Proim
Legacy Member
Toen zijn wij met 2 klassen naar de meester thuis geweest om te kijkensanderos24 zei:Waar is de tijd.
Weet nog tijdens het WK 2002 toen ik in de lagere school zat dat wanneer we goed meewerkten in klas. Dan mochten we kijken naar de Rode Duivels naar Brazilie-Belgie. Die goeie ouwe tijd.

Laatste minuten moesten we al beginnen doorgaan, ik was net buiten toen ik de rest hoorde roepen, ik snel terug naar binnen crossen om te constateren dat ze in het zijnet hadden geschoten
Even dacht ik dat het toch nog ging lukken.





