En ge moet weer "snedig" uit de hoek komen met uw PES grapje ze. :doh:
"zodat ze met de juiste tactiek op z'n minst een beetje kunnen weren"
Ja, amai ik onderschat die Spanjaarden keihard met die uitspraak.
Jezus toch, ik ga nog eenmaal es uw hallucinante conclusies weerleggen, denkt ge nu echt dat ik ne randdebiel bent? Lees mijn post ipv de woorden die je in mijn mond legt aub. Het enige wat ik zei is dat FV die mannen doelloos liet spelen en zijn huiswerk niet had gemaakt. Kijk eens naarde stand, 5-0! Een stel Armenen heeft het er nog beter vanaf gebracht met 4-0. Dat is niet meer Spanje onderschatten (welke rotmongool zou dat nu ook doen?), dat is gewoon de Spanjaarden speeltijd geven, er was geen strijdlust, er waren geen automatismen en draai het en keer het zoals je wil, deze spelers staan voor het grootste deel al heel lang samen op het veld. De coach moet daar de samenhang van orchestreren.
Ja, Spanje heeft meer talent op elke linie (dat zie je ook op PES LOLOLOLOLOL) maar dan nog moeten we ons niet met de broek af over de bureau werpen, klaar om gepakt te worden, een goede tactiek en strakke rolverdeling zodat iedereen op mekaar kan steunen, mekaar beter weet te vinden, ... en vooral dan snelle counters kan opstarten, DAT is de taak van de coach. De spelers hebben het talent, maar ze staan er wel met 11 en dat kunnen ze niet met enkel hun talent aan mekaar plakken, dat gaat zelfs bij Brazilië niet.
En nu zou ik het echt appreciëren moest ge niet telkens als een omhooggevallen frustro doen tegen mij, zelfs al zeg ik heel normaal iets tegen je. Want manneke toch, je doet echt als een klein kind met je constante drang om te doen alsof ik de debiel ben, met je foute "constaties" zoals jij het mooi zei. Een beetje realisme kan inderdaad geen kwaad, lees daarom maar es wat écht in mijn posts staat ipv te dromen alsof je met iemand met Downsyndroom bezig bent. (Ironisch genoeg moet je dan nog steeds woorden in mijn mond leggen maar soit...)
Serieus, 1 keertje es normaal discussiëren, zonder met de vooroordelen te beginnen of iets dergelijks, kan je dat? Ik heb het al een aantal keren geprobeerd met je, werk eens een beetje mee. Anders ga ik u gewoon compleet negeren want het is echt vreselijk zielig aan het worden. Geen toeval dat ik met ieder ander kalm en verstandig persoon normaal kan praten...