Tsommy
Legacy Member
Ik heb de match gevolgd kvond de belgen niet zo bijster slecht spelen. Ik vond dat het iets minder begon te gaan na het uitvallen van Vertongen , dan viel het me in iedere geval meer op dat er langs de linkerkant niks vooruit geraakte. Deschacht is niet slecht verdedigend maar uitvoetballend vind ik hem niet echt goed.
Mijn ideale ploeg zou vanachter toch zkr al zonder van Buyten zijn. Hij mag dan nog bij Bayern spelen, hoe hij daar speelt ga ik me niet over uitspreken want ik volg het duits voetbal totaal niet. Maar bij de belgen vind ik hem toch altijd bij de zwakste schakels.
Centraal achterin zou vermaelen samen met kompany moeten zijn vind ik. Met op links Van Damme/pogognoli. en rechts Vandenborre, alleen moet die jonge is wat beter gaan verdedigen.
Simons mag ook al op de bank en daar zetten we dan verthongen. Verthongen, vermaelen en kompany zijn doorzetters en bij die zitten imo de toekomstige leiders van de nationale ploeg.
En Stijnen, ja ik ben er geen fan van. Ik vind dat er betere alternatieven zijn.
Mijn ideale ploeg zou vanachter toch zkr al zonder van Buyten zijn. Hij mag dan nog bij Bayern spelen, hoe hij daar speelt ga ik me niet over uitspreken want ik volg het duits voetbal totaal niet. Maar bij de belgen vind ik hem toch altijd bij de zwakste schakels.
Centraal achterin zou vermaelen samen met kompany moeten zijn vind ik. Met op links Van Damme/pogognoli. en rechts Vandenborre, alleen moet die jonge is wat beter gaan verdedigen.
Simons mag ook al op de bank en daar zetten we dan verthongen. Verthongen, vermaelen en kompany zijn doorzetters en bij die zitten imo de toekomstige leiders van de nationale ploeg.
En Stijnen, ja ik ben er geen fan van. Ik vind dat er betere alternatieven zijn.





ad: