Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kluivert76

Legacy Member
Wat een godsgruwelijk mooie goal van de Italianen. De bal van Pirlo met bijzonder veel gevoel en Grosso die hem kiezelhard onderkant lat achter de Bulgaarse keeper knalt.:bow:

Op Rai Uno te zien.

Bluto

Legacy Member
Toen hadden we nog echte leiders zoals Wilmots. Nu hebben we enkel nog lijders.







Flauw mopke:p

PME_Legend

Legacy Member
Archaos zei:
Ik hoop dat Advocaat de voorbije maand snel een paar Franse scheldwoorden geleerd heeft :woohoo:

ja zoals " eh vdb ta mère est une salope!!" of zoiets :unsure:

Benjamin

Legacy Member
noorderzon zei:
Kan VDB eigenlijk Nederlands ? Advocaat alvast geen Frans
Dick Advocaat is van een generatie die standaard alle jaren Frans kreeg op de middelbare school, als hij zijn school heeft afgemaakt dan heeft hij minstens 4 jaar Frans gehad. Hij zal dus wel een paar woordjes Frans spreken als is het de vraag ofdat het veel voorstelt.
Het lijkt me geen probleem. Guus Hiddink sprak geen woord Koreaans en dat ging toch ook goed. Het merendeel van de selectie kan hem prima verstaan en de rest kan het merendeel van de selectie volgen tijdens de trainnig. Wanneer er tactisch eens wat uitgelegd moet worden dan kan hij dat voor de Walen die geen Nederlands verstaan overlaten aan een assistent of een speler. Ik weet niet ofdat het al bekend is wie zijn assistent(en) gaat worden maar ik vermoed dat hij wel iemand zal uitkiezen die Frans spreekt.

Exorikos

Legacy Member
Het beste interview van Vercauteren ooit. Alleen moest ik wel glimlachen bij de "beschikbaar". Hij kon op deze manier inderdaad echt niets aanvangen met deze groep.

wilyjens

Legacy Member
Alsof Advocaat alles gaat veranderen. Een zwaar overhypede generatie,de helft blinkt nog niet uit bij zijn eigen ploeg, en als ze daar dan al de betere zijn, vallen ze grandioos door de mand.

Gouden generatie my ass.

Infernus

Legacy Member
Jawaddedadde. Ik kwam juist thuis van't voetbal en mijn vader zei het... WTF!
Hoe diep kunnen ze eigenlijk nog zakken? :o
Ook jammer voor de welgeteld 2 Belgische supporters :unsure:

Bluto

Legacy Member
Advocaat kan er wel wat discipline inleggen denk ik. Ik bedoel maar, als ze naar hem niet luisteren, naar wie dan wel...

wilyjens

Legacy Member
ty_00n zei:
Advocaat kan er wel wat discipline inleggen denk ik. Ik bedoel maar, als ze naar hem niet luisteren, naar wie dan wel...

Inderdaad, door discipline krijg je opeens een ploeg die wel kan verdedigen :)!

Illcat

Legacy Member
shiftyke zei:
Zucht ik kom net thuis en het eerste wat ik zie is de blamage ...

Prijst u zelf gelukkig dat ge de match nie hebt gezien. :p

Allez Vercauteren, kzou zeggen chapeau de eer voor u zelf gehouden maar toch niet. Als ge met zo een elftal aan de aftrap amai! Geen wonder dat hem het afbolt, beschamend gewoonweg!

Zou Advocaat het nu overnemen? Of Dury? Is da feitelijk mogelijk om zijn contract vroeger te laten beginnen? Maar jah.. heeft Dick er wel zin in na zo een match :)

TheRedDevils

Legacy Member
shiftyke zei:
Zucht ik kom net thuis en het eerste wat ik zie is de blamage ...

Ik zag eerst de overwinning van Wickmaeyer, dat verzacht de pijn :D
Maar weeral een historisch dieptepunt :unsure:

Bluto

Legacy Member
Gelukkig heeft Wickmayer de eer van ons land nog een beetje kunnen redden.

shiftyke

Legacy Member
gelukkig is clijsters ook terugbegonnen, want anders was er van topsport geen sprake meer :p

Unrealiac

Legacy Member
De VRT voert FC De Kampioenen af, gelukkig hebben we de rode duivels nog. . Sukkelaars :rofl:

Morgen na Boer zoekt Vrouw, Bond zoekt ploeg :lol:

Didierke10

Legacy Member
Was die suppprter die meeging niet alleen?
Ze zouden hem een medaille moeten geven voor moed en zelfopoffering, want lager dan dit kan België niet vallen. Wat stelt in godsnaam Armenië Europees voor, toch twee keer niks, onze nationale ploeg ook niet maar kom.

SeppeSeppe

Legacy Member
Betalen naar prestatie. Niet winnen= geen loon. Misschien dat ze dan een groter efforeke zullen doen. Allez, niet winnen is misschien overdreven, maar toch. Als ik van mijne baas een dikke pré krijg ongeacht of dat ik veel doe of nen hele dag op mijn gat, dan zou ik ook op mijn gat zitten.

SeppeSeppe

Legacy Member
Was die suppprter die meeging niet alleen?
Die kerel stond vandaag in de gazet. Hij geeft jaarlijks ongeveer 5000euro uit om alle matchen life te kunnen zien. Omdat hij de enige is bij verre afstanden, wordt hij gewoon bij de pers of zo gestopt omdat het geen zin heeft om voor 1 persoon een supportersvak te maken.
En als hij thuiskomt van zo'n match, dan wordt hij op zijn werk bespot.
Die man verdient zeer zeker een medaille of een bezoekje bij de psy.

Infernus

Legacy Member
'k heb het ook gezien in de gazet, mr vandaag stond er op sporza een gesprek met "één van de twee supporters"...

Mss enen die er al was om de een of andere reden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan