Benjamin
Legacy Member
Mijn eigen duim ja. Dat is vaak hoe het gaat in de top. Geloof niet alles wat je in de media leest.
Feit is dat dit net zo'n reële mogelijkheid is als dat hij zelf ontslag heeft genomen, helemaal wanneer je naar zijn eerdere houding en uitspraken kijkt.
Het zou ook nog kunnen dat hij enkel ontslag heeft genomen omdat de bond geen vertrouwen meer in hem had wat toch bleek uit de uitspraak die de bond voorafgaande aan de wedstrijd deed.
http://www.vi.nl/Nieuws-item/169806/Advocaat-moet-gaan-praten-met-Vercauteren.htm
Feit is dat dit net zo'n reële mogelijkheid is als dat hij zelf ontslag heeft genomen, helemaal wanneer je naar zijn eerdere houding en uitspraken kijkt.
Het zou ook nog kunnen dat hij enkel ontslag heeft genomen omdat de bond geen vertrouwen meer in hem had wat toch bleek uit de uitspraak die de bond voorafgaande aan de wedstrijd deed.
http://www.vi.nl/Nieuws-item/169806/Advocaat-moet-gaan-praten-met-Vercauteren.htm





