pinow
Legacy Member
Waar?GaMe® zei:Ja, met gratis inkom.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar?GaMe® zei:Ja, met gratis inkom.![]()

waffelaar zei:Ma nee gij, tegen moffen is nooit vriendschappelijk![]()

Tja, hij moet bij de pas van Cesc nog altijd achter de bal staan. In feite hetzelfde effect als een doorsteekballetje waar twee spelers op sprinten.pina zei:en nog over die buitenspelfase: ik vind het dan ook lullig dat villa niet meer buitenspel staat, is toch overduidelijk dat hij enorm veel voordeel heeft kunnen putten uit zijn buitenspelpositie. Hij had daardoor al een onoverbrugbare voorsprong genomen.
Gavin zei:Welke andere ploegen dan? En noem mij ook eens ploegen die goede resultaten zonder als een ploeg op het veld te staan

Het is gewoon een algemene reactie op mensen die nu nog altijd technisch voetbal hoog in het vaandel dragen en die dachten dat je met talent alleen al genoeg hebt om het te maken
Imo zijn technische getalenteerde spelers té individualistisch geworden, om als voorbeeldje opnieuw bij Club in het heden te noemen: Dirar, leuke speler maar werd geërgerd in zijn eerste jaar omdat hij altijd te laat of zelfs niet zijn bal op tijd kon afgeven, nu is hij gegroeid in zijn rol en kan hij dankzij wat meer inzicht in ploegenspel en het belang ervan ook een zijn bal op tijd afgeven waardoor we meer aan hem hebben ipv telkens voor eigen succes te gaan.jos den os zei:@jurgenv
Dus voor jou is technisch voetbal en collectief spelen een tegengestelde of begrijp ik dat nu verkeerd ?!
Het voorbeeld Club Brugge lijkt mij dat je wil zeggen : ze spelen knokkersvoetbal vanuit een organisatie, ipv technisch verfijnd voetbal zonder..
Maar waarom zouden de twee niet samen kunnen gaan?
Het barca van vorig jaar is imo het perfect voorbeeld van een goeie organisatie die hand in hand ging met individuele kwaliteiten van de spelers.
Ik ben akkoord dat heel wat van de huidige Belgische Duivels wat kunnen leren van de "oude" generatie knokkers van Club Brugge (is vandaag de dag al heel wat minder imo), maar een organisatie op het veld zetten en spelers duidelijk omlijnde taken geven is iets waar de trainer moet aan werken.. en onze toekomstige trainer die de match op dvd gezien heeft, zal alvast veel werk hebben (vind ik net als Paul van Himst niet kunnen en toont een gebrek aan interesse en respect)
Spelers als Vertonghen die toch meer dan degelijk technisch begaafd zijn willen hun kop er ook voor leggen. Imo is het meer een psychologisch iets dan iets dat effectief met talent of technisch voetbal te maken heeft. Begeleid die jongeren, laat ze in een VAST systeem spelen en geef ze DUIDELIJKE taken en het zal al veel beter gaan.

jos den os zei:en onze toekomstige trainer die de match op dvd gezien heeft, zal alvast veel werk hebben (vind ik net als Paul van Himst niet kunnen en toont een gebrek aan interesse en respect)






na 2 minuten op't veld te staan, had die precies al last om nog goe te kunnen ademen 
Kan ik inkomen, het is jammer om vast te stellen dat men niet meer trots is om voor de Duivels te spelen en het meer een sleur wordt naast het clubvoetbal die men vaak als prioritair stelt (zie Poco als 1 van de vele voorbeelden). Kan je hem gelijk geven? Ja... Door de slechte resultaten? Kan ik ook inkomen, maar dan zitten we in een vicieuze cirkel.jos den os zei:@jurgenv,
ik begrijp je frustratie, maar het wordt onze duivels ook gewoon ontzettend makkelijk gemaakt om zich "laks" te gedragen. Dit vooral dankzij een amateuristische bond die al jaren een uiterst zwak beleid voeren.
De duivels spelen tegen een sterk spanje op een moment waarop deelname aan het WK toch al door iedereen als hopeloos wordt omschreven, met een coach die binnen een aantal maanden geen coach meer is, in een systeem waar niemand weet wat hij moet doen en in een systeem dat niemand gewoon is..
Imo spelen Vertonghen, Vermaelen, Hazard, Dembele, helemaal niet zo individualistisch als jij omschrijft.. er is gewoon geen goeie organisatie, waardoor iedereen de bal te lang moet bijhouden en te lang moet zoeken naar oplossingen.. dat is iets heel anders..
Kan je een speler als Pocognoli kwalijk nemen dat hij liever rustig revalideert bij AZ, om daar zijn basisplaats opnieuw te veroveren ipv bij de Duivels te spelen om een hopeloos WK in een ploeg zonder ziel en tactisch plan, met dan nog eens het risico dat hij zich blesseert ?
Geen 100% motivatie + een slechte organisatie tegen een ploeg als Spanje = afgedroogd worden.
Advocaat moet er nu maar een vast systeem in krijgen en zij die de vedet gaan uithangen, die mogen inderdaad op de bank belanden, ongeacht de ploeg waar ze spelen of het talent dat hen wordt toegedicht..
jos den os zei:@Archaos, Advocaat had het roer al lang moeten overnemen.. goeie beslissing om nu niet te komen, okee, maar hij had er verdomme al lang moeten zijn !

jos den os zei:@Archaos, Advocaat had het roer al lang moeten overnemen.. goeie beslissing om nu niet te komen, okee, maar hij had er verdomme al lang moeten zijn !
jos den os zei:@Archaos, Advocaat had het roer al lang moeten overnemen.. goeie beslissing om nu niet te komen, okee, maar hij had er verdomme al lang moeten zijn !
Franky vercauteren de stand-in coach die op de veelverwachte Kirin-cup andermaal toonde dat hij als trainer nu eenmaal niet uitblinkt als tactisch genie en zijn spelers op geen enkele manier kan prikkelen..
okee, ik weet dat dat allemaal op voorhand afgesproken was, maar ik vond dat de bond zich toch wel iets assertiever had mogen gedragen.
Okee meneer advokaat, jij wil pas dan beginne? geen probleem meneer advokaat, u laat maar iets van zich horen als u zin heeft..
rafiki zei:Toch blijf ik geloven dat er iets van deze Belgische ploeg te maken valt.
De matchen tegen Bosnië waren het perfecte bewijs wat de rode duivels missen...namelijk strijdlust & motivatie. Die Bosniërs legden hun hoofd voor elke bal, liepen voor elke meter en steunden elkaar door dik & dun en dwingen daardoor meer dan waarschijnlijk een 2e plaats af achter Spanje.
Neen, veel betere spelers hebben we niet in België... Advocaat moet gewoon iedereen op een zelfde lijn krijgen zodat we eindelijk individueel talent kunnen combineren met teamgeest & motivatie.