Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Frank neemt tenminste zelf ontslag, ipv VDE.
sanderos24 zei:Waar is de tijd.
Weet nog tijdens het WK 2002 toen ik in de lagere school zat dat wanneer we goed meewerkten in klas. Dan mochten we kijken naar de Rode Duivels naar Brazilie-Belgie. Die goeie ouwe tijd.
)sanderos24 zei:Waar is de tijd.
Weet nog tijdens het WK 2002 toen ik in de lagere school zat dat wanneer we goed meewerkten in klas. Dan mochten we kijken naar de Rode Duivels naar Brazilie-Belgie. Die goeie ouwe tijd.

michiel_debuck zei:Het is al zo slecht gesteld met de Rode Duivels dat je beter naar het vrouwentennis kan kijken als voetballiefhebberad:
