Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Benjamin

Legacy Member
Mijn eigen duim ja. Dat is vaak hoe het gaat in de top. Geloof niet alles wat je in de media leest.
Feit is dat dit net zo'n reële mogelijkheid is als dat hij zelf ontslag heeft genomen, helemaal wanneer je naar zijn eerdere houding en uitspraken kijkt.
Het zou ook nog kunnen dat hij enkel ontslag heeft genomen omdat de bond geen vertrouwen meer in hem had wat toch bleek uit de uitspraak die de bond voorafgaande aan de wedstrijd deed.
http://www.vi.nl/Nieuws-item/169806/Advocaat-moet-gaan-praten-met-Vercauteren.htm

Archaos

Legacy Member
Benjamin zei:
Wie gelooft nu dat Vercauteren vrijwillig ontslag heeft genomen?
Een beetje naïef als je het mij vraagt.
Volgens mij is hem verteld: "ofwel neem jij ontslag ofwel ontslaan wij jou".
De keuze is dan gemakkelijk, nu lijdt hij minder gezichtsverlies.

Kan altijd, maar ik geef het weinig kans.

Als je het interview met Vercauteren bekijkt. Dat leek me toch heel oprecht. Die mens was toch zichtbaar aangedaan.

Trouwens als Advocaat nu niet meteen inspringt, dan is je theorie sowieso ontkracht.

Didierke10

Legacy Member
Daar is inderdaad sprake van geweest, bartreligion. Maar of dat nu ook nog zo is weet ik niet.

Archaos

Legacy Member
DieterVG zei:
Daar is inderdaad sprake van geweest, bartreligion. Maar of dat nu ook nog zo is weet ik niet.

Ik betwijfel het ook. Hij zegt zelf dat hij zich niet meer kan vereenzelvigen met de spelersgroep en dat hij klaar is voor een nieuwe uitdaging.

Newboy

Legacy Member
Benjamin zei:
Wie gelooft nu dat Vercauteren vrijwillig ontslag heeft genomen?
Een beetje naïef als je het mij vraagt.
Volgens mij is hem verteld: "ofwel neem jij ontslag ofwel ontslaan wij jou".
De keuze is dan gemakkelijk, nu lijdt hij minder gezichtsverlies.

Ik geloof dat. Een paar minuten na de wedstrijd de voltallige bondstop in de kleedkamer en dit zeggen? Lijkt mij echt onwaarschijnlijk.
Ik zou ook zelf de eer aan mijzelf houden na deze wanprestatie te hebben gezien. Dit is Armenië for Christ's Sake!! Een ploeg die al 2 jaar niet meer heeft gewonnen doet dit nu uitgerekend tegen de RD!

Wat je hem wel kan verwijten is dat hij dacht dat hij het beter kon doen na Vander Eycken en zich niet zomaar opzij wou laten zetten door Advocaat.

Bart Religion

Legacy Member
Lijkt me ook onwaarschijnlijk in dit geval omdat al vast stond dat hij geen hoofdcoach zou blijven.

Anoniem04

Legacy Member
Het was duidelijk aan de lichaamstaal van Vercauteren te zien dat hij gewoon volledig gedemotiveerd was door het optreden van de Rode Duivels.

Hij had echt zo'n houding van "lost het allemaal zelf op".

Infernus

Legacy Member
exo zei:
2018 he, me wa chance worden we dan WK in eigen land. (of in NL)

Lol, zou wel zalig zijn, mr de kans is maar klein dat het naar hier komt zeker!? Te veel grote(re) concurrenten, dacht ik...

Archaos

Legacy Member
Infernus zei:
Lol, zou wel zalig zijn, mr de kans is maar klein dat het naar hier komt zeker!? Te veel grote(re) concurrenten, dacht ik...

De FIFA wil geen voetbaldwergen op het WK :unsure:

exo

Legacy Member
Infernus zei:
Lol, zou wel zalig zijn, mr de kans is maar klein dat het naar hier komt zeker!? Te veel grote(re) concurrenten, dacht ik...

Niet enkel de kans dat het naar hier komt is klein hoor. :p

Bart Religion

Legacy Member
Als je ziet hoe hard de politiek hier het voetbal tegenwerkt zie ik het niet al te rap gebeuren.

waffel

Legacy Member
Mannekes toch. Eén woord... Lukaku. Advocaat gaat dat wel regelen.

Den dezen is er vandoor want morgenochtend ist op weg naar Turkije ^_^
Kwou jullie gewoon nog eens gedag zeggen, lieve sportvrienden :hug:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan