel voor en hielden de eer van het vaderland hoog.

Nee idd, als je toen zag hoe we goals binnenkregen tegen Saoedi-Arabië en Duitsland...

Maar dat waren idd tenminste knokkers. :)

(en ze hadden ne super-keeper :p)

DGEN

Legacy Member
Blanco zei:
Neem beter de beelden van 86. Dat was pas harde kaas.
In 94 slaagden we er nog in om die arabieren te laten scoren (gogo smit en co)...Al had deze ploeg nogal veel potentie met leuke namen :)
98 was om te huilen
2000 was ook om te huilen
2002 was gewoon jammer vanwege dat afgekeurd doelpunt van wilmots.

Tegenwoordig rammelen die klaplopers met onze voeten :angry:
Makkelijk geld verdienen en dan nog...'zucht'
Serieus..hoe kunnen we nu verliezen van een voetbaldwerg als armenië?

Ja jongens, we zijn als belgen gedegradeerd tot voetbaldwerg! :doh:

Audiosleef

Legacy Member
Tijdens die interviews op Sporza gaat De Keersmaecker precies bijna in tranen uitbarsten. Kan het geloven als de Rode Duivels onder u beleid de slechtste resultaten ooit halen.

Patat

Legacy Member
Hallo,

Als Nederlander kom ik mij toch even registreren om mijn medeleven te betuigen. Moge den Dick maar flink goesting hebben om die frietekes aan te pakken daar!

antHraxx

Legacy Member
Patat zei:
Hallo,

Als Nederlander kom ik mij toch even registreren om mijn medeleven te betuigen. Moge den Dick maar flink goesting hebben om die frietekes aan te pakken daar!

Das lief, maar medelijden van andere landen maakt het enerzijds nóg zieliger :)

Bluto

Legacy Member
Patat zei:
Hallo,

Als Nederlander kom ik mij toch even registreren om mijn medeleven te betuigen. Moge den Dick maar flink goesting hebben om die frietekes aan te pakken daar!

In uw plaats zou ik eerder eens goed lachen met ons:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan