Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Timmie

Legacy Member
We kunnen misschien beter forfait geven de komende matchen, tot Advocaat er is :unsure:

Bart Religion

Legacy Member
Allerslechtste generatie Rode Duivels OOIT . Zieligaards zijn het. Bah! Talenten mij reet ja.

Bluto

Legacy Member
De Franky is nog ne slimme. Maar wat gaan ze doen als Advocaat nog niet wil? Een match tegen Turkije kan (en zal) ook pijnlijk worden.

exo

Legacy Member
Damn wat wil ik een nationaal team als het Nederlandse... Daar kan je pas echt trots op zijn.

sanderos24

Legacy Member
Waar is de tijd.
Weet nog tijdens het WK 2002 toen ik in de lagere school zat dat wanneer we goed meewerkten in klas. Dan mochten we kijken naar de Rode Duivels naar Brazilie-Belgie. Die goeie ouwe tijd.

Olivier_Twister

Legacy Member
Achja vraag me af wat advocaat ga kunnen veranderen aan deze generatie???
Antheunis is ermee begonnen en den franky eindigt er nu mee en ik zie in al die jaren geen betering...
Enigste wat ik zie dat ze allemaal een dikkere nek krijgen allemaal met hun ipodje in en met het LV
chakoske...

Waar is de tijd zoals hierboven vermeld werd...
In 2002 tegen rusland allemaal zot worden toen het eindsignaal ging hmmm...
Nu zijn we al blij met een 1-2nederlaag tegen spanje majah...

exo

Legacy Member
sanderos24 zei:
Waar is de tijd.
Weet nog tijdens het WK 2002 toen ik in de lagere school zat dat wanneer we goed meewerkten in klas. Dan mochten we kijken naar de Rode Duivels naar Brazilie-Belgie. Die goeie ouwe tijd.

Moest gulle toen geen middagdutje doen ofzo?


Mjah ik weet dat ook nog dat er toen een scherm bij ons op het school stond zelfs, denk dat dat nog ineen geflanst was samen met den eerste projecter dat ons school had toen. (mogelijk zelfs den enigste:p)
Dat was echt leuk om te volgen en ook al verloren we toen uiteindelijk wel... We hadden tenminste een ploeg!

RaZoR be

Legacy Member
sanderos24 zei:
Waar is de tijd.
Weet nog tijdens het WK 2002 toen ik in de lagere school zat dat wanneer we goed meewerkten in klas. Dan mochten we kijken naar de Rode Duivels naar Brazilie-Belgie. Die goeie ouwe tijd.

same, maar dan int middelbaar ^^.
Heel dat WK toen met beamer in sportzaal gezien :D

MichielD4

Legacy Member
Het is al zo slecht gesteld met de Rode Duivels dat je beter naar het vrouwentennis kan kijken als voetballiefhebber :sad:

Olivier_Twister

Legacy Member
michiel_debuck zei:
Het is al zo slecht gesteld met de Rode Duivels dat je beter naar het vrouwentennis kan kijken als voetballiefhebber :sad:

Maar tis wel een schoner zicht eh:D

|steven|

Legacy Member
Respect voor Vercauteren, nog eventjes doorbijten jongens, nu neemt Dury wellicht over en dan hopen dat Dickie er een échte ploeg kan van maken. Hij zal het moeilijk hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan