finn
Legacy Member
blehhhhh zei:Op papier een goede voetballer zijn![]()
das gesproken

Da pokkeventje, als er daar zoveel al ni mee overeenkomen. Hij mag zich dan wel nog bewijzen bij AZ, maar als het niet botert bij de Rode Duivels, laat die maar vallen.
VandenBorre die was zaterdag egoistisch, niet te doen, maarja wa zet je daar anders op die rechtsback.
De reden dat Hoefkens en Deschacht in de selectie zitten is ook da je nog wa reservespelers moet hebben hé.
Enja Kompany Vermaelen in de verdediging. Je kan hem naarmate de wedstrijd vordert naar het middenveld laten schuiven, maar wat ga je dan doen met jouw andere middenvelders als je Defour en Fellaini hebt. Je moet keuzes maken en dan hoort Kompany bij de duivels in de defensie.
Witsel op de linkerflank en Mirallas op de rechterflank. Die vent heeft een goeie voorzet en een goed schot. Mirallas kan wel zijn lijntje af en is hardwerkend.
In de Spits Dembele, zonder discussie. Wie er nog in moet, geen idee. We missen een goeie tweede spits.
Ik vond die Gillet sterk keepen.
Eigenlijk zowat de eerste keeper waar ik nu eens niets op kon aanmerken.
Stijnen kan nogal Kamikaze zijn.
Proto maakt dan weer foutjes enz.
De ballen die hij kon en moest hebben, had hij. Paar knappe saves bij. Bij de goals was hij gewoon uitgespeeld en kon hij er niks aan doen.

maar wnr is match of the day op televisie tegenwoordig. Ik volgde het vorig jaar en toen was het altijd BBC1 (zaterdag) en BBC2 (zondag) rond 23u. Wanneer en op welke post is het nu ??

