Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Proim

Legacy Member
sanderos24 zei:
Waar is de tijd.
Weet nog tijdens het WK 2002 toen ik in de lagere school zat dat wanneer we goed meewerkten in klas. Dan mochten we kijken naar de Rode Duivels naar Brazilie-Belgie. Die goeie ouwe tijd.
Toen zijn wij met 2 klassen naar de meester thuis geweest om te kijken :bow:
Laatste minuten moesten we al beginnen doorgaan, ik was net buiten toen ik de rest hoorde roepen, ik snel terug naar binnen crossen om te constateren dat ze in het zijnet hadden geschoten :cry: Even dacht ik dat het toch nog ging lukken.

Bluto

Legacy Member
Ik stel voor dat we de rene nog eens een kans geven. Hij laat zich niet uit het lood slaan door enkele tegenslagen.

Archaos

Legacy Member
Respect voor de beslissing van Franky. Onmogelijk om te functioneren als je met een groep spelers zit waarvan je weet dat ze toch niet meer te motiveren zijn voor dat Advocaat komt.

Het is ook geen meestertacticus, maar eigenlijk valt hem weinig te verwijten.

Nu maar hopen dat Advocaat zijn dwijl bovenhaalt. Hij wou trouwens thuis beginnen, wel de volgende match is tegen Turkije...

Bart Religion

Legacy Member
Blamage? Understatement van het jaar. Historisch dieptepunt zeker

exo

Legacy Member
Proim zei:
Toen zijn wij met 2 klassen naar de meester thuis geweest om te kijken :bow:
Laatste minuten moesten we al beginnen doorgaan, ik was net buiten toen ik de rest hoorde roepen, ik snel terug naar binnen crossen om te constateren dat ze in het zijnet hadden geschoten :cry: Even dacht ik dat het toch nog ging lukken.

Hmmm bij de meester thuis....:wtf:

Kom Jeroen, kom even bij meester Joep, jij moet straf schrijven op de zolder! :love:

Benjamin

Legacy Member
Proim zei:
Toen zijn wij met 2 klassen naar de meester thuis geweest om te kijken :bow:
Laatste minuten moesten we al beginnen doorgaan, ik was net buiten toen ik de rest hoorde roepen, ik snel terug naar binnen crossen om te constateren dat ze in het zijnet hadden geschoten :cry: Even dacht ik dat het toch nog ging lukken.
Ofwel dat waren hele kleine klassen ofwel jouw leraar had een heel wat grotere living dan de meesten. :wtf:
Wel plezant though.

Proim

Legacy Member
exo zei:
Hmmm bij de meester thuis....:wtf:

Kom Jeroen, kom even bij meester Joep, jij moet straf schrijven op de zolder! :love:
Er was ook een juffrouw mee :woohoo:

Benjamin zei:
Ofwel dat waren hele kleine klassen ofwel jouw leraar had een heel wat grotere living dan de meesten. :wtf:
Wel plezant though.
Het zat daar alleszins wel stampvol, al zaten de meeste meisjes denk ik gewoon buiten :unsure:

Piejie zei:
Dat was gewoon een erg vriendelijke man... :$

Benjamin

Legacy Member
psp zei:
Achja vraag me af wat advocaat ga kunnen veranderen aan deze generatie???
Antheunis is ermee begonnen en den franky eindigt er nu mee en ik zie in al die jaren geen betering...
Enigste wat ik zie dat ze allemaal een dikkere nek krijgen allemaal met hun ipodje in en met het LV
chakoske...
Zoals gezegd: wanneer de spelers zich niet aan de gemaakte afspraken houden dan zal Advocaat ze bij wijze van spreken de huid volschelden tijdens de rust en wanneer een speler niet met de juiste instelling speelt dan wordt hij simpelweg niet meer geselecteerd. Advocaat trekt zich niets aan van Vlaams/Waals gezever, Anderlecht/Standard gezever, jong/oud gezever enz.
Dat komt dus wel goed.

Ik ken Advocaat van toen hij bij PSV coach was. Geloof mij maar dat de meeste spelers daar het niet in hun kop haalden om niet te luisteren naar de kleine generaal.

Bluto

Legacy Member
Benjamin zei:
Zoals gezegd: wanneer de spelers zich niet aan de gemaakte afspraken houden dan zal Advocaat ze bij wijze van spreken de huid volschelden tijdens de rust en wanneer een speler niet met de juiste instelling speelt dan wordt hij simpelweg niet meer geselecteerd. Advocaat trekt zich niets aan van Vlaams/Waals gezever, Anderlecht/Standard gezever, jong/oud gezever enz.
Dat komt dus wel goed.

Ik ken Advocaat van toen hij bij PSV coach was. Geloof mij maar dat de meeste spelers daar het niet in hun kop haalden om niet te luisteren naar de kleine generaal.

Ik wil beelden van het moment dat hij Vanden Borre de huid volscheldt.:woohoo:

Archaos

Legacy Member
noorderzon zei:
Kan VDB eigenlijk Nederlands ? Advocaat alvast geen Frans

Ik hoop dat Advocaat de voorbije maand snel een paar Franse scheldwoorden geleerd heeft :woohoo:

Kluivert76

Legacy Member
Benjamin zei:
Zoals gezegd: wanneer de spelers zich niet aan de gemaakte afspraken houden dan zal Advocaat ze bij wijze van spreken de huid volschelden tijdens de rust en wanneer een speler niet met de juiste instelling speelt dan wordt hij simpelweg niet meer geselecteerd. Advocaat trekt zich niets aan van Vlaams/Waals gezever, Anderlecht/Standard gezever, jong/oud gezever enz.
Dat komt dus wel goed.

Ik ken Advocaat van toen hij bij PSV coach was. Geloof mij maar dat de meeste spelers daar het niet in hun kop haalden om niet te luisteren naar de kleine generaal.

Juist. Advocaat zal ze op hun donder geven als het moet.

Marsu

Legacy Member
Haha, die verdediging! Benny Hill muziekje eronder en 't was compleet. Wat een grap. :)

EA1919

Legacy Member
wat mis ik de tijd van enkele jaren terug.
Naar aanloop van het wk 2002 tegen schotland, Deflandre krijgt rood we komen 2-0 achter en de duivels boksen gewoon keihard terug en halen nog een 2-2...
wat een mentaliteit toen!

het enigste filmpje dat ik ervan vond:
YouTube - Van Buyten Belgium - Scotland 2002
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan