Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jurgenv1 zei:Ja, ik verwijt dus de duivels nu individualisme, iedereen wil tonen waarom hij bij Lille, Arsenal, PSV of wat dan ook speelt, niet eerder uit vaderlandsliefde en dus ook teamgeest, wat eigenlijk mijn punt is hier.![]()

Kluivert76 zei:Kompany lijkt me dan het meest geschikt. Hij is een echte leider, van nature. Daarbij heeft hij ontzettend veel klasse. Ik denk dat je Kompany als verdedigende middenvelder moet uitspelen. Op die positie rendeert hij het beste.

Archaos zei:Mwa, als je hem bezig zag tegen Turkije en Spanje achterin. Dat was grote klasse. We hebben hem centraal achterin te hard nodig. Ik blijf hopen op een duo Kompany-Vermaelen. Alleen jammer dat beiden nogal blessuregevoelig zijn.
Daarbij, Vanden Borre speelt alleen goed als Kompany naast hem staat![]()
Marsu zei:én bovendien stand-in voor Optimus Prime in de volgende Transformers film.
De pannen van het dak speelt?PaiN` zei:Waarom Kompany centraal in de verdediging zetten als hij in Engeland de pannen van het dak speelt op het middenveld. Stel eens spelers op op de plek waar ze bij hun club goed presteren (en daardoor hun cap verdienen...).

Ze spraken 10, 20 en 30 jaar geleden ook een verschillende taal, toen gaf dat blijkbaar geen problemen. Waarom zou dat nu anders zijn?GGerre zei:Het is de taal die een rol speelt, de ene praat frans, de andere nederlands![]()
Nu ook niet overdrijven. Ik kijk elke week naar match of the day en als het kan volg ik integraal eens een match van Man City. Kompany was zelden bij de betere van het veld. Hij was verre van slecht, maar ook niet buitengewoon goed.PaiN` zei:Hij had de laatste tijd telkens een basisplek en was altijd een van de betere op het veld
Lee is al lang weg he...Benjamin zei:. Een van die voetballers van Zuid-Korea voetbalt nu dankzij Hiddink bij Tottenham Hotspurs, de ander is een basisspeler bij Manchester United.